Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6932)
Kylässä juuri ollut lapsi unohti pehmolelunsa meille. Milloinkohan huomaa, ja alkaa huuto!
Mun pitäis saada vuokralainen mun tyhjillään olevaan asuntoon. Liikaa vaivaa etsimisessä.
Voihan jumankekka! Nyt ne rumpetti ja putleri ei tykkää yhtään, kun orbani hävis vaalit. Niitten maailmankirjat tais mennä totaalisen sekaisin.
Maailma on ihan sekaisin. Tämä on minun mielipiteeni ja mielestäni olen oikeassa.
Luulin kerran olevani väärässä, mutta myöhemmin huomasin erehtyneeni.
Maljakossani on keltaisia liljoja ja pajunkissoja. Toisessa maljakossa valkoisia ja violetteja neilikoita.
Kodissani on kauniita lamppuja katosta roikkumassa. Pidän niistä. Mutta olen iloinen, että ulkona on valoisaa, niin ettei minun tarvitse käyttää sähköä.
Taidan laittaa silmät kiinni ja mennä päikkäreille. Tai siis ensin menen päikkäreille ja sitten vasta laitan silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onks teil koskaa ollu sellanen olo, et tekis mieli vaa lipua pois täst todellisuudest? Mul on nyt sellane. Oispa keino siihe, ni heti lähtisin.
Joskus kaikki tuntuu vähän ylivoimaiselta, mutta pitää vain yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Maljakossani on keltaisia liljoja ja pajunkissoja. Toisessa maljakossa valkoisia ja violetteja neilikoita.
Itsekö ostit vai sait?
Tylsää, tylsää ja vieläkin tylsempää. soitin viime viikolla terveyskeskukseen - pitäisi varata aika leikkausompeleiden poistoon. Takaisinsoittoa ei kuulu, tuleekohan edes tällä viikolla - ja kun tulee olen kaupassa tai metrossa - hauska siinä on sosiaaliturvatunnustaan kajautella kaikkien kuuluville. Tämä tylsä systeemi ei toimi ainakaan tällä alueella. Vuosi sitten mulle soitettiin sunnuntaiaamuna, kun piti jonoja purkaa...Kerron teille kun arvokas soitto saapuu. Näin täällä Espoossa.
Mulla ei oo justnyt mitän tekemistä. Lojun sitte täällä tylsien palstalla.