Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen kohta paikallisen pastorin kanssa todennäköisesti henkevistä teemoista.
Pastorit on tylsän rauhallisia. Vaatetuskin yleensä harmaata/mustaa. Varo kuitenkin, ettei rupea taivaan iloja lupailemaan.
Johan sitä sanassakin sanotaan, että tyytykää alhaisiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Luin aamun uutiset ja aloin miettiä sanaa salamyhkäinen.
Mistä se myhkä on tullut? Etsin selitystä, sain sanan vaivihkainen. Onko myhkä sama kuin vihka?
Niin. Huolestuttavaa, ettei itse tiedetä, mitä tekstiä suusta tulee.
Mulla on keskivaikea masennus. En oikein jaksaisi nousta sängystä, mutta pakotan itseni nyt tekemään niin. Ja sen jälkeen puen päälleni ja syön jotain. Siinä sitä onkin urakkaa tälle päivälle.
Juuresvuoka on juurikin alkukantaisen juurevaa syötävää juurillaan pysyville henkilöille.
Hei! Kuulen ääniä. Luultavasti en olekaan tässä kerrostalossa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aamun uutiset ja aloin miettiä sanaa salamyhkäinen.
Mistä se myhkä on tullut? Etsin selitystä, sain sanan vaivihkainen. Onko myhkä sama kuin vihka?
Hienoa pohdintaa. Typötyhjä, upouusi, vitivalkoinen, täpötäysi... näistä kannatta olla yl... siis hiljaisen tyytyväinen kielessämme, tokkopa muissa kielissä on.
Summanmutikka, umpimähkä
Höppäsenpöläys, tuontaivaallinen. Käsittämättömiä sanoja. Käyttänyt ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Oon pessy talvivaatteita.
Vähän kuulostaa liian reippaalta toiminnalta. Tai sitten olen vain kateellinen, kun en ole itse saanut samaa vielä aikaiseksi. Veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keskivaikea masennus. En oikein jaksaisi nousta sängystä, mutta pakotan itseni nyt tekemään niin. Ja sen jälkeen puen päälleni ja syön jotain. Siinä sitä onkin urakkaa tälle päivälle.
Tavoitteita on hyvä olla.
Jos nyt olisi sunnuntai, kohta alkaisi kirkonmenot.
Vierailija kirjoitti:
Oon pessy talvivaatteita.
Nyt on huhtikuu. Asut Suomessa. Mieti sitä.
Suomi on hyvä maa. Voi olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kuulen ääniä. Luultavasti en olekaan tässä kerrostalossa yksin.
Kerrostalot on oivia asumiseen. Voit asua kymmenen vuotta törmäämättä naapuriin. Jokainen kuuntelee, kuuluuko hissin ääni. Jos kuuluu, siellä on joku, ja silloin vetäytyy takaisin huoneistoon odottamaan, että reitti on vapaa.
Omakotitalosta kun poistuu, on vaarana, että joku reipas naapuri huutelee aidan takaa. Ei mitään suojautumiskeinoa verbaalipommitukselta.
Tänään on Tellervon nimipäivä. En tunne henkilökohtaisesti ketään Tellervoa, Koivistollakin on luultavasti muut kaverit mielessä kuin minä.
Tätä ketjua ei olisi, jos kirjoitustaitoa ei olisi keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua ei olisi, jos kirjoitustaitoa ei olisi keksitty.
Melkoisen huikea oivallus tylsä-ketjulaiselta. Sait minut melkein ilahtumaan.
Aurinko paistaa ja taivas on sininen. Pieniä valkoisia haituvapilviä näkyy siellä täällä taivaalla.
Pääsisipä päiväunille. Mutta ei toivoakaan. Pöh.
Juurevat keskustelut on juuri sopivia tylsille.