Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13372)
Niin se on faktatietoa, että jos toiseen suuntaan kumarrat, niin toiseen suuntaan pyllistät!
Luin aamun uutiset ja aloin miettiä sanaa salamyhkäinen.
Mistä se myhkä on tullut? Etsin selitystä, sain sanan vaivihkainen. Onko myhkä sama kuin vihka?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se myhkä on tullut? Etsin selitystä, sain sanan vaivihkainen. Onko myhkä sama kuin vihka?
Hienoa pohdintaa. Typötyhjä, upouusi, vitivalkoinen, täpötäysi... näistä kannatta olla yl... siis hiljaisen tyytyväinen kielessämme, tokkopa muissa kielissä on.
Vierailija kirjoitti:
En pidä korviksia korvissa enää. En ole pitänyt vuosiin.
Mulleioo edes reikiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa pohdintaa. Typötyhjä, upouusi, vitivalkoinen, täpötäysi... näistä kannatta olla yl... siis hiljaisen tyytyväinen kielessämme, tokkopa muissa kielissä on.
Summanmutikka, umpimähkä
Mä kirjoitan nyt tylsien ketjuun vauvapalstalla. Onneksi kukaan läheinen ei tiedä sitä.
Olisinkohan minä hyvä opettaja? Olen tylsä, harmaa ja puhun vain kun on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summanmutikka, umpimähkä
Pakkopulla, virranviemä, sysimusta, susiruma....
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alkanut hiukset kaljuuntua. En tiedä onko se trendikästä.
Miten hiukset kaljuuntuvat? Mun mielestä päänahka kaljuuntuu. Ei paha asia kuitenkaan, edesmennyt mieheni oli yli neljäkymmentä vuotta kalju, eikä se tahtia haitannut millään tavalla. Tylsää vain kun kampaus oli hänellä aina sama.
Keskustelen kohta paikallisen pastorin kanssa todennäköisesti henkevistä teemoista.
Mun serkku haluais lähteä uimaan tohon vieressä olevaan järveen. Umpihullu. Siellähän on vielä vähän jäätäkin.
Pappa se aloitti nyt sen ulkoremontin. Nyt kuuluu hermoja raastavaa meteliä lähes tauotta sisälle asti. Se siitä tylsän rauhallisesta aamusta. No, onneksi on keltasävyiset villasukat jalassa mielihyvää tuottamassa. Ja sisälle tullessa todennäköisesti työhönsä tyytyväinen pappa.
Meillä on harmaanvihreät tapetit makuuhuoneessa, rauhallisine kuvioineen.
Taivas on sininen ja valkoinen.
Mietin juuri, onko punajuuri sopiva vaihtoehto suunnittelemaani kasvisruokaan.
Juuresta tuli mieleeni, että minulla on juuri alkanut näkyä juurikin juurikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelen kohta paikallisen pastorin kanssa todennäköisesti henkevistä teemoista.
Pastorit on tylsän rauhallisia. Vaatetuskin yleensä harmaata/mustaa. Varo kuitenkin, ettei rupea taivaan iloja lupailemaan.
Lähden aamukahville. Juon teetä.
No mäne nukkumaan!