Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6593)
Mulla on ollut ripuli kohta kolme tuntia. Alkaa jo riittää, että sais kohta nukuttua.
Alkoikin tehdä konjakkia mieli, kun joku kertoi viskistä.
Vierailija kirjoitti:
No. Suunnittelin kutovani pitkiä villasukkia vapuksi. Toisaalla kerrottiin, että tässä ketjussa on monia äikänopettajia. En saata uskoa, poistun, jos totta on tämä. Tunnustakaa!
Poistu vaan.
Ikkunat on aika likaiset talven jäljiltä. Varmaankin olisi hyvä pestä ne, mutta en taida vielä viitsiä. Odotan, josko se takatalvi tulis tähän väliin ja antais mulle armonaikaa.
Sukulaiset eksyivät meille kylään. Mitähän niillä oikein oli mielessä, kun sellaisen älynväläyksen keksivät?
Ketä kiinnostaa joku jonkun random tyypin ammatti?
Mulla tuli joku mielenhäiriö, kun tänään oli ihan sellainen tunne, että olis kiva mennä töihin.
Ajattelin ostaa lapsenlapselle pelastusliivit, niin voidaan soudella, kunhan toi jäämössö sulaa tosta järvestä.
Koulutusviikonloppu olisi edessä. Tuleekohan tylsä vai erittäin tylsä sessio?
Katselin just Midsomerin murhia. Menee se aika siinäkin.
Kävin punttisalilla ja kaupassa tänään. Nyt voikin loppuviikon rauhassa jumittaa kotiin.
En jaksaisi vaihtaa lakanoita. Saati sitten puistella petivaatteita.
Kuuntelin tänään Rupsahda rauhassa rakkaani mun -laulua pitkästä aikaa. Kyllä se oli ihan yhtä hyvä kuin kymmenen vuotta sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset eksyivät meille kylään. Mitähän niillä oikein oli mielessä, kun sellaisen älynväläyksen keksivät?
Apua. Närkästyitkö kun tulivat häiritsemään palstailuasi?
Join äsken kaksi tölkkiä pepsi max tropicalia putkeen. Nyt mietin syntyjä syviä. Kohta menen nukkumaan.