Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nyt takatalvi?
Pääsiäisenä perinteisesti räntää :(
Pessimisti ei pety
Toivotaan myös vapuksi ja juhannukseksi. Sittenhän onneksi alkaakin syyskesä. Kyllä tämä tästä.
Vappuna kukkakolttu, kesäkengät ja räntäsade. Jess!
Ei kai tylsillä ole kukkakolttuja, ei minulla ainakaan. Sama tummanharmaa nyppyyntynyt hengenvaarallinen (mikrosirut) fleecetakki ja gollegehousut. Talvella takki päälle, muulloin ilman takkia. Kuka sitä nyt vaatteita vaihtelee, virkistää pian.
Voisin harkita kukkakolttua, jos siinä olisi lähinnä rikkaruohoja ja nekin näivettyneitä ja lakastuneita.
Tässä on ideaa. Puolimädänneitä niittykukkia ja punkkeja ja paarmoja harmaalla pohjalla. Vekkihame kuitenkin, eikö, ettei hulmahtele liian virikkeellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle välillä iskee KPS. Pääsee karkuun vaikka minkälaista tekstiä. Olisko tietoa seuraavasta lattamatoluennosta?
Tätä tapahtuu. Lattamatoluennoitsija on jo yläilmoissa suurempaa harrasta kuulijakuntaa opettamassa. Voi olla että joudut kärsimään tuosta ajoittaisesta syndroomastasi, vertaiskärsin kanssasi. Lapsena sitä yritettiin suun saippuapesulla hoitaa, huonoin tuloksin.
Luin netistä että lattamadot ovat yksinkertaisia ja sen tähden helppoja tutkittavia, ja yksinkertaisia on helppo houkutella oikealle luukulle jollain turhanpäiväisellä syötillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle välillä iskee KPS. Pääsee karkuun vaikka minkälaista tekstiä. Olisko tietoa seuraavasta lattamatoluennosta?
Tätä tapahtuu. Lattamatoluennoitsija on jo yläilmoissa suurempaa harrasta kuulijakuntaa opettamassa. Voi olla että joudut kärsimään tuosta ajoittaisesta syndroomastasi, vertaiskärsin kanssasi. Lapsena sitä yritettiin suun saippuapesulla hoitaa, huonoin tuloksin.
Luin netistä että lattamadot ovat yksinkertaisia ja sen tähden helppoja tutkittavia, ja yksinkertaisia on helppo houkutella oikealle luukulle jollain turhanpäiväisellä syötillä.
Minä olen sopivan yksinkertainen hyötyäkseni laattamatoluennosta. Tylsä voi olla yksinkertainen, moraaliton tai huumorintajuton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lattamato on kyllä houkuteltu ihan laadukkaalla syötillä. Olen se joka löytää oikean luukun pimeässäkin. Tosin harjoiteltu samalla syötillä jo 49 vuotta. Yksinkertainen se kieltämättä on. Sitä en kiistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nyt takatalvi?
Pessimisti ei pety
Toivotaan myös vapuksi ja juhannukseksi. Sittenhän onneksi alkaakin syyskesä. Kyllä tämä tästä.
Yks juhannus paistoin muurinpohjalettuja raesateessa. Taikinaa riitti ja riitti ja riitti kunnes paistelin pelkkää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nyt takatalvi?
Pessimisti ei pety
Yks juhannus paistoin muurinpohjalettuja raesateessa. Taikinaa riitti ja riitti ja riitti kunnes paistelin pelkkää vettä.
Näin syntyy muistoja, lauletaan laulussa. Nuotin vierestä tietenkin.
Minulla on ollut aukko sivistyksessä, koska en ole koskaan kuullut laattamadoista. Nyt olen sitten niistäkin kuullut. Ei ole yhtään turhaa tämä palstailu, erinomainen mahdollisuus oppia uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut aukko sivistyksessä, koska en ole koskaan kuullut laattamadoista. Nyt olen sitten niistäkin kuullut. Ei ole yhtään turhaa tämä palstailu, erinomainen mahdollisuus oppia uusia asioita.
Paitsi, että se on lattamato, ei laattamato. Laattamadoiksi voisi kutsua sokeritoukkia, joita vilistelee joittenkin kylppäreiden lattialla. Epävirallisesti niitäkin.
Yhtenä juhannusaattona rakensin parvekkeelle lumiukon. Ihan keskellä Suomea olin.
Meni kaksi (!!) tuntia kun vaihdoin vastikään ostamaani vaihtoautoon molemmat (!!) kärähtäneet "cornering light" -polttimot. Ensimmäinen oli helppo. Toinen oli s@@tanallis-perke1eellinen. Kaksi (!!) kallista H7 longlife-polttimoa putosi jonnekin konehuoneen syövereihin, tavoittamattomiin. Kolmaskin (!!!) putosi, mutta umpion sisään josta sain sen magneetilla kalastettua takaisin, ja lopulta paikalleen. Nyt kääntövalot toimivat. Ja minä vedän loppuillan sekaisin viskiä ja punaviiniä, vaikka huomenna on työpäivä. Että semmoista tylsyyttä täällä, tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin yllä totista totta.
En huijaa nytkään. Pelottaa vähän. Maanantaina ekg. Syke ei tottele. Kyllä se siitä, ja jos ei: rip
Laitan tän tähän kun yksi riitelijä toisesta ketjusta ei usko että tuo on täällä. Katso ylle D!
Meillä sataa vettä ja on ihan pimeää. Aivan kuin syksy! Liian aikaisin otin heijastimet pois vaatteista. Luulin, että nyt on jo valoisaa illallakin. Onneksi en sentään ruvennut talvivaatteita pesemään.
Jospa lumi kohta taas valaisee maiseman.
Vaihdatin tänään kesärenkaat. Talvi saa tulla, en ajaisi muutenkaan kalliilla bensa lla.
No. Suunnittelin kutovani pitkiä villasukkia vapuksi. Toisaalla kerrottiin, että tässä ketjussa on monia äikänopettajia. En saata uskoa, poistun, jos totta on tämä. Tunnustakaa!
Vierailija kirjoitti:
No. Suunnittelin kutovani pitkiä villasukkia vapuksi. Toisaalla kerrottiin, että tässä ketjussa on monia äikänopettajia. En saata uskoa, poistun, jos totta on tämä. Tunnustakaa!
Taisit olla huono koulussa? Vai mistä angsti?
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä juhannusaattona rakensin parvekkeelle lumiukon. Ihan keskellä Suomea olin.
Sopivan viileä juhannuskavaljeeri.
Vierailija kirjoitti:
Meni kaksi (!!) tuntia kun vaihdoin vastikään ostamaani vaihtoautoon molemmat (!!) kärähtäneet "cornering light" -polttimot. Ensimmäinen oli helppo. Toinen oli s@@tanallis-perke1eellinen. Kaksi (!!) kallista H7 longlife-polttimoa putosi jonnekin konehuoneen syövereihin, tavoittamattomiin. Kolmaskin (!!!) putosi, mutta umpion sisään josta sain sen magneetilla kalastettua takaisin, ja lopulta paikalleen. Nyt kääntövalot toimivat. Ja minä vedän loppuillan sekaisin viskiä ja punaviiniä, vaikka huomenna on työpäivä. Että semmoista tylsyyttä täällä, tänään.
Työmies on viskinsä ansainnut.
Aikoinaan en jaksanut opetella vierasta kieltä oppiakseni äidinkielen oikean lauserakenteen. Nimisana, teonsana jne ok mutta predikaatit ja substantiivit ei kuulu suomenkieleen, minun mielestäni.
Harmaa siilikin on herännyt kevääseen.
Ei nyt aleta hysteerisiksi...