Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6594)
Vierailija kirjoitti:
Löysin vielä kaupasta suomalaisia omenoita. Olin siitä iloinen. En syö lainkaan ulkomaisia omenoita. Sitten kalatiskillä oli muikkuja. Joka päivä syön perunoita ja juureen leivottua ruisleipää.
Vein 28 vuotta vanhat farmarihousut tekstiilijätekierrätykseen kauppareissulla, ne olin pessyt pesukoneessa. En viitsinyt enää paikata niitä. Puutarhassa ei kannata käyttää mitään hienoja vaatteita.
Loppupäivän paistan muikkuja ja sitten luen saksan kielioppia sekä yhtä saksalaista romaania. Elämäni on aika rauhallista. Ikävät maailmanpoliittiset uutiset tosin järkyttävät mieltä välillä. Uutiset ovat olleet hirveitä vuosikaupalla. Kaipaan tylsiä wanhoja uutisia.
Rubinola
Loistava lajike
Vierailija kirjoitti:
Löysin vielä kaupasta suomalaisia omenoita. Olin siitä iloinen. En syö lainkaan ulkomaisia omenoita. Sitten kalatiskillä oli muikkuja. Joka päivä syön perunoita ja juureen leivottua ruisleipää.
Vein 28 vuotta vanhat farmarihousut tekstiilijätekierrätykseen kauppareissulla, ne olin pessyt pesukoneessa. En viitsinyt enää paikata niitä. Puutarhassa ei kannata käyttää mitään hienoja vaatteita.
Loppupäivän paistan muikkuja ja sitten luen saksan kielioppia sekä yhtä saksalaista romaania. Elämäni on aika rauhallista. Ikävät maailmanpoliittiset uutiset tosin järkyttävät mieltä välillä. Uutiset ovat olleet hirveitä vuosikaupalla. Kaipaan tylsiä wanhoja uutisia.
Aus, bei, mit nach, seit, von, zu. Saksan kieliopin lukeminen on oiva harrastus. Sen tylsempää on vaan saksalainen huumori.
Vierailija kirjoitti:
Yks vanhempi poliitikko oli kertonut että Marinin mielestä kaikki vanhemmat kansanedustajat on buumereita ja hän vähätteli heidän kokemuksiaan. Olis varmaan ollu tylsää olla sellaisessa työpaikassa, missä ei arvosteta eri ikäisten osaamista.
Ikävä sanoa, mutta ei sitä taideta arvostaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan edelliseen. Olen ns "Väärän luukun ihminen", siis yleensä luukkupaikoissa menen väärälle luukulle, en ymmärrä, miksi.
Lattamadoilla tehtiin tutkimuksia oppimisesta. Kun vahvistettiin oikeaa valintaa, ne oppivat menemään oikealle luukulle. ( Kasvatustieteen luento v. 1977). Sinä lattamato-parka et ole vaan saanut tarpeeksi positiivista vahvistusta oikealta luukulta.
Menin jo vuonna 1977 väärille luukuille. Jos olisin päässyt lattamatoluennolle silloin, niin vl-syndroomani olisi saanut hoitoa jo kehittymisvaiheessa.
Ei tapahdu niinku mitään missään asiassa.
Kävin kirppiksellä. Ostin tuikkukupin. Kiinnostele retro Friitalan nahkalaukku, mutta kahdeksan euroa oli liikaa siitä. Mulle liikaa, joku sen ostaa, oli siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aus, bei, mit nach, seit, von, zu. Saksan kieliopin lukeminen on oiva harrastus. Sen tylsempää on vaan saksalainen huumori.
Durich, fur, gegen, ohne, um
An, auf, hinter, in, neben, uber, unter, vor, zwissen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan edelliseen. Olen ns "Väärän luukun ihminen", siis yleensä luukkupaikoissa menen väärälle luukulle, en ymmärrä, miksi.
Lattamadoilla tehtiin tutkimuksia oppimisesta. Kun vahvistettiin oikeaa valintaa, ne oppivat menemään oikealle luukulle. ( Kasvatustieteen luento v. 1977). Sinä lattamato-parka et ole vaan saanut tarpeeksi positiivista vahvistusta oikealta luukulta.
Menin jo vuonna 1977 väärille luukuille. Jos olisin päässyt lattamatoluennolle silloin, niin vl-syndroomani olisi saanut hoitoa jo kehittymisvaiheessa.
Niinpä. Oikea polku vie oikealle lukulle. VL-syndroomasi ei liene kuitenkaan pahin syndrooma. KP on pahempi. (Pissa huvud -syndrooma)
Mulle välillä iskee KPS. Pääsee karkuun vaikka minkälaista tekstiä. Olisko tietoa seuraavasta lattamatoluennosta?
Huomenna renkaiden vaihto, siis auton. Saispa vatsamakkarenkaat vaihdettua samalla suvipirelleihin. Ilmanpaineen tarkistus siinä ohessa.
Mitä olette katselleet viime aikoina tylsäpiirtotelevisioistanne? 📺
Vierailija kirjoitti:
Nada
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä löytänyt nappulaa, josta tähän saa virran. Pölyjä olen pyyhkinyt ja katsellut rauhoittavan mustaa ruutua. Tyynnyttävä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä löytänyt nappulaa, josta tähän saa virran. Pölyjä olen pyyhkinyt ja katsellut rauhoittavan mustaa ruutua. Tyynnyttävä harrastus.
Olet ottanut kirjaimellisesti teeveen katselun. Tylsä ottaa asiat kirjaimellisesti. Ohjelmien katselu on häiritsevää ajanhukkaa. Paitsi lauantaitanssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ottanut kirjaimellisesti teeveen katselun. Tylsä ottaa asiat kirjaimellisesti. Ohjelmien katselu on häiritsevää ajanhukkaa. Paitsi lauantaitanssit.
Ja Anne Borgström ja Matti Huutonen.
Hercule Poirotin katson. Se on sopivan kuivikas, ei verta ja suolenpätkiä. Harmaat aivosolut vain työskentelevät.
Nukahdin vartiksi kello 20 ja nyt tylsäilen lukien viestejänne. Huoh...
Partsin ovi on raollaan ja tuuli ulisee kuin kummituinen. Uuuuuuuu.
Ruokana muusia ja jauhelihakastiketta.
Kömminkin tästä peiton alle, eikä haittaa kummituiset tms. Oli sen verran valkosipulia kastikkeessa.
💤