Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5278)

Vierailija
5261/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ehkä leipominenkaan. Lihominen paljastaa.

Vierailija
5262/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on tylsä ketju niin arvataan 3 viimeiseksi jäävää umk kappaletta.  vika= sinikka monte, tokavika= antti paalanen, kolmasvika=  etta.  oikein arvanneet ei saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole kohteliasta arvostella toisten ulkonäköä. Voi olla vaikka sairaus taustalla.

Umk

Uhkasin jo muuttaa Ruotsiin vadelmavenepäkolaiseksi, jos Takatukka voittaa. Veikkaan häntä vikaksi. Muita kipaleita en kai ole kuullutkaan

Vierailija
5264/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.

Vierailija
5265/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kylälle tulee loppukuusta puolangan pessimistit esiintymään  heillä on mitätön show.

ajattelin mennä katsomaan mutta se voi olla sellainen että rupeaa väkisin naurattamaan tai ainakin hymyilyttämään heillä on piirtoheitin mukana joten kalvosulkeiset tiedossa

onko joku käynyt katsomassa loppuunmyyty ainakin oulun seudulla

Vierailija
5266/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on tylsä ketju niin arvataan 3 viimeiseksi jäävää umk kappaletta.  vika= sinikka monte, tokavika= antti paalanen, kolmasvika=  etta.  oikein arvanneet ei saa mitään.

Tuo palkinto kyllä houkuttelee.

Vierailija
5267/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

umk harjoitukset on nähtävissä tällä hetkellä youtubessa.

Vierailija
5268/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu. 

voi olla nivelrikko jossain nivelissä.  Särkyvoidetta kokeile se on parempaa kuin pillerit. Voltaren on parasta kysyin apteekissa.

Se ei säteile minnekään, on tylsästi vain yhdessä paikassa, ja kirpaisee kun nousen esim autosta tai olen muuten istunut. 

Olen siis se lonkan yläpuolissärkyinen. 

Vierailija
5269/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että takatukka jää kolmen viimeisen joukkoon. Minun arvaukseni: Sinikka Monte, Komiat, Kiki. 

Vierailija
5270/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästää...

Vierailija
5271/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.

Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.

Vierailija
5272/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu. 

voi olla nivelrikko jossain nivelissä.  Särkyvoidetta kokeile se on parempaa kuin pillerit. Voltaren on parasta kysyin apteekissa.

Se ei säteile minnekään, on tylsästi vain yhdessä paikassa, ja kirpaisee kun nousen esim autosta tai olen muuten istunut. 

Onko terävä, nopea vihlaisu? Viittaisi issiakseen. Hermopinne.

Vierailija
5273/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole kohteliasta arvostella toisten ulkonäköä. Voi olla vaikka sairaus taustalla

Kenelle tuo kommentti oli tarkoitettu? Kuka on arvostellut ja kenen ulkonäköä? Enpä ole huomannutkaan. 

Vierailija
5274/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ehkä leipominenkaan. Lihominen paljastaa.

Epäilykset herää, kun joku haalii kaupasta jauhopusseja. Jauhoja ei tarvi mihinkään.

Vierailija
5275/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko terävä, nopea vihlaisu? Viittaisi issiakseen. Hermopinne.

No on just tuollainen terävä pistos, sopii tänne tylsien palstalle diagnoosiksi, kunhan tämä ei menisi ihan lääkäripalstaksi. Täytynee hakeutua hoitoon. 

Vierailija
5276/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
5277/5278 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mars 

Vierailija
5278/5278 |