Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5278)
Koska tämä on tylsä ketju niin arvataan 3 viimeiseksi jäävää umk kappaletta. vika= sinikka monte, tokavika= antti paalanen, kolmasvika= etta. oikein arvanneet ei saa mitään.
Ei muuten ole kohteliasta arvostella toisten ulkonäköä. Voi olla vaikka sairaus taustalla.
Umk
Uhkasin jo muuttaa Ruotsiin vadelmavenepäkolaiseksi, jos Takatukka voittaa. Veikkaan häntä vikaksi. Muita kipaleita en kai ole kuullutkaan
Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.
meidän kylälle tulee loppukuusta puolangan pessimistit esiintymään heillä on mitätön show.
ajattelin mennä katsomaan mutta se voi olla sellainen että rupeaa väkisin naurattamaan tai ainakin hymyilyttämään heillä on piirtoheitin mukana joten kalvosulkeiset tiedossa
onko joku käynyt katsomassa loppuunmyyty ainakin oulun seudulla
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on tylsä ketju niin arvataan 3 viimeiseksi jäävää umk kappaletta. vika= sinikka monte, tokavika= antti paalanen, kolmasvika= etta. oikein arvanneet ei saa mitään.
Tuo palkinto kyllä houkuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu.
voi olla nivelrikko jossain nivelissä. Särkyvoidetta kokeile se on parempaa kuin pillerit. Voltaren on parasta kysyin apteekissa.
Se ei säteile minnekään, on tylsästi vain yhdessä paikassa, ja kirpaisee kun nousen esim autosta tai olen muuten istunut.
Olen siis se lonkan yläpuolissärkyinen.
En usko, että takatukka jää kolmen viimeisen joukkoon. Minun arvaukseni: Sinikka Monte, Komiat, Kiki.
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.
Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu.
voi olla nivelrikko jossain nivelissä. Särkyvoidetta kokeile se on parempaa kuin pillerit. Voltaren on parasta kysyin apteekissa.
Se ei säteile minnekään, on tylsästi vain yhdessä paikassa, ja kirpaisee kun nousen esim autosta tai olen muuten istunut.
Onko terävä, nopea vihlaisu? Viittaisi issiakseen. Hermopinne.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole kohteliasta arvostella toisten ulkonäköä. Voi olla vaikka sairaus taustalla
Kenelle tuo kommentti oli tarkoitettu? Kuka on arvostellut ja kenen ulkonäköä? Enpä ole huomannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ehkä leipominenkaan. Lihominen paljastaa.
Epäilykset herää, kun joku haalii kaupasta jauhopusseja. Jauhoja ei tarvi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko terävä, nopea vihlaisu? Viittaisi issiakseen. Hermopinne.
No on just tuollainen terävä pistos, sopii tänne tylsien palstalle diagnoosiksi, kunhan tämä ei menisi ihan lääkäripalstaksi. Täytynee hakeutua hoitoon.
Eikä ehkä leipominenkaan. Lihominen paljastaa.