Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13119)
Lihaksia särkee eilisten lumitöiden jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hammaslääkärillä ja hammaslääkäri kysyi otanko puudutuksen. Tietysti otin ja otan joka kerta ja aina olen ottanut, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.
Minä en halua koskaan puudutusta paikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin hammaslääkärillä ja hammaslääkäri kysyi otanko puudutuksen. Tietysti otin ja otan joka kerta ja aina olen ottanut, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.
Minä en halua koskaan puudutusta paikkaukseen.
Minä otin aiemmin. Aina. Olin pelkopotilas. Kaksi ihanaa hammaslääkäriä poisti pelon, nyt meen random-lääkäreillekin ilman puudutusta.
Nivelet ruvenneet naksumaan. Uutta kuunneltavaa.
Astianpesukone vaikuttaa likaiselta mutta astianpesukoneen puhdistusliuos on loppu. Ehkä koetan pyörittää kerran vain tyhjänä pesuaineen kanssa. Harmi vaan että latasin sen jo täyteen astioita. Ehkä pitää pestä ne vielä kerran ja toteuttaa sitten tuo pesukoneen tyhjänä pesu.
No nyt pitäis lähteä naapuriin kahvikupin kanssa. Ei tulitikkuja vaan sokeria lainaamaan. Teen sämpylätaikinaa ja se kuuluisa ripaus huenoa sokeria puuttuu.
En lähe kauppaan tohon sohjokeliin. Sulatanko sokeripalan nesteeseen, onko se määrä 'ripaus'.
Olisinpa martta!
1) ei koskaan sokeri loppuisi
2) keksisin oitis korvaavan aineksen
Antakaa vinkkejä oi, te martat ja mariat
No ni. Nivustyrä, sanoi lääkäri. Onneksi vain se. Mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
No nyt pitäis lähteä naapuriin kahvikupin kanssa. Ei tulitikkuja vaan sokeria lainaamaan. Teen sämpylätaikinaa ja se kuuluisa ripaus huenoa sokeria puuttuu.
En lähe kauppaan tohon sohjokeliin. Sulatanko sokeripalan nesteeseen, onko se määrä 'ripaus'.
Olisinpa martta!
sokeria tulee enempi kuin suolaa. itse laitan puolitoista teelus. suolaa ja n. vajaa ruokalusikallisen sokeria, puolikaskin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkopilleistä ei ole vielä puhuttu, pitääkö Ankeilla olla kukkopillit vai huuliharput? Kumpaakaan en osaa soittaa, joten sovin hyvin porukkaan. Triangeli eli se kolmiorautakin löytyy, mutta sitä osaan kilauttaa. Kilahtelen muutenkin helposti. Eli ei sitä.
Mitä enemmän sekalaisia soittimia, sen kakofonisempi lopputulos. Mukaan.
Pitäisikö jonkun johtaa ja näyttää soittovuorot kapellimestarina? Joku joka unohtelee eikä muista, sopisi hyvin. Tai nukahtaa kesken. Ja lähtee vessaan. Eturauhasvaivoista kärsivä eläkeläinen. Tunteeko kukaan sellaista?
No mummohan se sopisi täydellisesti tuohon tarkoitukseen noiden ominaisuuksien puolesta. Pois lukien eturauhasvaivat, kun ei taida löytyä sellaista. Pissittää kyllä vähän väliä, joten vessaan taatusti tulee lähtö kesken
Olikos Leif Segerstamm vai kuka, mutta hyvin samanlainen johtaja olisit hiuksia myöten. Harmaa pörrö vain vilahtelisi ja soittajat olisi ihan sekaisin. Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
No ni. Nivustyrä, sanoi lääkäri. Onneksi vain se. Mutta silti.
Netistä kattelin. Tyrävyöt maksaa 70 euroa ja Oulussa on kauppa. Pitää tilata netin kautta. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa martta!
Hunaja on sämpylätaikinaan parempi kuin sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa martta!
Hunaja on sämpylätaikinaan parempi kuin sokeri.
Siirappikin käy. Tummaa siirappia käytän sämpylätaikinaan usein. En koskaan sokeria.
Tylsät ei laita ruokaa kuin pakosta. Eikä kirjoittele siitä. Syödään puuroa ja perunaa ilman mainostamista ja gloriaa. Kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Lonkkaa särkee. Vai mikä se on kun vasemmalla puolella persposken yläpuolella on kipu.
Onko lonkan limapussin tulehdus kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Tylsät ei laita ruokaa kuin pakosta. Eikä kirjoittele siitä. Syödään puuroa ja perunaa ilman mainostamista ja gloriaa. Kyllä näin on.
Mutta leipää/sämpylää leivotaan toki. Hiivaleipäjauhoista. Hienostelua on hunajat ja siirapit sämpylätaikinassa.
Kiitos silti vinkeistä.
Hyvät sämpylät tulikin. Tai siis välttävät, ettei mene kehukseluksi. Se näet haisee, omakehu.
Mut puolisokin tykkäs :)
Sori.