Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on eroamassa ja on kiikarissa joku toinen, onko väärin houkutella häntäkin eroamaan jos tietää haluavansa vain hetken hupia?

Vierailija
01.01.2025 |

Ketään ei voi tietenkään saada eroamaan, päätös täytyy tulla henkilöltä itseltään.

Mutta jos on jo saanut toisen harkitsemaan eroa ja antaa ymmärtää, että on aidosti tunteita pelissä?

Monestihan ihmiset eroavat "ryppäissä".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti teet sille toiselle palveluksen, ei kukaan hyvästä suhteesta lähde toisen takia. Monet käyttävät toista ihmistä välineenä omissa eroissaan kun eivät uskalla hypätä tyhjän päälle. 

Vierailija
2/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jokaisen pitäisi hoitaa oma eronsa puolisonsa kanssa kuntoon, olla yksin ja käsitellä ero rauhassa. Sitten aloittaa puhtaalta pöydältä. Ap

Vierailija
4/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. 🤕

Mistä näitä tuhovimmaisia ap:n kaltaisia oikein sikiää? Niinkö huonosti on omat asiasi, että pitää yrittää tuhota muiden parisuhteet ja perheet?

T: Tuntematon

Vierailija
5/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä tuhovimmaisia ap:n kaltaisia oikein sikiää? Niinkö huonosti on omat asiasi, että pitää yrittää tuhota muiden parisuhteet ja perheet?

En mä ole tehnyt näin. En halua aloituksen juurisyytä puida tarkemmin täällä. Liittyy omaan elämääni kyllä, valitettavasti. Ap

Vierailija
6/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti teet sille toiselle palveluksen, ei kukaan hyvästä suhteesta lähde toisen takia. Monet käyttävät toista ihmistä välineenä omissa eroissaan kun eivät uskalla hypätä tyhjän päälle. 

Kyllä. Olen tapaillut monia varattuja naisia elämäni aikana ja eihän niiden suhteet ole tietenkään kunnossa olleet. Naiset uskoutuivat minulle ja seksiäkin halusivat. Kaikki erosivat mutta en heitä kannustanut enkä ottanut kantaa heidän suhteisiinsa. Eikä ollut mitään suunnitelmia eikä puheita yhteisestä tulevaisuudesta. Oltiin vaan ihmisiä toisille niinä hetkinä.

Vierailija
7/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen tapaillut monia varattuja naisia elämäni aikana ja eihän niiden suhteet ole tietenkään kunnossa olleet. Naiset uskoutuivat minulle ja seksiäkin halusivat. Kaikki erosivat mutta en heitä kannustanut enkä ottanut kantaa heidän suhteisiinsa. Eikä ollut mitään suunnitelmia eikä puheita yhteisestä tulevaisuudesta. Oltiin vaan ihmisiä toisille niinä hetkinä.

Et kokenut minkäänlaista huonoa omaatuntoa? Mitä jos naisen puoliso olisikin ollut vielä valmis yrittämään kaikkensa ja sinä tulit "väliin auttamaan"? Jos heillä on ollut yhteisiä lapsia?

Kävikö mielessä sanoa naiselle, että et halua sekaantua varattuihin? Yleensä eroa harkitseva nainen on todella sekaisin. 

Vierailija
8/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloit ja valehtelet. Sitten vielä kysyt, onko väärin🤦

Vierailija
9/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni et ole kunnioittanut vähääkään toisten suhdetta. Etkö voi työntää vehjettäsi sinkkunaiseen? 

Vierailija
10/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen eroaa tietäen, että haluat vain hetken huvia, niin asiassa ei ole mitään ongelmaa. 

Vierailija
11/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, polygamistit täällä riitelevät kuin apinat banaanista. Alempien elämänmuotojen tuhoava käytös on musiikkia korvilleni.

Vierailija
12/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, sinä olet itsekäs paska. Hyödynnät tilannetta, buustaat egoasi, saat naista (herkässä tilanteessa olevaa!) ilman sitoumuksia ja olet susi toiselle miehelle.

Olet miesten pohjamutaa oikeasti. Sääliksi käy nuo käyttämäsi naiset. 

Vierailija
13/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että moni mieskään haluaa itselleen sellaisen joka on houkutellut eroamaan ja toiminut petollisesti. Kuka uskaltaa edes lähteä sellaisen kanssa suhteeseen? Ethän kunnioita ketään elämässäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi