Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4kk / liki 5000 viestiä -> se ei ole pieni määrä meidän tylsiä kuulumisia.
Kudon pontsoa, harmaan eri sävyjä. Oikeasti. Vähän mustaa, valkoista, tummaa sinistä, vihreää. Tulee kyllä nätti, ei korea.
Ennätyksiä ei pidä metsästää. Paras keskittyä pontsoihin.
Minä taas ilahduin, vaatimattomasti, että meitä on näin paljon. Ollaan oikeassa, hillitysti toki.
Olen ollut pitkään kipeänä, ja se on oikeastaan ok. Kääriytyä villahuopaan ja olla vaan. Juoda kuppikuumaa -keittoja, ja levätä. Suihkussakaan ei viitsi käydä kuten yleensä.
En tiskannut aamulla, nyt on tiskipöytä täynnä pestävää. Ei auta, harja kouraan ja menoksi.
Puolisoni luki olkani takaa ketjun otsikon ja huokaisi: - Viimeinkin jotain meille metsureille! Hän luuli, että täällä kirjoitellaan tylsistä moottorisahan ketjuista!
"Miten saan tylsän ketjun teroitettua? Parhaat vinkit."
No pettyihän hän. Pääsee tylsien joukkoon.
Etätöitä koko viikko.
Kävin Café berry kahvilassa ekaa kertaa.
Ostin kahvia ja yhden hedelmältä näyttäneen leivoksen (sitruuna) pidän sitruunasta ja sen kirpeästä mausta.
Vaikka kahvila olikin kallis pelkkä Leivos itsessään 10euroa.
Voisin mennä joku kerta uudelleen mutta en joka viikko.
Minuun ei perinteiset laskiaispullat iske.
ulkona oli liukasta näytti myös että monet ihmiset liukastelivat tänään.
Kotona söin lounaaksi muikkuja ja uunissa paahdettuja punajuuria.
Olen laihtunut entisestään mitkään housut eivät pysy päälläni joudun kävellessäni nostelemaan jatkuvasti housuja.
Pitäisi raahautua kauppaan sovittelemaan housuja tai hankkia henkselit.
Oon neulonut ja kuunnellut musiikkia ja kirjoittanut kirjeitä. Extreme-osuus: keitin kahvit ja kastelin kukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4kk / liki 5000 viestiä -> se ei ole pieni määrä meidän tylsiä kuulumisia.
Kudon pontsoa, harmaan eri sävyjä. Oikeasti. Vähän mustaa, valkoista, tummaa sinistä, vihreää. Tulee kyllä nätti, ei korea.
Minä taas ilahduin, vaatimattomasti, että meitä on näin paljon. Ollaan oikeassa, hillitysti toki.
Olet oikeassa. Jotkut voi kuolla huumorintajuihinsa tulematta.
Huomenna saattaa tulla heti aamu kahdeksalta huoltomies katsomaan pattereita, ja nyt harmittaa, että en pyyhkinyt pölyjä, monta viikkoa sitten pyyhin viimeksi.
Olen ihan laiskasti sängyssä, toki rokka kiehui laskiaisen kunniaksi. Pohdin joku päivän hommaksi kukkien mullanvaihtoa. Toki viherkasvien, ei mitään kukkivia. Suihkuttelen heitä myös.
Pahoin pelkään, että tämä ketju on muuttumassa oikeasti tylsäksi.
Huomenta. Toivotan tämän nyt jo, koska nukun niin pitkään, että huomen menee ohi.
Kävin töiden jälkeen sekä tanssitunnilla että uimahallissa. Laskiaista juhlistettiin kotona itse keitetyn hernekeiton ja laskiaispullien myötä. Olen tosi tyytyväinen kaikkeen tässä päivässä. Vähän tiskejä jää huomiselle, nyt nukuttaa niin makoisasti uinnin ja saunan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näin talvella sitä kaipaisi illalla makuuhuoneeseen vaikka radiosta soitettuna hyttysen ininää tai mehiläisen pörinää.
Olisi edes yksi häiritsevä kärpänen! Liian rauhassa saa nukkua. Oma kuorsaus ei haittaa mua, puolisoa kyllä. Epäreilua.
Olisko tylsyyden syvin olemus jäänyt hämäräksi? Ehkä tylsäksi ei voi oppia, ehkä tylsäksi pitää syntyä?
Suomalaisilla on geeniperimässä tylsyysgeeni, mutta holtiton ilonpito ja riekkuminen saattaa tukahduttaa geenin vaikutuksen. Kannattaa pitää varansa. Minä välttelisin kukkien hoitoakin, puhumattakaan tanssitunneista. Ei koskaan voi olla liian varovainen.
Kevät antaa odotuttaa itseään. Ei auta kuin odottaa.
Valon määrä on huikaisevasti lisääntynyt. Tuskin kestän, migreenikin varoittelee liiasta ihastelusta
Vierailija kirjoitti:
Olisko tylsyyden syvin olemus jäänyt hämäräksi? Ehkä tylsäksi ei voi oppia, ehkä tylsäksi pitää syntyä?
Suomalaisilla on geeniperimässä tylsyysgeeni, mutta holtiton ilonpito ja riekkuminen saattaa tukahduttaa geenin vaikutuksen. Kannattaa pitää varansa. Minä välttelisin kukkien hoitoakin, puhumattakaan tanssitunneista. Ei koskaan voi olla liian varovainen.
Ongelmien ennaltaehkäisy, siinä se on. Kaikki pippalot ja muut huvitukset pois. Hautajaisissa voi käydä. Harrastukseksi piisaa seinien tuijottelu.
Kävelin lenkin ja tuli niin jano, että menin suoraan keittiöön juomaan lasin vettä. Keittiössä oli outo haju. Vein takin naulakkoon eteiseen, haju levisi sinnekin. Riisuin kengät ja sieltä se syyllinen löytyi: kengänpohjassa oli terveiset joltain koiralta. Jatkossa pitää opetella katsomaan jalkoihinsa. Tai hyväksymään hajut.