Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5223)

Vierailija
4901/5223 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. 

Vierailija
4902/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk / liki 5000 viestiä -> se ei ole pieni määrä meidän tylsiä kuulumisia.

Kudon pontsoa, harmaan eri sävyjä. Oikeasti. Vähän mustaa, valkoista, tummaa sinistä, vihreää. Tulee kyllä nätti, ei korea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää aina. 

Vierailija
4904/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onkohan niillä kansanedustajilla jonain vuonna vielä tarkoitus tehdä jotain kansan hyväksi. 

Vierailija
4905/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt tässä että oonko jotenkin paska asiakas kaupassa käydessä kun en halua käyttää pikakassoja. En ole siis ikinä käyttänyt. 

Käytän aina normaaleja kassapalveluja - oletan ainakin työllistäväni ihmisiä. Eli hyvä teko sinultakin.

Vierailija
4906/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onkohan niillä kansanedustajilla jonain vuonna vielä tarkoitus tehdä jotain kansan hyväksi. 

Nehän tekee koko ajan, riippuu vaan, miten kansa märitellään. Esim. tulotasonko yläpää + vuorineuvokset. Lienevät tyytyväisiä hallitusohjelmaan.

Vierailija
4907/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kudon pontsoa, harmaan eri sävyjä. Oikeasti. Vähän mustaa, valkoista, tummaa sinistä, vihreää. Tulee kyllä nätti, ei korea.

Määrä ja laatu on kaksi eri asiaa. Laatu on tärkeämpi. 

Vierailija
4908/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja käytän joka päivä virtsankarkailusuojia, vaikka en oikeasti lirauta joka päivä. En osaa olla ilman, sillä ajattelen että jos jätän pois niin varmasti tulee housuun. Olen myös sinkku koska eihän tätä nyt voi mainostaa kenellekkään. Ja jumppa varmaan toimis,mut kun oon laiska tekemään.

Vierailija
4909/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä fanitan Parkkosen ja Lampeniuksen kappaletta ja toivon, että se voittaisi! Kerrankin hyvä biisi siellä! 

Kaikenlainen hehkutus on sopimatonta. Pidä taukoa biisien kuuntelusta, niin saat taas otteen tylsästä elämästä. 

Vierailija
4910/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v ja käytän joka päivä virtsankarkailusuojia, vaikka en oikeasti lirauta joka päivä. En osaa olla ilman, sillä ajattelen että jos jätän pois niin varmasti tulee housuun. Olen myös sinkku koska eihän tätä nyt voi mainostaa kenellekkään. Ja jumppa varmaan toimis,mut kun oon laiska tekemään.

Kyllä virtsankarkailusuojia kannattaa käyttää, vaikkei lirauttelisikaan. Ne luo sopivasti tylsyyttä elämään. Jumpata silti kannattaa ja hankkiutua parisuhteeseen. Kaksin on kaksinverroin tylsempää.

Vierailija
4911/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään hernekeittoa lounaalla. Ei-niin-yllättävää näin laskiaistiistaina.

Vierailija
4912/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen ylisanojen käyttö ja hehkutus ja ennätysten metsästäminen ei kuulu tylsän elämään. Onko tänne soluttautunut valetylsä? Vieraan aatteen agentti? Viihdyttävä riehakas riettailija ja ääneen nauraja?

Menen sohvalle suremaan.

Vierailija
4913/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai laatua moiti? Minust on sopusoinnussa laatu ja määrä. Siis monta tylsää ihmistä. Hyvä me (hiljainen nyökkäys)

Vierailija
4914/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-mannin siemenhyllyä tutkin. No, jo on hienoa, joku nelsson garden. Mitä vikaa on rikalasäätiön siemen oy:n siemenissä?

Vierailija
4915/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen ylisanojen käyttö ja hehkutus ja ennätysten metsästäminen ei kuulu tylsän elämään. Onko tänne soluttautunut valetylsä? Vieraan aatteen agentti? Viihdyttävä riehakas riettailija ja ääneen nauraja?

Menen sohvalle suremaan.

Siltä vaikuttaa. Tarvitaan paljon ohjausta, ennen kuin hänet saadaan oikealle tielle kohti aitoa tylsyyttä. Jos koskaan.

Vierailija
4916/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounaaksi kanaa ja salaattia.

Vierailija
4917/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai laatua moiti? Minust on sopusoinnussa laatu ja määrä. Siis monta tylsää ihmistä. Hyvä me (hiljainen nyökkäys)

Olisko tylsyyden syvin olemus jäänyt hämäräksi?  Ehkä tylsäksi ei voi oppia, ehkä tylsäksi pitää syntyä? 

Vierailija
4918/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen sohvalle suremaan.

Jonain päivänä tunnen itseni eloisaksi. Sitä kestää onneksi vain hetken. Huokaus. Voin palata taas tänne. J e e

Vierailija
4919/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen sohvalle suremaan.

Siltä vaikuttaa. Tarvitaan paljon ohjausta, ennen kuin hänet saadaan oikealle tielle kohti aitoa tylsyyttä. Jos koskaan.

Hupsusti joku luulee, että kuka vaan on aidosti tylsä -> siis oikeutettu tänne kirjoittamaan. Valetylsät kyllä erottaa. Meidän maisema on tänään mustavalkoinen, kukapa sitä värejä tarvitsee?

Vierailija
4920/5223 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on hyvä väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän