Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Onko teillä elämässänne jotain tylsiä livejä? Esim mulla on bussilive. Seuraan ikkunasta bussien kulkua, toinen menee puolen tunnin välein ja toinen kymmenen minuutin välein vuorokauden ajasta riippuen. Vaihtelua tulee kun seuraa kuinka tunnollisesti antavat kävelijöiden ylittää suojatie. Ihanan tylsää ja puuduttavaa.
Naapurilive. Pakosta seuraan, kun kuuluu, haisee ja näkyy vaikken haluaisi. Käyt tupakalla yölläkin parin tunnin välein.
Jouluruuista tuli kilo lisää painoa, nyt olen sitä pudotellut. Tulee päivässä, mutta lähtee kuukaudessa. Melko sitkeä on mun läski.
Vierailija kirjoitti:
Jouluruuista tuli kilo lisää painoa, nyt olen sitä pudotellut. Tulee päivässä, mutta lähtee kuukaudessa. Melko sitkeä on mun läski.
Tuo näyttää olevan läskilive.
Kävin nyt kuitenkin kaupassa. Oli joulukukat poistomyynnissä. Ostin amarylliksen. Toivottavasti ei paleltunut kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostavatko tylsät ihmiset ilotulitteita vai katsovatko vain toisten ostamia? Ehkä pysyvät sisällä peiton alla eivätkä piittaa ilotulitteista ollenkaan?
Minä katson, mutten osta.
Ihmeteltiin eilen, kun käytiin kahden maalaispaikkakunnan keskustassa, eikä kummassakaan myyty tulitteita. Jee. Eikun j e e. Luonto kiittää.
Mietittiin vaan, montako työtöntä tulee, jos kokonaan kielletään. Asioilla kun on aina ainakin kaksi puolta.
Katson, jos näen. En osta. Enää edes tähtisadetikkuja, jotka sentään on perinne 60v takaa...
Vierailija kirjoitti:
Naapurilive. Pakosta seuraan, kun kuuluu, haisee ja näkyy vaikken haluaisi. Käyt tupakalla yölläkin parin tunnin välein.
Meidän naapurissa, kerrostalossa jossain ylempänä asuu nuori tyttö. Hänellä käy paljon ystäviä ja nämä nauraa yhtenään. Aivan mahoton kikatus kuuluu jatkuvasti! Tästä tulee itellekkin hyvä mieli ja alkaa naurattamaan mukana vaikkei tiedä mille he nauravat. Tämä ei ole häiriöksi, vaan niin mukavaa kuunneltavaa.
Minun tylsä live on seurata naapuritalon asukkaiden liikkumista pihallaan. Yritän arvata, kuka lähtee millekin asialle. Koskaan en saa tietää, osunko oikeaan. Tai ehkä silloin, kun tulevat ja menevät koiran kanssa. Olen kade bussilivestä, näen pienestä kolosta isolle tielle, jossa ajaa monta linjaa. Niitä olisi kiva katsoa, pysyvätkö aikataulussa, pienestä paikastani en näe kuin bussin sivun. Mutta kiva ei ollutkaan tämän ketjun teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa, kerrostalossa jossain ylempänä asuu nuori tyttö. Hänellä käy paljon ystäviä ja nämä nauraa yhtenään. Aivan mahoton kikatus kuuluu jatkuvasti! Tästä tulee itellekkin hyvä mieli ja alkaa naurattamaan mukana vaikkei tiedä mille he nauravat. Tämä ei ole häiriöksi, vaan niin mukavaa kuunneltavaa.
Sori, tämä oli hieman positiivinen kommentti.
Minulla on molemmissa sukissa reikä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vain vasemmassa, varvas kurkii siitä reiästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vain toisessa.
Miksei tämä typerä flunssa voi jo loppua?
Jatkuvaa pauketta kuulunut jo kuudesta lähtien. Onkohan ilotulitemyynti mennyt hyvin? Rahaa on.
Tylsää vuoden lopettumisen aikaa ja sitäkin tylsempää uutta puuduttavaa vuotta 2026 kaikille teille tylsimyksille tasapuolisesti! Tylsyys olkoon ikuinen voimavaramme, arkinen harmaus elinehtomme.
Rakettitukun liikevaihto oli noin 7,1 miljoonaa euroa vuonna 2024.
Mummon elämässä on villasukkaseurannan lisäksi jokailtainen tähtilive. Täällä keskellä ei mitään näkyvät taivaan värit ja tähdet niin kauniisti, että joka ilta niitä käyn katselemassa. Nyt on sen verran paljon pakkasta (n. 18 astetta), että tänä yönä pidän villasukat jalassa. Ne vihreän sävyiset. Tänään ehdin sänkyyn ennen pappaa. Viimeisenä iltana tänä vuonna. Ensi vuonna sitten uudet kujeet ja tylsyydet.
Ulkona on pakkasta ja kävin saunassa kylpemässä ja mietin syntyjä syviä. Mitä te muut mietitte suihkussa tai saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on pakkasta ja kävin saunassa kylpemässä ja mietin syntyjä syviä. Mitä te muut mietitte suihkussa tai saunassa?
Aika usein muistelen tuonilmaisiin siirtyneitä läheisiä, jos olen pihasaunassa yksin.
Laitoin ulos 2 roihua ja kynttilät lyhtyihin. Luvattoman nättiä. Kuu möllötti ja tähdet tuikki. Vaude.
Huomenna 2026 -> Onnea!
Ja
Öitä
Jos riisipuuroa kuivuu kattilan reunoihin keitettäessä tai uudelleen lämmittäessä, se muuttuu punertavaksi, eli vähän kuin palaneen näköiseksi. En ole siitä tehnyt mitään numeroo. Kaapinut ja syönyt naamaani.