Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Vierailija kirjoitti:
Tylsä muisto: lyhyt saksa lukiossa. Ope 'pakotti' kirjottaan sen -> b tuli. Missäpä tuota olis tarvinnu?
Durich, fur, gegen, ohne, um... aus, bai, mit, nach, zeit, von, zu...an, auf, hinter, in, neben, uber, unter, vor, zwissen...
Luin vain vuoden saksaa, kun piti valita fysiikan ja kielten välillä. Sillä vuoden opinnoillakin näköjään pärjää, jouduin kouluttamaan "firman piikkiin" saksalaisia tietyn koneen käyttöön. Eivät osanneet englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kalapuikkoja, perunoita ja litran maitoa. Unohdin vessapaperin, piti mennä uudestaan kauppaan.
No joo, vessapaperi, talouspaperi, margariini. Ne ne yleensä aina unohtuu ja pitää asiasta tähen lähteä hakemaan.
Myös hammastahna kuuluu näihin tuotteisiin, jotka ei halua tulla kotia sitten millään.
Ja S u o l a
Niin harvoin tarttee ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten riisipuuroa voi keittää liian pitkään?
Sujuvasti. Laitoin puuron haudekattilaan, levyn pienelle jä lähdin jouluostoksille. Meni 3x pidempään kuin suunnittelin. Puuro oli muuttunut vaaleanpunaiseksi, mutta oli vielä syötävää...
Jouluostoksille? Olitko siis monta päivää?
Kävin kaupassa, ostin paketin valkosipulivilhelm makkaraa, ja sokeritonta jaffaa. Ajattelin laittaa pari makkaraa uuniin ja syödä pois limpparin kera. Hurvittelisikohan oikein, ja laittais koko paketillisen, kaikki neljä?
Jouluna seurasin hetken telkkarista poroliveä. Ne retkotti katoksessa kyljellään, minä sohvalla. samanlaisia.
Pesin miehen villasukat käsipyykkinä. Laitoin talouspaperirullien tyhjät lieriöt sukkien sisälle. Vaihdan kohta kuivat lieriöt. Tapahtumarikas tiistai.
Uudenvuoden jälkeen vaihdan ja pesen vuodevaatteet ja halityynyjen liinat ja imuroin pehmoleluni.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuoden jälkeen vaihdan ja pesen vuodevaatteet ja halityynyjen liinat ja imuroin pehmoleluni.
Minä pesen ja rasvaan mieheni ehkä jo huomenna.
Vierailija kirjoitti:
OHO! Tuo on minulta jäänyt kyllä väliin. Pehmolelu, koirani Hupi on ollut kyllä ilman imurointia jo tovin. Sain sen joululahjaksi äidiltä joskus 70 luvun alussa. En ole sitä muistaakseni koskaan imuroinut, mahtaa olla melkoinen pölykasa... Yhä se kaapin päällä on, tosin aika kulahtaneen näköisenä kun olen sitä lapsena perässä vetänyt jokapaikassa. Pitäiskö sillekkin antaa huuveri käsittely?
Poikkesin hautuumaareissullani saman pikkukirkonkylän lähikaupassa. Ostin lihapullapaketin ja punalaputetun limppupussin. Pärjään näillä ensi vuoteen.
Sopivan tylsää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna seurasin hetken telkkarista poroliveä. Ne retkotti katoksessa kyljellään, minä sohvalla. samanlaisia.
Minä tästä kuultuani ajattelin toteutusta hieman toisenlaiseksi. Että kamerat on kiinnitetty porojen sarviin, ja voit seurata kun ne menee pitkin maita ja mantuja. vaihtaa näkymää eri poron kesken ym. No 90 pros lähetystä oli tyhjästä katoksesta, loput lähes kuolleen näköisistä elukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä vetreämpi tapaus?
Tuossa meinasin herkutella vuodenvaihdetta jo etukäteen ja kääntää uuden kalenterin näkösälle. Vielä kun olis semmonen paperipilli joka suoristuu puhallettaessa, trööt! Ja se paperinen tötterölakki...
Paistoin pakastepizzan uunissa. Tuunasin sitä joulusta jäänellä homejuustolla ja suolakurkuilla.
Kopsautin varpaani pöydänjalkaan.
Keitin hernekeittoa, loput kinkut sinne. Söin 'vahingossa' melkein kaikki huomisen suklaat. No hyvä. Bikinikuntoon valmistautuminen alkaakin ehkä huomenna, siis tänä vuonna, eikä vasta ensivuonna :)
Porolive ja pentulive muistuttavat sitä yhtä tv-ohjelmaa jossa ihmiset oleilevat sohvillansa katsomassa tvtä. Eikö sitäkin voisi tulla tauotta, yhtä tylsää olisi.
Tuleeko siitä vetreämpi tapaus?
Saas nähdä! Letkeitä lanteita toivoisin ja bonuksena sujuvaa ulosantia. Nytkin on ollut jo käyttökelpoinen.
Sujuvasti. Laitoin puuron haudekattilaan, levyn pienelle jä lähdin jouluostoksille. Meni 3x pidempään kuin suunnittelin. Puuro oli muuttunut vaaleanpunaiseksi, mutta oli vielä syötävää...