Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt kävelemään sinne susialueella. Jollei musta kuulu, olen joutunut suden suuhun. Tuuleekin kovaa.
Hengissä! Susia ei näkynyt. Paljon oli kaatuneita puita. Pimeäkin ehti tulla. Pelotti. Metsästäjää vilkuilin, ei sitäkään näkynyt.
Lunta tulee. Liikaa. Joku flunssa yrittää pesiä minuun, ei onnistu nyt kun on niin paljon tekemistä.
Kantapäät kipeytyy, kun paistan lettuja eli seidon pitkään hellan ääressä. Painan varmaan liikaa, tai olen tulossa vanhaksi.
Keittelin juuri kahvit, tuuli puhaltaa ja luntakin tuli yöllä. Kämpässä vetää ja on kalsean kylmä. Sukat, villasukat ja tohvelit jalassa, villaneule päällä. Olis pitäny ottaa rautalisää mutta kahvin kanssa en viitsi, jos se ei imeydy, saa jäädä iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritin pestä mustuneita kylpyhuoneen pyykkinaruja, tummia läiskiä, ei lähtenyt. Täytyy vaihtaa uudet narut niihin, inhottaa laittaa pyyhkeitä tuommoisille naruille.
Biocoolilta on semmonen Spray away mold suihke, toimii vessan pinnoille. Naruja on turha varmaan alkaa liottaa vetyperoksidissa, helpompi vaihtaa, mutta vinkkinä se liotus toimii ainakin suihkuverhoille! Sen jälkeen konepesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin pestä mustuneita kylpyhuoneen pyykkinaruja, tummia läiskiä, ei lähtenyt. Täytyy vaihtaa uudet narut niihin, inhottaa laittaa pyyhkeitä tuommoisille naruille.
Biocoolilta on semmonen Spray away mold suihke, toimii vessan pinnoille. Naruja on turha varmaan alkaa liottaa vetyperoksidissa, helpompi vaihtaa, mutta vinkkinä se liotus toimii ainakin suihkuverhoille! Sen jälkeen konepesu.
Kiitos. Narut jo vaihdettu. Laitoin saumanarua, sitä on helpompi solmia tiukasti kuin muovipintaista pyykkinarua. Kyl on nättiä. Sori. Melko nätihköä.
Täällä tuulee taas varsin kovaa. No, ei nyt niin kovaa kuin viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt kävelemään sinne susialueella. Jollei musta kuulu, olen joutunut suden suuhun. Tuuleekin kovaa.
Hengissä! Susia ei näkynyt. Paljon oli kaatuneita puita. Pimeäkin ehti tulla. Pelotti. Metsästäjää vilkuilin, ei sitäkään näkynyt.
Metsästäjä oli varmaan siellä isoäidin möksällä pitämässä susipeijaisia.
Mummon ja papan paikkakunnalla on satanut lunta ja on ihanan valkoista. Ja ei ole susia näkynyt, vaikka varmaan niitä tuolla metsikössä asustelee, kun kerran karhuja, kettuja ja pupujussejakin on. Tänään ajattelin repäistä kunnolla ja menen nukkumaan ilman villasukkia. Saa nähdä, mitä mummon kintut sitä tykkää!
Soitin äidille. Hän kertoi, että hänen lapsuuden kaverinsa tytär on nyt muuttanut samalle paikkakunnalle, jossa minä perheineni asun.
Äiti muisteli jotain asustetta, jonka tämä oli pikkulapsena saanut joltain meidän yhteiseltä tutulta
Vierailija kirjoitti:
Soitin äidille. Hän kertoi, että hänen lapsuuden kaverinsa tytär on nyt muuttanut samalle paikkakunnalle, jossa minä perheineni asun.
Äiti muisteli jotain asustetta, jonka tämä oli pikkulapsena saanut joltain meidän yhteiseltä tutulta
Minä en viitsi äidille edes soittaa. Häntä ei kiinnosta minun tylsä elämäni pätkääkään.
Katselen pöydällä olevaa sinistä konvehtirasiaa, jonka päällä lukee kaunokirjoituksella Karl Fazer. Vieläkö muistatte kaunokirjoituskirjaimet, te, joille ne on vielä opetettu? Pidittekö kaunokirjoituksesta?
Kuulin ystävältä muistotilaisuudesta, jossa suvun nuoret lukivat ääneen adresseja. Kun tuli vastaan värssy, joka oli kirjoitettu kaunokirjoituksella, teinit eivät osanneet lukea sitä. Vanhemman henkilön piti tulla auttamaan lukemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kantapäät kipeytyy, kun paistan lettuja eli seidon pitkään hellan ääressä. Painan varmaan liikaa, tai olen tulossa vanhaksi.
Minäkin paistoin eilen lettuja, mutta kantapäät eivät kipeytyneet. Niska on sen sijaan kipeä, paistoin lettuja tai en.
Kermavaahtoa ja mansikkahilloa oli lettujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katselen pöydällä olevaa sinistä konvehtirasiaa, jonka päällä lukee kaunokirjoituksella Karl Fazer. Vieläkö muistatte kaunokirjoituskirjaimet, te, joille ne on vielä opetettu? Pidittekö kaunokirjoituksesta?
Kyllähän ne yritti opettaa, ei siitä mitään tullut. Minulla on lukihäiriö, ja jotenkin yhä nykyäänkin en vaan hahmota siinä yhtään kirjainta. Minulle se on vain pötkö mutkaista kiharaista viivaa.
Keitin riisipuuroa vähän liian pitkään. Hyvää se silti on kun en tee sitä juuri ollenkaan joulun ulkopuolella. Toinen annos vielä ja siihen taitaa loppua tämän joulun puurot.
Odotellaan kuulumisia.
Mä sain vihdoin paistettua pizzan. Jotenki mauton. Ääähhv