Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (3241)

Vierailija
2921/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tontun tossu, josta joka aamu löytyy viesti. Tänään oli tällainen: Hyvää joulukuun ensimmäistä päivää! Tänään pitää lämmittää takkaa ja pestä peitot kuivumaan takan eteen.

No ei auta. Käsky tuli korkeammalta taholta.

Millä oikeudella tontun tossu kertoo, mitä pitää tehdä? Vai onko tuo tarkoituksellista, tulee tehtyä kun joku niin käskee?

Itselläni ei ole joulukalenteria ollenkaan. Lapsilla kyllä on, itselleni en ole ollenkaan tajunnut ostaa.

Vierailija
2922/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on valmista. Omenapiirakka jälkiruokana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tontun tossu, josta joka aamu löytyy viesti. Tänään oli tällainen: Hyvää joulukuun ensimmäistä päivää! Tänään pitää lämmittää takkaa ja pestä peitot kuivumaan takan eteen.

Millä oikeudella tontun tossu kertoo, mitä pitää tehdä? Vai onko tuo tarkoituksellista, tulee tehtyä kun joku niin käskee?

Itselläni ei ole joulukalenteria ollenkaan. Lapsilla kyllä on, itselleni en ole ollenkaan tajunnut ostaa.

Kumpikin puoliso toivoo toiselta vuoropäivin tekoja.  😉 Tämä on hauska. Ei siis täysin sovi tylsille.

Vierailija
2924/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyys onnistuu taas ylittämään itsensä: meidän joulukalenterin luukussa oli...

😂

Vierailija
2925/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästäkää pussit. Niillä voi vielä rikastua.

Onko kellään Anttilan  tai Hepsin pussia? Vaihdan Elannon pussiin. Toinen kädensija irronnut. 

Meillä Hepsin muovipussi roikkuu mökin naulakossa. Seuraa vain Hepsin kasseja.

Vierailija
2926/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antenniverkossa digita aloitti poro live lähetyksen Kaisa, Paula ja Seppo poroista kanavapaikalla 24 jouluaattoon asti. 

Porot näyttää viettävän kaamosiltaa nyt.

Vierailija
2927/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla sämpylöitä. Olen syönyt vain niitä tämän päivän ja ihan liikaa. Mietityttää miten näin pääsi käymään.

Vierailija
2928/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neulonut pipoa. Olen pipohullu. Minulla on carmaan 10 erilaista pipoa ja osljon Olen laittanut kiertoon niitä.

Toinen hulluus on kirjavat sukat. Niitä joskus yritetään ostaa jalasta.

Vierailija
2929/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joutuu taas kuunteleen sitä kaameeta sydämeeni joulun teen -loilotusta. Kai se piina pian alkaa radiossa. Onneksi on monta murha-podcastia kuuntelematta, säästän niitä joulun ajaksi. 

Vierailija
2930/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neulonut pipoa. Olen pipohullu. Minulla on carmaan 10 erilaista pipoa ja osljon Olen laittanut kiertoon niitä.

Mullakin oli joskus pipokausi, niitä on vieläkin tallella ihan käyttämättömiäkin. Annoin muutamia lahjaksi tutuille mutta en nähnyt niitä koskaan kenenkään päässä. Menivät kai niitten mökeille linnunpönttöihin lämmikkeeksi. 

Vierailija
2931/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joutuu taas kuunteleen sitä kaameeta sydämeeni joulun teen -loilotusta. Kai se piina pian alkaa radiossa. Onneksi on monta murha-podcastia kuuntelematta, säästän niitä joulun ajaksi. 

Ei ole kaamea minun mielestäni.

Mummo, mitä kuuluu sinne teille, sitä en oikein siedä.

Murha podcastit eivät houkuttele. Eivätkö kauhistuta sinua?

Vierailija
2932/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin puoliso toivoo toiselta vuoropäivin tekoja.  😉 Tämä on hauska. Ei siis täysin sovi tylsille.

Kiva kuulla, että siinä on tuollaista syy. Kivaa joulun odotusta tulossa siis.

Vierailija
2933/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli joskus pipokausi, niitä on vieläkin tallella ihan käyttämättömiäkin. Annoin muutamia lahjaksi tutuille mutta en nähnyt niitä koskaan kenenkään päässä. Menivät kai niitten mökeille linnunpönttöihin lämmikkeeksi. 

Hyvän tarkoitukseen siis!

Vierailija
2934/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästäkää pussit. Niillä voi vielä rikastua.

Onko kellään Anttilan  tai Hepsin pussia? Vaihdan Elannon pussiin. Toinen kädensija irronnut. 

Meillä Hepsin muovipussi roikkuu mökin naulakossa. Seuraa vain Hepsin kasseja.

Mitä muita entisten kauppojen muovikasseja teillä on jossain jäljellä?

Vierailija
2935/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaamea minun mielestäni.

Mummo, mitä kuuluu sinne teille, sitä en oikein siedä.

Murha podcastit eivät houkuttele. Eivätkö kauhistuta sinua?

Kyllä ne aina joululoilotukset hakkaa. 

Vierailija
2936/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2937/3241 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo se taas riekkuu hereillä liian myöhään. Taitaa tulla tavaksi. Ei hyvä, ei ollenkaan. Nyt kipinkapin nukkumaan, hopihopi!

Niveliä särkee, vaikka lämpöiset villasukat ovatkin jalassa. Pitäisköhän huomenna kokeilla papan nivelrikkovoidetta? 

Vierailija
2938/3241 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterissa oli tänään kuva joulupukille lähetetystä kirjeestä ja siveltimiä sen ympärillä. Luukku on avattu. Nyt töihin. 

Vierailija
2939/3241 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yöllä hereillä monta tuntia. Ajattelin kaikkea. Nyt saa olla ajattelematta tämän päivän.

Vierailija
2940/3241 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut yöllä yhtöän. Kattelin vain hbo maxia noin 4 asti, sitten tulin sänkyyn ja aloin räpläämään tätä hemmetin kännykkää. 🤦🏻

Yritän nyt nukkua muutaman tunnin, tyttären pitäis tulla iltapäivällä käymään. Tuo mun lääkepussukan jonka unohdin niille sunnuntaina. 

Hyvää tiistaita kaikille. 😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä