Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2904)
Koko aamu kahdeksasta lähtien siivottu taloa. Katot ja seinät pyyhyítty mikrokuituliinalla pölystä, lakanat vaihdettu ja sänkyvaatteet tuuletettu. Kerran vuodessa tehdään kattoshow. On ankaraa niskoille ja käsille. Sydänkohtausta odotellessa.
Me pakataan matkalle. Tiistaina lähdetään. Varmaan on lentokoneen verhot pesty väärällä tavalla ja matka perutaan. Tai passi mennyt vanhaksi. Tai yllätyslakko nyt vähintään. Pessimisti ei pety.
Vierailija kirjoitti:
Me pakataan matkalle. Tiistaina lähdetään. Varmaan on lentokoneen verhot pesty väärällä tavalla ja matka perutaan. Tai passi mennyt vanhaksi. Tai yllätyslakko nyt vähintään. Pessimisti ei pety.
Ehdit vielä sairastua influenssaan ja kentällä vatsatautiin. Kaikki on mahdollista.
Onko tylsää jos lounaaksi on maksalaatikkoa ja porkkanalaatikkoa perunoiden kanssa. Jätänkö pois perunat vai puolison? Hän ei halua vielä syödä jouluruokia.
Minä katselin ensimmäisen adventin jumalanpalveluksen televisiosta. Tykkäsin, kun oli ihan perinteinen eikä mitään sambatanssijoita, kuten kerran oli.
Mukavaa Adventtia, tylsimykset.
Silleen tylsällä lailla... meil on nakkia ja kuoriperunaa. Ehkä repäsen ja laitan lisukkeeksi pakastevihanneksia :)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa Adventtia, tylsimykset.
Silleen tylsällä lailla... meil on nakkia ja kuoriperunaa. Ehkä repäsen ja laitan lisukkeeksi pakastevihanneksia :)
Kiitos!
Meillä on siskonmakkarasoppaa.
Kai vielä voi sanoa sisko ja veli, vaikka ovat sukupuolittuneita sanoja?
Henkilönmakkarasoppaa?
Eikö veljeillä voi naisetkin? Vai pelkästään miehet?
Vierailija kirjoitti:
Eikö veljeillä voi naisetkin? Vai pelkästään miehet?
Entäs veljeskansa? Henkilökansako? Unkarilaiset nääs.
Huomenna saa avata joulukalenterin ekan luukun. Kummiskin pahaa suklaata ja lyhteen kuva.
Mulla on puinen luukkukalenteri vielä täyttämättä. Täytän luukut silmät kiinni sekalaisilla käärekaramelleilla, niin tulee jännittävä joulukuu. Joillekin päiville saatan laittaa kaksi yllätystä, on sitten luvassa tuplayllätys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puinen luukkukalenteri vielä täyttämättä. Täytän luukut silmät kiinni sekalaisilla käärekaramelleilla, niin tulee jännittävä joulukuu. Joillekin päiville saatan laittaa kaksi yllätystä, on sitten luvassa tuplayllätys.
Hyvä idea. Mä laitan puolisolle aamupalan silmät kiinni. Alkaa jännittävästi aamu ja joulukuu. Voi jospa menis suola- ja sokeriastia sekaisin. Aivan jo nyt naurattaa.
Me syötiin adventin kunniaksi pitsaa.
Ei muistettu ostaa joulukalenteria! En tajunnu että huomenna jo sais avata.
Miehen kanssa vuoroaamuina yleensä avattu. No jospa sais alennuksella kalenterin.
Kävin kävellen lähikaupalla viemässä muoviroskat. Vettä tihutti, mutta kauniita jouluvaloja oli matkan varrella.
Voiko olla tylsempää kuin sunnuntai-ilta kun tietää, että maanantaiaamuna soi taas herätyskello. Koko ilta jo pilalla.
Mä en kyllä malta nukkua, kun niin jännittää mikä kuva kalenterista tulee. Onko lumiukko vai punatulkku?
Vein pattereita patteriroskikseen tänään. Tyhjäsin tiskikonetta myös ja imuroin. Kävin pyykkituvassa ja tarkastelin työvuoroja ens viikolle. Zzzz