Kansanedustajalle tuli mitta täyteen: Naisten vessassa on aina paskat pitkin pönttöä
Eikös naisten vesssojen pitänyt olla niin kovin siistejä? Näin palstanaiset kertoivat ja tiesivät vielä sanoa miesten vessojen olevan aina sotkuisia. Taisikin olla vain naisten projisointia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e482785b-0b08-4fbd-aa32-2a0d746a1…
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
"Iltalehden tietojen mukaan Pikkuparlamentin 3. kerroksessa on vihreiden, KD:n ja PS:n edustajien työhuoneita."
Kristityissä on paskahousuja eniten. Nietzsche tietää.
Iltalehden mukaan 😂 voi vidu kehtaat moisen propaganda lehden mukaan tietoja tänne kirjoittaa lienet DEMARI
Fatima ottaa vaan pesuharjan käteensä ja pesee sonnat pois, jonka jälkeen tekee oman toimituksensa ja putsaa jälkensä. Helppoo, eikö?
Yhyy vettä ei saa tuhlata,älä vedä paskojasi,eläkä missään nimessä vaan suihkuta paskaraitojasi.Säästät vettä,mutta samalla tuhoat putket.
Olisko siellä ulkkissiivooja kun Fatima ottaa kantaa. Ei kai sentään. Niillä olis helppoa nyt kun kukkahatut ei voi arvostella työtä koska raasismi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos vähän paskaa pöntön reunoilla? Ei kai kukaan aikuinen sellaisesta jaksa välittää? Kyllä siivooja ne siivoaa kuten kuuluukin.
Istu kotonasi paskassa.
Siivooja käy työvuoronsa aikana yleensä kerran siivoamassa sen vessan.
Sen jälkeen sitä käytetään kymmeniä kertoja ennen seuraavaa siivoojan työkeikkaa.
Mutta teikäläisellä pitäisi ilmeisesti olla oma äiti töissä mukana pyyhkimässä pyllyn. Neuvottele pomosi kanssa tästä järjestelystä. Ainakaan minä en istu sinun jätkösiesi päälle.
Kyllä huomaa, mikä näitä alatason friikkejä kiinnostaa: ihmisten kiusaaminen, maalittaminen ja eritteet. Niistä voi jankuttaa tuntikausia.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Muka maailman paras maa. Ja johtajien vessat paskassa.
Totta. Olen siivonnut erään kaupunginjohtajan yksityistä vessaa. Oli likainen, ei ollut pessyt käsiään ( hana oli edellisen käyntini jäljiltä kiillotettu ja tahraton), mutta karkkeja oli kyllä syöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eikös naiskansanedustajat osaa käyttää vessaa edes? Taitavat olla samanlaisia sontiaisia kun heitä äänestäneet.
Hei mietis nyt vähän 😂
Onneks toi muija ei oo enää PM. Sai tarpeeks tuhoa aikaa Suomes. Nyt sen virheit sit korjataan.
Vika on siinä että eivät syö kuituja tarpeeksi. Syövät vain kaikkea kasvis pohjaista ruokaa jossa ei ole kauraa tai ruista jonka kuidut ovat pidempiä jolloin myös uloste on kovempaa ja ei sotke. Kun syö hyvin niin paperiin ei jää jälkeä kun hanuria pyyhkii.
Syökää vihreät terveellisemmin.
#262 olet nyt ihan ulkona. Paitsi etten ole somessa, kuten kerroin, työni on julkista monelta osin. Yleinen vessa ei ole salainen paikka, työtä voin tehdä kaikkien nähden. Kuvia voin lähettää pomolle jos tilanne sitä vaatii, yleensä puhelimella. Tiimin kesken voidaan jakaa vaikka Teamsilla. Muuten töissä toimii intranet, joissa ei jaeta kuin julkista tietoa.
Olet todennäköisesti työtön trolli, jolta puuttuu kokemus ns. rehellisestä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vika on siinä että eivät syö kuituja tarpeeksi. Syövät vain kaikkea kasvis pohjaista ruokaa jossa ei ole kauraa tai ruista jonka kuidut ovat pidempiä jolloin myös uloste on kovempaa ja ei sotke. Kun syö hyvin niin paperiin ei jää jälkeä kun hanuria pyyhkii.
Syökää vihreät terveellisemmin.
Se on rasva, mikä jumittaa kaman pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eikös naiskansanedustajat osaa käyttää vessaa edes? Taitavat olla samanlaisia sontiaisia kun heitä äänestäneet.
Hei mietis nyt vähän 😂
Onneks toi muija ei oo enää PM. Sai tarpeeks tuhoa aikaa Suomes. Nyt sen virheit sit korjataan.
Bailaa nyt venäjän oligarkki rahoilla
Kyllähän tämän nyt tiesi, kun päästettiin persuakat ulkohuussista sisätiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Fatim on oikeassa. Suomessa vessat jätetään siivottomaan kuntoon. Olen ollut töissä useammassakin pörssiyrityksessä ja niiden vessat ovat paskassa ja paperit pitkin lattiaa.
Suomalainen päivittelee vessojen siivottomuutta ulkomailla, mutta ei huomaa samaa kotona.
Olen ollut kesätöissä siivoojana. Naisten vessat olivat aina sotkuisempia. Esim oksennusta jossain lavuaarissa melkein päivittäin, wc-pönttö tukossa useasti, koska sinne tukitaan sitä ja tätä. Naisilla oli minun kohteessa useampi koppi ja lavuaari. Miehillä 3 pisuaaria ja yksi koppi.
Miehet tekee kahteen erilaiseen pyttyyn, naiset yhteen. Naiset myös käyvät useammin vessassa ja viettävät enemmän aikaa peilin edessä, pesevät käsiään jne.
Pesen aina pöntöstä jäljet ym. nehän ehtivät kuivaaa ennen siivoojan tuloa. En käsitä ihmisiä, jotka eivät siivoa yleisissä tiloissa jälkiään. Seuraavaksi siihen paskaiselle pöntölle tulee oma työkaverisi!
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina pöntöstä jäljet ym. nehän ehtivät kuivaaa ennen siivoojan tuloa. En käsitä ihmisiä, jotka eivät siivoa yleisissä tiloissa jälkiään. Seuraavaksi siihen paskaiselle pöntölle tulee oma työkaverisi!
Ja? Ei oo enää mun ongelma :D. N40 :)
Vierailija kirjoitti:
Fatima ottaa vaan pesuharjan käteensä ja pesee sonnat pois, jonka jälkeen tekee oman toimituksensa ja putsaa jälkensä. Helppoo, eikö?
Niinhän hän varmasti tekeekin.
Niin teen myös minä, mutta pidän kohtuuttomana sitä, että voidakseni asioida duunipaikan vessassa, usein joudun ensin putsaamaan edellisen asioijan jälkeensä jättämät istuinrenkaan virtsatipat, ulostetahrat tai verijäljet.
Omat jälkeni siistin ilman muuta. Kotona opetettiin jo pienenä ja omille lapsilleni olen wc-etiketin opettanut.
"Iltalehden tietojen mukaan Pikkuparlamentin 3. kerroksessa on vihreiden, KD:n ja PS:n edustajien työhuoneita."
Kristityissä on paskahousuja eniten. Nietzsche tietää.