Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se vaatii mieheltä, että sen oman naisen seurassa voi ns. levätä?

Vierailija
15.10.2025 |

Nainen on rento ja tuo rauhaa miehen elämään. Ei lisää stressitasoa vaan laskee sitä. 

Mitä miehen pitää tehdä että nainen pystyy/haluaa tuoda tuollaista energiaa suhteeseen? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omani: Kehuu, ei ikinä arvostele ulkonäköä. Sanoo usein että rakastaa, pussaa ja tarttuu kädestä, hipaisee selästä. On mitä parhain, kestävin ja anteliain rakastaja. Hemmottelee välillä pienillä yllätyksillä, huomioi ja kohtelee aina kunnioittavasti. Jos meillä on epäsovun hetki, kuuntelee mitä sanon ja perustelee oman kantansa rauhallisesti.

Minulle on täysin selvää, että mieheni tekee kaikkensa, jotta olisin onnellinen. On helppoa tehdä samoin. 

Eli kun miehesi oikein passaa sinua, niin annat hänen joskus olla rauhassa.

Kiitos, seuraava..

Nämä asiat tosiaan vaatii sen, että pidät puolisostasi, etkä vihaa häntä. Minulla on myös tuollainen mies. Pidän huolen, että myös pysyn hänen rauhanaan, tukenaan enkä tuo kaaosta hänen elämäänsä. 

Vierailija
42/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii sen, että teet vähintään puolet kaikesta. Siis oikeasti puolet eikä miesten puolet, joka on noin 2%.

Mites, kun asun miehenä yksin ja teen kaiken 100%, niin onko se myös naisista 2%🤔🤔

Sinkku voi määritellä itse, mikä hänestä on 100 % kotitöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rauhallinen ja rento, jos mun ei tartte miettiä sitä, että hoitaako mies oman osuutensa kotitöistä. Varsinkin jos mies ihan oma-aloitteisesti tarttuu toimeen, niin se on takuuvarma keino hyviin energioihin. 

Ap hakee juuri sellaista parisuhdetta, jossa hänen ei tarvitse tehdä lainkaan kotitöitä, vaan nainen tekee ne. Sitä hän tarkoittaa kysyessään, miten saa parisuhteen, jossa voi miehenä vain ottaa rennosti ilman mitään vaatimuksia naiselta.

Vierailija
44/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii sen, että teet vähintään puolet kaikesta. Siis oikeasti puolet eikä miesten puolet, joka on noin 2%.

Mites, kun asun miehenä yksin ja teen kaiken 100%, niin onko se myös naisista 2%🤔🤔

Sinkku voi määritellä itse, mikä hänestä on 100 % kotitöistä. 

Ja tässä tuli ensimmäinen nainen kahden prosenttinsa kanssa😆😆

Kerroin vain faktan. Mikä siinä sinua naurattaa?

Vierailija
45/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rauhallinen ja rento, jos mun ei tartte miettiä sitä, että hoitaako mies oman osuutensa kotitöistä. Varsinkin jos mies ihan oma-aloitteisesti tarttuu toimeen, niin se on takuuvarma keino hyviin energioihin. 

Ap hakee juuri sellaista parisuhdetta, jossa hänen ei tarvitse tehdä lainkaan kotitöitä, vaan nainen tekee ne. Sitä hän tarkoittaa kysyessään, miten saa parisuhteen, jossa voi miehenä vain ottaa rennosti ilman mitään vaatimuksia naiselta.

Kotipalvelun kanssa voi tehdä diilin sekä ruuanlaitosta että siivouksesta. Seksuaalisia palveluksia tarjoavat yleensä eri tyypit. 

Vierailija
46/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rento ja onnellinen nainen siitä lähtien kun laitoin paskiaisen pihalle vuosi sitten. Eli sanoisin, että nainen on onnellinen kun sen ei tarvitse sietää itekästä miestä nurkissa lojumassa.

Oliko kaikki puhumiset jo puhuttu kun noin surkeasti kävi? Miten sorruit ylipäätään tuon kaltaiseen mieheen?

Vierailija
47/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä nykyään sitä mieltä, että "parisuhde" ei ole koskaan naiselle hyvä, koska se pitää parhaimmillaankin sisällään ajatuksen siitä, että mies siementää naisen eliöllä, alienilla, joka kirjaimellisesti syö naisen kehoa. On sysipaskoja miehiä, jotka tuottavat naiselle vain tämän haitan, ja sitten on +-0 miehiä, jotka kompensoivat naiselle aiheuttamansa haitan, mutta naiseen koskeminen eli tämän siementäminen on aina väkivallanteko tämän kehoa kohtaan. Jos mies haluaisi olla naiselle hyvä, tämä lahjoisi, ruokkisi, hemmottelisi tätä ilman tuota vaatimusta siementää alienia syömään naisen kehoa. Tätä harvempi mies haluaa, eli he eivät halua naiselle hyvää, vaan huijata tai pakottaa tämän kasvattamaan siementään. En vielä ole keksinyt miksi tällaiseen pitäisi suostua. Kehoni on pyhä.

Jännä olisi nähdä oikeasti millainen ihminen tämän on kirjoit

Aika älykäs.

Vierailija
48/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä nykyään sitä mieltä, että "parisuhde" ei ole koskaan naiselle hyvä, koska se pitää parhaimmillaankin sisällään ajatuksen siitä, että mies siementää naisen eliöllä, alienilla, joka kirjaimellisesti syö naisen kehoa. On sysipaskoja miehiä, jotka tuottavat naiselle vain tämän haitan, ja sitten on +-0 miehiä, jotka kompensoivat naiselle aiheuttamansa haitan, mutta naiseen koskeminen eli tämän siementäminen on aina väkivallanteko tämän kehoa kohtaan. Jos mies haluaisi olla naiselle hyvä, tämä lahjoisi, ruokkisi, hemmottelisi tätä ilman tuota vaatimusta siementää alienia syömään naisen kehoa. Tätä harvempi mies haluaa, eli he eivät halua naiselle hyvää, vaan huijata tai pakottaa tämän kasvattamaan siementään. En vielä ole keksinyt miksi tällaiseen pitäisi suostua. Kehoni on pyhä.

Jännä olisi n

Varmaan omalla mittarillaan näin.

Vierailija
49/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen on periaatteessa täysin kykenevä kloonaamaan itse itseään, mutta vain miehen siemen tuottaa istukan, eli sen osan joka kuppaa naisen kehosta ravinteet ja veret miehen perimää kantavan jälkeläisen vuoksi. Nainen voi jopa kuolla tähän. En kerta kaikkiaan keksi syytä, miksi minun pitäisi tehdä kehostani miehensiemenen kasvatusalusta."

Ymmärräthän, että jälkeläinen on puoliksi myös naisen perimästä lähtöisin?

Vierailija
50/50 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sellainen mies, jonka seurassa nainen kokee olonsa turvalliseksi ja voi ottaa myöskin rennosti ilman, että hänen tarvitsee aina suorittaa tai kävellä munankuorilla. Tulee kotiin sellainen ihanan rento, lämmin tunnelma, jossa molemnat voivat hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi