Oletko laittanut oman puhelimen asetuksiin ne numerot jotka pääsevät läpi myös äänettömässä tilassa?
Mulla on tällaisia lasteni, puolison, vanhempien ja veljen numerot.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En ylipäätään käytä älä häiritse-tilaa. Riittää, että laitan netin pois yöksi. Jos joku soittaa, on hänellä asiaa. Yksi ihminen soitti kännipuheluja, ne estin. Töistä esimies soittaa jos olen nukkunut pommiin.
Minulle soittelee vain pari ihmistä. Muuten pidetään yhteyttä viestitse
Suurin ongelma on jatkuvasti soittelevat lehti ja remontti myyjät.
Käy hyvänen aika estämässä ne kauppiaat, niin ei tarvitse heille vastailla. Esim. Robinson palvelu, maksaa noin 50 senttiä moneksi vuodeksi.
Robinsonilla ei saa blokattua remonttikauppiaita. Ei tepsi myöskään niiden lehtitalojen tai puhelinliittymien myyjiin, joiden kanssa sinulla on jo sopim
No sehän on oma valinta, jos ei halua laittaa numeroa salaiseksi, tai kieltoja.
Ei tuo mikään omakotitalon sivutuote ole. Me ollaan asuttu omakotitaloissa eri paikkakunnilla nyt yhteensä 23 vuotta. Koskaan ei ole soittoja tullut, ellei itse ole vaikka ikkunafirmasta tarjousta kysynyt. On salainen numero ja suoramarkkinointikielto.
Meillä ei myöskään ole tänä aikana käynyt kaupustelijoita kuin kerran. Portti ja aidattu piha.
Ymmärrät varmaan, että sinun kohdallasi avainsana on tuo salainen numero. Kaikki eivät voi numeroa salaiseksi laittaa, syitä on monia.
Lisäksi oletuksena ei saisi olla, että pitää olla salainen numero, suoramarkkinointikielto ja muuri ja sähköaita talon ympärillä, jotta saa olla rauhassa.
Kyllä se vika ja ongelma on nyt niissä yrityksissä, jotka häiritsevästi markkinoivat. Tämähän muuttui reilu parikymmentä vuotta sitten. Yhtäkkiä lehtimyyjät alkoivat soitella iltaisin, minullekin 20 aikaan, kun olin vauvaa nukuttamassa. Kyllä sellainen puhelin markkinointi on jo häiriköintiä, ja pitäisi ihan yleisesti kieltää tai muuten puuttua siihen.
Olispa jollain yrityksellä rohkeutta mainostaa itseään puhelinmyymättömänä yrityksenä! Itse ainakin kannattaisin sellaista.
^ ja ^^ Kuules, ollaan kauan asuttu vanhassa puutalokeskustassa 😂 ja maalla kolmessa paikassa. Ei sähköaitaa eikä muuria, ihan vaan verkkoaita ja portti. Koirakylttikin varmaan toimii.
Kyllä, salainen numero on hyvä, mutta kuten tiedät niin eihän se yksistään soittoja estä. Suoramarkkinointikielto estää. Tee uusi ja parempi. Sen jälkeen saa niille harvoille kaupustelijoille sanoa että suoramarkkinointikielto on tehty, eivät saa jatkaa puhelua. Yksinkertaista.
Ja ovi kannattaa pitää lukossa, jos ei halua ketään kylään. Rosvojakaan. Sen luulisi olevan selvä asia, mutta toki jos ei ole valmis mihinkään itse tehtäviin muutoksiin vaan odottaa vaan että MUUT lakkaavat ottamasta yhteyttä, jotta saa ITSE vaan valittaa, se on tietysti vapaa valinta.
Kyllä. Puhelut tulevat läpi lapsiltani, miniältä, vanhemmiltani, veljeltäni sekä molempien talojemme hälytysfirmalta.
Kerroin jo, että minulla on markkinointi kielto, mutta se ei toimi. Numeroa en voi erinäisistä syistä laittaa salaiseksi.
Tämä on isohko kaupunki, ja alueella on suurin osa vanhaa rakennuskantaa, joten remonttikohteita riittää.
Hienoa, jos sinun alueellasi ei ole tällaista toimintaa. Täällä on, ihan häiriöksi asti.
Miesystäväni asuu maalla, ei nyt kovin kaukana kaupungista, mutta haja-asutusalueella, jossa on muutama talo. Sinne kesällä tuli myös kaupustelija, vieläpä sellainen, joka ilmeisesti oli koputellut talon kodinhoito huoneen ovelle, jossa ei ole ovikelloa ( se on pääovella) ja kun ei siinä koputuksia kuultu, kun oltiin juuri sänkyhommissa, tyyppi päätti marssia sisään.
Onneksi välissä oli kaksi suljettua huoneen ovea, ja ulko-ovi on äänekäs, joten kuultiin tulokas ja hommat keskeytyi. Melkoinen kiire miehelle tuli vetää vähän vaatetta päälle, vaan niin tuli kaupustelijallekin kiire lähteä.