♥ ov ♥
Ajatelkaa nyt; vaikka 35 vuotias nainen, elänyt oman pillinsä mukaan puolet elämästä ja tehnyt mitä lystää.
Omaa aikaa on vaikka muille jakaa.
Nainen on tottunut itsekeskeisyyteen ja siihen, ettei tarvitse edes itsestä välttämättä pitää huolta.
Sitten päätetään tehdä lapsi..
Valitetaan kuinka on rankkaa ja halutaan omaa aikaa, kun vauva onkin se joka vaatii kaiken ajan ja imee viimeisetkin mehut.
Pahimmassa tapauksessa lapsi on sairas (prosentuaalisesti isompi riski saada sairas lapsi).
Kun lapsi kasvaa ja alkaa vaatimaan äidin huomiota muullakin tavalla kuin itkemällä, äiti ei jaksa tai viitsi vaivautua leikkimään tai menemään lapsen tasolle..
Tehkää ne lapset nuoren. Jos on vaikeuksia saada lapsi, niin kannattaa ehkä luopua koko haaveesta kun mittarissa on kolmoselle alkava luku.
Itse olen saanut esikoisen 19 vuotiaana ja olen onnellinen siitä, että sain lapset nuorena. Täytän kohta 23-vuotta ja minulla on kaksi upeaa tytärtä.
♥varmasti on myös " vanhempia" äitejä, jotka ovat hoitaneet homman kotiin ja ovat hyviä äitejä lapsilleen! Lähipiirissä vaan on niin monta em. tapausta :( ♥
ps. Jos on kysyttävää minulta, saa toki kysyä. Vastaan mielelläni :)