♥♥♥SYYS04 Wiikkis!♥♥♥
Huomenta!
Täällä perstai:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10052895&p=1&tmode=1&smod…
Menen suihkuun, kohta pitäis olla jo menossa, tai ainakin tunnin päästä:)
T: Ynis
Ps. miksi ihmeessä viikonloppuna herää ennen kuutta, kun arkena on ihan tööt siihen aikaan?
Kommentit (25)
Mekin on siivottu,olikin tarvetta!Puistossa oltiin myös,ihana oli päästä kotipihasta kauemmas :-) Ensiviikon kuitenki tuossa pihalla nökötän :-/
Huomenna kaverin piti tulla yh-ilta seuraks mut siltä meni selkä ja on täysin kyvytön mihinkää :-(
Päivä ollu tasasen ärsyyntynyttä napinaa,ei kuiteskaa riitelyä...Kai tää tilanne ärsyttää molempia!!!!
Yleensä mies tulee töistä syö,torkahtaa ja leikkii molempien lasten kanssa vajaan tunnin(siis erikseen kummanki kanssa).Siis oikeesti menee ja leikkii mutta kotityöt varmaa 98% mulle!Vklna mies myös leikkii mut jotenki sen laikkiajan on lasten kans ja muuten tekee omiaan.
Eli hommahan ei tuu toimimaa ku mä oon töissä,tuskin sit jaksan tehä kaikkee ite!Ja sit toivosin et mies ois " lasten käytettävissä" muutenki ku just sen leikkiajan...vaikee selittää,mut se on hyvä et oikeesti leikkii!!!!Mä en ole sellanen leikkiäiti..me puuhataa sit niitä kodinjuttuja,luetaa,lauletaa..
Nyt huomaa todella sen et kuka meil oikeesti tekee kotityöt..mies ihan kypsänä vaik mä tänääki pyyhin pölyt,pesin vessat ja luuttusin...
Ei kai ihme et jalkaa särkee ja turvottaa?! :-/
Typy on vast suihkussa...Tulee ensvkolla ongelmia,siis jos pystyn poikaa eskarii viemää!
puhelin soi...
jatu
Rosa vihdoin nukkuu, on kovasti tukkoinen. Käytin illlalla avaaviakin hengittelemassä, mutteivat ne oikein avannneet. Taitaa ensi yöstä tulla vähäuninen. . Pullot pesty, nj-vedet keitetty jne.. Huomenna aamuvuoro. Tänään oli kiva vauvauintiaamu. :-)
Nyt pakko mennä nukkumaan. Yritän palailla palstavahvuuteen hieman runsasanaisempana.
Lila75
Huomenna tähän aikaan olemme jo perillä Kyproksella :) Palaan taas palstavahvuuteen joskus tuossa ensi viikon puolen välin jälkeen. Tytöllä ei enää valu nenä eikä vaikuta lainkaan tukkoiselta joten matkajännitys ohi siltä osin. Ihanaa on nähdä tätiäni ja perhettään pitkästä aikaa. Meillä ei siis ole varsinainen rantaloma-matka lainkaan .. Limassol ei taida edes olla Kyproksen varsinaisia rantalomakohteitakaan. Toki uima-altaat kutsuvat jos vain säät sallii (siellä lämpö pyörii tällä hetkellä 22-25 välillä). Merivesi on vielä liian viileää.
Olen todella loman tarpeessa.
Voimia Ayapille ja Kukkuulle!!
Ja kaikille muillekin. Voikaa hyvin.
Alli
Oikein ihanaa matkaa teille..
Mä olin jotain 15vuotiaana Limassolissa,ihan oli ihana rantalomakohde..
Ja yöelämää....voi niitä nuoruuden aikoja...
Nyt selviytyjiä kattomaan...Uudet Twin Peaks jaksotki tulee,mut säästetää se huomiseks.
Typy nukahti joskus puol11 jälkee..meille ei sovi " normi" rytmit yhtää..siis kasilta töihin/kouluu/tarhaa..Ei!
Öitä!
jatu
Työntäyteinen viikonloppu tälläkin mammalla. Yllätys...
Ankkikselle osanotto suureen suruun!
Miehistä pikaisesti ja lyhyesti: meillä mies on kanssa se aktiivisempi leikittäjä ja jaksaa kanssa touhuta vaikka työpäivän jälkeen. Tunnustaudun itse väsyneeksi tai ainakin väsyneemmäksi osapuoleksi. Mutta puolustukseni tätyy sanoa, että vaikka mies hoitaakin lapset hyvin, ei hän huolehdi sitten niin aktiivisesti kodin muusta huollosta, kuten pyykeistä tai ruoasta. Tänäänkin lapset olivat saaneet maittavan sunnutailounaan; kaupan valmis maksalaatikkoa a' la Saarioinen, mikrossa lämmitettynä. Ett se siitä maistuvasta kotiruoasta, jota kokki-isä laittaa ;)
Pienokaiset nukkuvat, aamulla pitäisi sitten selvitä kaikkien matkaan jo ihan liian aikaisin. Herätys on sitten kuuden pintaan ja menoksi.... huoh!
Mutta missä on Lila?
Palaan huomenna astialle! Nukkukaa hyvin!
Mimmu ja lapset x3