Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellareissa uskontohuijaukset

Vierailija
14.10.2025 |

Tehän tiedätte näitä .  Ihmeitä hokkuspokkus. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistys on parasta rahankeräys rahanpesu osaamista . 

Vierailija
22/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budha myös parantaa Intiasta tulleet gurut . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hellari, mutta kyllä niitä ihmeitä tapahtuu. Eräällä täälläpäin asuvalla uskovalla todettiin syöpä 6 sairaalalääkärin voimin, sitten uskovat rukoili ja sen jälkeen syöpäkasvainta ei löytynytkään missään. Syöpähoitoja ei oltu aloitettu.

Mutta Jeesus teki toki selkeämpiä ihmeitä, kuten halvaantuneen parantamisia. Siihen kun seurakunnissa päästäisiin. 😊

Mun perheessä on pienempiä ihmeitä. Miehelläni hävisi päiväkausien kova polvikipu lyhyellä rukouksella. Lapsen toisen silmän näkökyky koheni seurakuntalaisten rukoiltua, ihan terveeksi ei tullut.

Onko noista lääkärin lausunnot ennen ja jälkeen?

Vierailija
24/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et parane katsoa ku sulla on syntiä. Anna kenkäsi meille se helpottaa . Ja kännykkä. No anna huivia ja takkikin käy. Älä himoitse mitään toisen omaa käsky . Mä oon aina halunnu just tollasen takin . Noi korut. Anna mulle . Anna . Anastajat. Anna mökkisi meille . Me myydään se pidetään rahat. Taas moni pelastui ylöstempaukseen. Mökkirahoilla. 

Jäikö levy päälle? 

Mitä sä olet elämäsi aikana kellekään lahjoittanut? Oliko se 2 euroa keräyslippaaseen v.1988, matkalla Alkoon?

Mitä sun elämä on hyödyttänyt muita ihmisiä?

Vierailija
25/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarivapareissa on toiminut oikeasti oppinsa Intiasta hakeneita . Guruja. 

Vierailija
26/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et parane katsoa ku sulla on syntiä. Anna kenkäsi meille se helpottaa . Ja kännykkä. No anna huivia ja takkikin käy. Älä himoitse mitään toisen omaa käsky . Mä oon aina halunnu just tollasen takin . Noi korut. Anna mulle . Anna . Anastajat. Anna mökkisi meille . Me myydään se pidetään rahat. Taas moni pelastui ylöstempaukseen. Mökkirahoilla. 

Jäikö levy päälle? 

Mitä sä olet elämäsi aikana kellekään lahjoittanut? Oliko se 2 euroa keräyslippaaseen v.1988, matkalla Alkoon?

Noin tässä se Jahve vihaaja guru kertoo kaikille millainen on.   Että enemmän kuin 2 € kiitos. Mitä sinun elämä ketään hyödyttää ? 

Vierailija
27/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellareissa syödään avustusruokia . Varastettua. 

Vierailija
28/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellareissa syödään avustusruokia . Varastettua. 

Onko tälle mustaa valkoisella?

Vierailija
29/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi erottaa huijarit erikseen. Mutta tässä(kin) ketjussa halutaan ylipäätään pilkata kristinuskoa ja uskovia, niin turhapa tähän enempää sanoa

Vierailija
30/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budha myös parantaa Intiasta tulleet gurut . 

Buddha on patsas. Siinä se jumala, ihmiskätten tekemä patsas vain

Vierailija
31/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hellari, mutta kyllä niitä ihmeitä tapahtuu. Eräällä täälläpäin asuvalla uskovalla todettiin syöpä 6 sairaalalääkärin voimin, sitten uskovat rukoili ja sen jälkeen syöpäkasvainta ei löytynytkään missään. Syöpähoitoja ei oltu aloitettu.

Mutta Jeesus teki toki selkeämpiä ihmeitä, kuten halvaantuneen parantamisia. Siihen kun seurakunnissa päästäisiin. 😊

Mun perheessä on pienempiä ihmeitä. Miehelläni hävisi päiväkausien kova polvikipu lyhyellä rukouksella. Lapsen toisen silmän näkökyky koheni seurakuntalaisten rukoiltua, ihan terveeksi ei tullut.

Mieheni ei mene lääkäriin kuin pää kainalossa, joten ei ole lääkärin dokumenttia. Mutta näin kyllä miten konkkasi päiväkaudet ja kärsi kivuista. Rukouksen jälkeen oireet lakkasi.

Lapsesta on lääkärin lausunto ennen ja jälkeen, eka eli sairaalan lääkäri totesi että "ei näkökykyä/pimeä", mutta optikkoliikkeen lääkäri löysi, jonkin verran dioptereita siinä silmässä, rillit sai.

Vierailija
32/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei mene lääkäriin kuin pää kainalossa, joten ei ole lääkärin dokumenttia. Mu

Mitä tarkemmin ottaen rukoilit?

Vierailija
33/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö levy päälle? 

Noin tässä se Jahve vihaaja guru kertoo kaikille millainen on.   Että enemmän kuin 2 € kiitos. Mitä sinun elämä ketään hyödyttää ? 

Aika paljonkin. Vuosien aikana kymmeniätuhansia euroja keräyksiin ja tutuille vähävaraisille (siis luotettaville tahoille), ihmisten kuuntelemista ja tukemista, puolestaan rukoilua.

Vierailija
34/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö levy päälle? 

Aika paljonkin.

Täytyykö hellareissa maksaa esirukouksesta 😯

Vierailija
35/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tv7. Joka toinen mainos ja joka ohjelman jälkeen: anna rahaa, anna, tossa tilinumero, käy mobilepay tai soita, kunhan annat...

Vierailija
36/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa tv7. Joka toinen mainos ja joka ohjelman jälkeen: anna rahaa, anna, tossa tilinumero, käy mobilepay tai soita, kunhan annat...

Liity sinäkin seurakuntaan, niin voit varastaa ne rahat itsellesi. Ahnehan olet

Vierailija
37/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sun kamera ja korut meille . Eikun Jeesukselle . ( Jahve). Niin me myydään ne sun puolesta ja pidetään rahat. 

Yhdenlainen rimanalitus oli kun aikanaan eräs hellarisaarnaaja siunasi pankkisiirtolomakkeen.

Vierailija
38/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan liikaa sairaita, iljettäviä ja typeriä ihmisiä. Ilkeys ei ole ikinä fiksuutta, sillä normi ihmisen fiksuuteen kuuluu se ä, että haluaa  olla enemmän hyvä  ja tehdä enemmän hyvää kun pahaa tai häiritsevää jollekin. Vaikka voidaan  olla eri mieltä mikä on hyvää tarkoittavaa ja mikä ei,  niin kyllä jo 5-vuotiaskin osaa arvioida helposti, onko joku teko todennäköisesti hyvä kohteen mielestä vai ei. 

Vierailija
39/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia kirja "Sinä paranet NYT"

Se on yleistajuinen tiivistelmä väitöskirjasta koskien saarnaaja Niilo Ylivainion parannustoimintaa.

Mitään ihmeparanenisia ei voitu osoittaa tapahtuneen.

Vierailija
40/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pay to pray.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme