Onko se reilua että maksan yhden euron parkista 59 senttiä Easyparkille? Miksi simppelin parkkiäppsin tekijä saa tuollaisen törkysumman?
Miksi tälläistä laillista ryöstöä sallitaan? Takuulla on mennyt 1000x enemmän työtä kaikkien parkkipaikkojen tekemiseen kuin jonkun äppsin kirjoittamiseen.
Tässä on pakko olla jotain korruptiota taustalla, kun kunta tai valtio ei ole tehnyt omaa parkkiäppsiä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse keksinyt tuon idean, sijoittanut rahaasi siihen ja saanut sen myytyä.
Joo, yhtä hyvin olisin halunnut sijoittaa sähköverkkoihin silloin kun ne yksityistettiin. Eipä kuule meillä ole mitään asiaa noihin eliitiin rahasampoihin joissa nyljetään kansan selkänahoista fyffet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse keksinyt tuon idean, sijoittanut rahaasi siihen ja saanut sen myytyä.
Joo, yhtä hyvin olisin halunnut sijoittaa sähköverkkoihin silloin kun ne yksityistettiin. Eipä kuule meillä ole mitään asiaa noihin eliitiin rahasampoihin joissa nyljetään kansan selkänahoista fyffet.
nimenomaan olisit hankkkinut sijoittajia. Eihän kenelläkään ole varaa perustaa yritystä ilman sijoittajia tai pankkilainaa
Jos minä saisin päättää, kieltäisin kaikki yksityiset parkkifirmat pois riistämästä tavallisia kansalaisia kohtuuttomilla parkkimaksuilla ja mielivaltaisella parkkisakoilla, se on vallan väärinkäyttämistä!!
Samoin kaikki parkkikusetusapit helvettiin. Perinteinen parkkimittari on kaikkein järkevin ja jos se muka maksaa liikaa, sitten ei kannata pyytää maksua koko pysäköinnistä ollenkaan!! Tavallinen aikarajoitettu pysäköinti kiekolla on täysin riittävä systeemi!!