Kysymys niille perusssuomalaisille jotka haluavat että "oppositio kielletään"
Päteekö tuo siis vielä 2027 jälkeen kun persut mitä todennäköisimmin ovat oppositiossa ja SDP on pääministeripuolue?
Kommentit (19)
ei. vähän sama juttu kuin yrittäjyydessä.
hyvinä aikoina: "minä ihan itse ansaitsin kaiken. kaikki tuet pois kaikilta jotka eivät samaan kykene"
huonoina aikoina: "nyt on teidän muidein syy ettei firmani enää tuota rahaa. vaadin tukia heti!"
Vierailija kirjoitti:
Mistä luit että oppositio tulisi kieltää?
Palstapersuilta.
Politiikka on paskaa kun samat puolueet pyörii ja SDP ei ole edes oikea vasemmistopuolue. Päinvastoin.
Ihan hyvä idea. Päästäisiin lakitasolla eroon persuista.
Persut nyt pitäisi muutenkin lakkauttaa epädemokraattisena, oikeusvaltiota tuhoavana rikollisjärjestönä, jota rahoittaa ja manipuloi Venäjän federaatio.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6257404/te-jotka-ette-kannata-nykyista-…
Saattaahan tuo toki olla pietarintrollikin, ei välttämättä palstapersu. No, eipä noita aina toisistaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen naapurini kertoi.
Kokoomus kirii nyt ykköseks ku talous elpyy jäänmurtajakauppojen ansiosta. Ei tuu Lindtmanista pääministeriä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea. Päästäisiin lakitasolla eroon persuista.
Heti ensi vaalien jälkeen oppositio kieltoon!😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus kirii nyt ykköseks ku talous elpyy jäänmurtajakauppojen ansiosta. Ei tuu Lindtmanista pääministeriä.
Kumpikin on puppua.
Makkaraa syövien metrohousujen ura politiikassa on lopullisesti ohitse.
Mitä sitä kyselet ! Sehän on oppi-isä Adolfin " pelikirjasta ".
Hitletkin teki opposition käytännössä mahdottomaksi ja hyvin se toimi sielläkin.
Suuressa isänmaassamme Perus-Suamessa ei oppositiota enää tarvita... Arjalaisten kansoittama Perus-Suami on valkoisen ihmisen ratapiisii jossa kasvaa ainoastaan Hyvän Tiedön Persupuita... ihanaa...OIH !
Olet nyt ymmärtänyt jotain väärin,olen kertonut,että vasemmistopuolueiden paikka on oppositiossa,pysyvästi.
Järkevintä olisi itse johtaa oppositiota. Näinhän V. I. Lenin aikoinaan totesi ja perusti valeopposition.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersuilta.
90% "palstapersuista" on vassareita, jotka trollaa jollain typeryydellä. Kyllä sun pitäisi se tietää.
Tää on ny se juttu. Kun Huhtasaari halusi rajat kiinni. Niin jälkeenpäin vitsailtiin. Et nyt voidaan rajat sulkea, kun Laura on ulkomailla.
Ps kannattajat tykkää jauhaa slaishhia. Ei ne edes ymmärrä mitä demokratia tarkoittaa. Joku yhteiskuntaoppitunti tais olla hepreaa.