Hoivaan tottunut mies
Sori huono otsikko, mutta en osaa ilmaista asiaa muuten.
Olen niin 1/2 vuoden ajan tuntunut miehen, jonka kanssa suhde on pikkuhiljaa edennyt tapailusta seurusteluksi.
Mies on muuten tosi ihana, mutta kaipaa joskus mun mielestä liikaa huomioita ja " hoivaa".
Nyt viime viikonloppuna tapasin ensimmäisen kerran hänen lapsuuden perheensä ja vihdoinkin aloin tajuta, mitä tuo ehkä on.Äitinsä ja siskonsa paapoivat koko viikonlopun perheen miesväkeä, kun näillä oli " raskas työviikko takana"..Siis tyylin " istu vaan alas rauhassa, kun olet viikon töitä tehnyt".Ja kuitenkin nämä äitinsä ja siskonsa ovat itse myös yhtälailla työelämässä ja työviikko oli heilläkin takana kuten meillä kaikilla.
Olin vähän wtf, ihan ok huomioida toisen väsymys mutta miksi kaikkien väsymystä ei huomioida tasapuolisesti?
Kommentit (8)
Miesystäväni polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!
Ap
Sellastahan se on. Katsasta aina tarpeeksi varhaisessa vaiheessa, millainen miehen suhde on äitiinsä. Se kertoo paljon odotuksista ja asenteesta.
Jaa, luultiin trolliksi.. Harmi..Miesvihasta maininneille: ei ole sitä. En oo koskaan ennen tällaiseen törmännyt eli en pidä minään tyypillisenä juttuna.ap
Kaikenlaisia ääliöitä naiset sitten löytää kadulta ja alkavat hoivaamaan niitä. Palvele vaan miestä ja tee ura siitä itsellesi.
0/5