Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persuille kristitty valkoinen äärioikeistolainen terroristi olisi mieluisampi maahanmuuttaja kuin vaikkapa Arman Alizad

Vierailija
13.10.2025 |

Persut päästäisivät Suomeen mieluummin kristityn valkoisen äärioikeistolaisen terroristin kuin ketään suomalaiseen yhteiskuntaan hyvin integroituvaa maahanmuuttajaa, kuten Arman Alizad tai Seida Sohrabi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko alkaa: Persuille

Leipäteksti alkaa: Persut

Hyvä lukijat. Tämä on ainoa asia mikä AP:lla on mielessä. Persut.

Koko päivän aamusta iltaan, uniinkin ne tulevat.

T: Ap

Vierailija
22/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä vasemmiston taholta syrjitty Arman Alizad viihtyy enemmän "ääroikeistolaisten" eli normaalien ihmisten parissa, kuin vihaa lietsovien äärivasemmistolaisten parissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa keijon tuumaustunti. Rasauttavaa mutta jotakuinkin ensimmäinen itsensä vasemmistolaiseksi määrittelevä henkilö joka kykenee artikuloimaan ilman läpitunkevaa viharyöppyä erilailla ajattelevia kohtaan.

Alkaako vasemmistosta nousta toivoa jopa. Vai onko kyseessä säännön vahvistava poikkeus.

Vierailija
24/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paska vertaus.

Järjetön. 

Vierailija
25/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri uusintana jonkun Armanin jakson, jossa hän keskusteli Tuukka Kurun kanssa. Aivan pokkana Kuru ilmoitti, että hänen mielestään Arman ei kuulu etnonationalistiseen Suomeen, lapset voisivat ehkä jäädä, jos toinen vanhemmista on valkoinen suomalainen.

Arman yritti selittää, kuinka paljon hän rakastaa ja kunnioittaa Suomea, on maksanut erittäin paljon veroja, kokee olevansa suomalainen ja ajattelevansa suomen kielellä - ei auttanut, ulos vaan maasta Kurun mielestä.

Sinimustissa on paljon ex-persuja. Häiriintynyttä porukkaa.

Armankin on möläytellyt kaikenlaista "kriittistä". Ihan terveellistä hänelle tutustua tämän ideologian kovaan yyimeen.

Vierailija
26/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut eivät päästäisi maahan minkään värisiä ulkomaalaisia. En minäkään hyväksy erilaisten kulttuureiden tuhoutumista. Miten on AP, onko hyvä asia että Brasilian viidakkoon saa muuttaa aivan vapaasti ja polttaa sademetsää karjatilaa varten? Alkuperäisasukkaat? No nehän voivat vaikka suvaita ja sopeutua.

Vierailija
27/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko alkaa: Persuille

Leipäteksti alkaa: Persut

Hyvä lukijat. Tämä on ainoa asia mikä AP:lla on mielessä. Persut.

Voi olla pelottavakin pakkomielle, jos keksii jotain hullua sekaisessa päässään. 

Tää on ilmeisesti näitä pettyneitä pro-palestiinoja, jonka kupla just puhkesi. 

Vierailija
28/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät päästäisi maahan minkään värisiä ulkomaalaisia. En minäkään hyväksy erilaisten kulttuureiden tuhoutumista. Miten on AP, onko hyvä asia että Brasilian viidakkoon saa muuttaa aivan vapaasti ja polttaa sademetsää karjatilaa varten? Alkuperäisasukkaat? No nehän voivat vaikka suvaita ja sopeutua.

Sitten kun vielä jostain saat kaivettua "vassarin" mielipiteen, jonka mukaan metsää pitäisi saada tuhota vapaasti. Yleensä tällaiset näkemykset löytyvät poliittisen kentän oikealta laidalta, niin Brasiliassa kuin meillä.

Vierailija
29/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikkapa minä, muutin Lontoosta Helsinkiin 8v sitten. Puhun kieltä mielestäni oikein hyvin. Olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja olen opiskellut yhteiskuntatieteiden maisteriksi tehden samalla töitä. 

Iho vaan on väärän värinen, ei kelpaa ei :D

Vierailija
30/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaikkapa minä, muutin Lontoosta Helsinkiin 8v sitten. Puhun kieltä mielestäni oikein hyvin. Olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja olen opiskellut yhteiskuntatieteiden maisteriksi tehden samalla töitä. 

Mistä olet kotoisin? Tai vanhempasi?

Pidätkö itseäsi uhrina ja jos, onko syyllinen mielestäsi me suomalaiset, britit, vai värikaimasi?

Vierailija
31/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden terroristi on toisen vapaustaistelija, joten kyllä. Enkä edes ole persu.

Esim venäläinen? Ookko kuullut mr Putinista

Vierailija
32/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden terroristi on toisen vapaustaistelija, joten kyllä. Enkä edes ole persu.

Esim venäläinen? Ookko kuullut mr Putinista

No ei ole, vastaus alkuperäiseen. Vapaustaistelija taistelee valloittajaa vastaan. Terroristi tekee hyökkäyksiä toisen kansan siviilien keskuuteen.

Vierailija
33/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi uhrina ja jos, onko syyllinen mielestäsi me suomalaiset, britit, vai värikaimasi?

Kirjoitin juuri että olen kotoisin Lontoosta, vanhempani ovat kotoisin Lontoosta. Uhrina mihin? Syyllinen mihin? Jos tarkoituksesi on kysyä olenko joutunut rasististen solvausten uhriksi niin Lontoossa harvoin, Suomessa useamman kerran. Syyllisiä siihen ovat rasistit.

Vierailija
34/34 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin juuri että olen kotoisin Lontoosta, vanhempani ovat kotoisin Lontoosta. Uhrina mihin? Syyllinen mihin? Jos tarkoituksesi on kysyä olenko joutunut rasististen solvausten uhriksi niin Lontoossa harvoin, Suomessa useamman kerran. Syyllisiä siihen ovat rasistit.

Koet siis itsesi uhriksi. Keitä nämä rasistit ovat? Britit ovat saman värisiä kuin suomalaiset. Ethän itse syyllisty rasismiin, laajentamalla kokemuksiasi koko kansaan .. tai tarkemmin ihonväriin. Tiedäthän, myös somali on suomalainen saatuaan passin R-kioskilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän