Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi tällainen aikuinen nainen ilahtua vain siitä, että näkee ihastuksen kohteensa kaupan kassalla? Onhan tämä nyt teinimäistä!

Vierailija
13.10.2025 |

Olen 46v yhden aikuisen lapsen äiti. Olen eronnut yli kaksi vuotta sitten eikä ole ollut sen jälkeen parisuhdetta, vain seksisuhde on. 

No on eräs mies joka olen joskus katsellut jo ennen tuota parisuhdetta josta erosin eli joskus kymmenisen vuotta sitten ja sitä ennen. Koskaan en ole uskaltanut tehdä mitää aloitetta koska en vain ole sellainen ihminen joka uskaltaa tehdä aloitetta. Ainakaan enää. Joskus nuorea erehdyin tekemään aloitteita pari kertaa ja sain niin tylyn vastaanoton, että se vie loputkin halut yrittää itse mitään. Olen sitten ollut se jota miehet ovat lähestyneet.

Eron jälkeen tuo mies on ollut mielessä ja joskus ohimennen olen hänet nähnyt. Nyt muutaman kuukauden tauon jälkeen näin miehen kaupan kassalla ja mies tervehti mua. Ollaan siis kuitenkin moikkailuasteella. 

En vain näe sitä, että mä voisin tuota miestä kiinnostaa. Mä olen 7 vuotta vanhempi, kasvoiltani tavallinen ja reilusti ylipainoinen. Toki pudotan koko ajan painoa ja nostan kuntoa itseni vuoksi, mutta eipä nämä hetkessä tapahdu. 

Mies on normaalipainoinen ja mun silmään hyvännäköinen. Jonkun mielestä saattaisi ehkä olla ihan tavallisenkin näköinen. Ei ole siis mikään jumalainen adonis vaan mun silmää miellyttävä. Miehellä on vaaleat hiukset vaikka yleensä olen mieltynyt tummahiuksisiin miehiin. Mä olen 168cm pitkä ja mies on varmaan 20cm pidempi. Eikä tarvitse takertua tuohon pituuteen koska mun exä on mua vain sentin pidempi. 

No jatkan haaveilua ja varmaan olen loppuelämän ilman parisuhdetta. En mä uskalla tehdä aloitetta koska ei ole mitään tietoa kiinnostako miestä millään tavalla. Suurella todennäköisyydellä en kiinnosta miestä mitenkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

No niinhän mä olenkin säälittävä.

Ap

Vierailija
2/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain oma itsesi ja moikkaile aina kun näette. Äläkä jää siihen moodiin, ettet kuitenkaan koskaan ketään oikeaa löydä, sillä sillä asenteella ei ketään löydykään. Keskity vain itseesi ja nauti elämästä ja vapaudesta. Se fiilis välittyy kyllä ympäristöön ja saatat alkaa pelkästään sillä herättämään huomiota. Ja vapaana ihmisenä saat alkaa flirttailla ihan vapaasti, siitä saat itseluottamusta ja hyvää fiilistä itsellesi. Älä ole liian ankara itsellesi, et ole ansainnut niin ankaraa sättimistä mitä itsellesi suollat. Puhu itsellesi kuin parhaalle kaverille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reflektoida miksi käyttäytyy teinimäisesti.

Teitkö kenties perinteiset suominaiset ja aloit leikkimään jo esiteininä aikuista ja kaikki normaalit aikuiseksi kasvamisen vaiheet ovat jääneet sen jälkeen väliin.

Vierailija
4/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vain oma itsesi ja moikkaile aina kun näette. Äläkä jää siihen moodiin, ettet kuitenkaan koskaan ketään oikeaa löydä, sillä sillä asenteella ei ketään löydykään. Keskity vain itseesi ja nauti elämästä ja vapaudesta. Se fiilis välittyy kyllä ympäristöön ja saatat alkaa pelkästään sillä herättämään huomiota. Ja vapaana ihmisenä saat alkaa flirttailla ihan vapaasti, siitä saat itseluottamusta ja hyvää fiilistä itsellesi. Älä ole liian ankara itsellesi, et ole ansainnut niin ankaraa sättimistä mitä itsellesi suollat. Puhu itsellesi kuin parhaalle kaverille.

No mä en ole koskaan ollut mikään miesmagneetti. Olen aina ollut se joka sivuutetaan vaikka yrittäisin ihan vain jutella ilman taka-ajatuksia. Ne mun kauniit kaverit on aina kyllä nähty ja mut koettu liiallisena noissa tilanteissa. Eikä nämä kauniit kaverit ole edes etsineet mitään seuraa, mutta miehet liimautuu seuraan vaikka ei pyydettäisi seurueeseen.

Mä olen reilusti ylipainoinen ja se nyt vain on turn off suurimmalle osalle miehistä. En mä viehätä montaakaan miestä. Etovana mua pidetään.

En todellakaan ala yrittämään mitään flirttailua koska en osaa sitä. Ei se mitään itseluottamusta nostaisi ja toisi hyvää fiilistä, että vain mokaan itseni.

Ap

Vierailija
5/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa reflektoida miksi käyttäytyy teinimäisesti.

Teitkö kenties perinteiset suominaiset ja aloit leikkimään jo esiteininä aikuista ja kaikki normaalit aikuiseksi kasvamisen vaiheet ovat jääneet sen jälkeen väliin.

Anteeksi mitä??? Mitä hemmetin paskaa sä suollat?

Mä olin se kiltti tyttö joka ei todellakaan uskaltanut poikia lähestyä. Neitsyys meni 17-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän kanssa. Esiteininä olin erittäin lapsellinen vielä eikä ollut mielessä mitkään aikuisten jutut. 

Ap

Vierailija
6/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asennevika, korjaa se ennenkuin mietit parisuhdetta

Vierailija
7/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sekö on asennevika, että tiedostaa ettei ole miesten makuun ja on aina ollut se joka sivuutetaan ja koetaan häiriötekijänä, kun koitetaan iskeä niitä porukan kaunottaria.

Ap

Vierailija
8/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sekö on asennevika, että tiedostaa ettei ole miesten makuun ja on aina ollut se joka sivuutetaan ja koetaan häiriötekijänä, kun koitetaan iskeä niitä porukan kaunottaria.

Ap

On. Ei kukaan halua ihmistä, joka inhoaa itseään. Ja jos on aina pitänyt itseään muita huonompana, ei ole koskaan pystynyt näyttämään omaa itseään ulospäin.

Vierailija
9/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On. Ei kukaan halua ihmistä, joka inhoaa itseään. Ja jos on aina pitänyt itseään muita huonompana, ei ole koskaan pystynyt näyttämään omaa itseään ulospäin.

No jos on aina kohdeltu huonompana kuin muut niin mitä muuta voi odottaa.

Ap

Vierailija
10/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile sille miehelle ja näytä iloiselta. Ei sen kummempaa, iloinen naama muistetaan.Tämä herra voi vaikka kiinnostua.

Vierailija
11/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olisin odottanut oman ajatusmaailman kehitystä, omien rajojen asettamista ja oman arvon nostamista. Sitä että olisi etsinyt parempaa seuraa itselleen ja hylännyt itseään alas painavat ihmiset.

Vierailija
12/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olisin odottanut oman ajatusmaailman kehitystä, omien rajojen asettamista ja oman arvon nostamista. Sitä että olisi etsinyt parempaa seuraa itselleen ja hylännyt itseään

Mene jo pois. Sä painat mua entisestään alaspäin. En kaipaa mitään viisasteluja. Se on niin helppo neuvoa, kun ei selvästikään ole kokemusta tällaisesta. Hyvästi.

Ap

Vierailija
13/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile sille miehelle ja näytä iloiselta. Ei sen kummempaa, iloinen naama muistetaan.Tämä herra voi vaikka kiinnostua.

No ihan ystävällisesti mä käyttäydyin kun nähtiin. Voi kuitenkin mennä taas kuukausia, että nähdään seuraavan kerran. Mies on tällä paikkakunnalta kotoisin eli varmasti vanhempiensa luona käymässä, mutta asuu lähes 100km:n päässä. Ei olla Facessa kavereita.

Ap

Vierailija
14/14 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa te muutkin tuo yksi häirikkö. Mä en ole mikään Allu tms. vaan olen lähemmäs 50v nainen ja äiti-ihminen. Todella vastenmielistä, että taas joku sekopää tulee pilaamaan toisen ihmisen ketjun. 

Ap