Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?
Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat, pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Mä kestän AP kyllä sen, että en oo sun tyyppiä. T: virkamies
Naisena minusta on vaan hyvä, jos kilpailijoita on vähemmän. Minulle kävisi virkamies oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni noista luetelluista... Lisään listaan sliipatun pukuhepun. Hevari kyllä kelpaa mulle.
Kyllä pukua joutuu välillä pitämään 🤔
Vierailija kirjoitti:
Karalahti on äijä.
Ja naisia riittää 👍
Vierailija kirjoitti:
Juoppo
Ja näissä on paha että paljastuu vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ja hintelä, leuaton, pullonkaulahartiat tai sitten löysä pallero, leveä lantio, naisellisen näköinen.
Luonteen puolesta aggressiivinen, rasisti, sovinisti, päihdeongelmainen, rikollinen, mustasukkainen, tyhmä, huonokäytöksinen.
Kuvailit juuri minut. Minulla on myös hassu vanhasta t-paidasta tehty rätti päässäni.
t. Hansun.
Ulkonäöllisesti tosi pienikokoinen/siro ja toisaalta ylipainoinen plösö.
Noin muuten, persuus ja kaikenlainen öyhötys sekä uskovaisuus on turn off riippumatta miehen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolla on aiemmin ollut ei-suomalainen tyttöystävä.
Mulla taas se, että ON ollut suomalainen tyttöystävä/vaimo. Siten tiedän, ettei miehellä ole minkäänlaista makua naisten suhteen, ei tykkää naisellisuudesta ja haluaa miesmäisen naisen. T. ulkomaalainen nainen
Joo suomitantta onkin hirveän naisellinen jos vertaa vaikka brasilialaisiin muodokkaisiin naisiin. Suomimamma on tasapaksu persjalkainen lihapulla shokkiväreillä verrattuna kuumaan latinoon 😂
Latino on mies. Brasilialaisilla miehilläkin on varmasti hyvä perse, ei siinä
Huomaa että koulut jäänyt käymättä. Peruskauraa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka kutsuu naista "emännäksi" ja miestä "isännäksi".
Miksi omaa naista pitää kutsua sitten muille? Tyttöystävä? Ei suomen kielessä ole sellaista hyvää sanaa, muijako on parempi?
Ööhh...ihan nimellä? Esim. Tiina sanoi tai Tiinalla on jne
No tarkotin lähinnä esim jos juttelet tuntemattomien kanssa. Vai onko kaikilla miehillä puolisona joku vtun Tiina?
Ai hitto, näitä ois paljon. Ehkä pahin ois sellainen kaljaa vetävä juntti, suvaitsematon persuilija, leijonariipus, hihaton paita, crocks yms, kiroilua, ölinää, uhoomista ja jatkuvaa päihteiden kaa pelaamista. On työtön tai joku ojankaivuuduuni. Toinen mahdoton ois ns. kuiva virkamies/insinööri, huumoriton, hiirimäinen, heikko.
Hyvin karvainen ja lyhyet jalat on mulle ulkonäkö turn offeja.
Virkamiesmäinen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia juova, kaksimielisyyksiä viljelevä sovinisti. Sellainen paksuniskainen, lihansyönnistään öyhöttävä ja rasistinen, joka ei koskaan lue ainuttakaan kirjaa.
Ja harrastaa metsästystä.
Naisvihamielinen.
En myöskään pidä juppimaisista miehistä. En heidän tyylistää, asenteestaan enkä arvoistaan.
Olen mies joka pitää miehistä ja vastaan että neitipoika. En vaan syty heistä.
Ei mulle kelpais kukaan muu kuin oma mies. Olen tottunut täydelliseen. Jos sattuisi ero tulemaan tai jäisin leskeksi, niin eläisin yksin.
Tarzan, upseeri, Suomen vahvin mies, Vesa Keskinen, renttu runoilija, valehtelija, Auervaara ...
Yksinkertainen mies jolla huono itsetunto
Kovaääninen, itsekeskeinen, puheripulinen pappi
Ulkonäön suhteen turn-off: just se jonkun hyvin kuvailema sammakko jaloillaan. Myöskään pienikokoiset ja hintelät miehet ei nappaa. Epähygieenisyys on kauheaa, juurikin näkyvästi likaiset hiukset, haisee aina hieltä, huonot hampaat jne.
Luonteen puolesta turn-off: ainainen valittaja, neitimäinen, feministi tai (vielä pahempaa) kommunisti, loputon joo-joo -mies ilman omia mielipiteitä mihinkään, tai vastaavasti hirveä määräilijä, kontrollifriikki tai perfektionisti
Arvot: raha, raha, raha, raha, kokoomus, raha, raha....