Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?

Vierailija
13.10.2025 |

Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat,  pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokainen. En ikinä ottaisi minkäänlaista miestä elämääni. En sen puoleen kyllä naistakaan. 

Vierailija
142/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkainen metalliukko.

Parhaita. Kun on vanhan koulukunnan tapaus, about 60-70 -luvuilla syntynyt, oikein  nallekarhu, tyylillä kasattu, eikä mitään musta-hopea ankeutta ja liimalettiä.

Juu ei mitään harmaantunutta bändipaitaista metallivanhusta, hyi. Joku pukinparta vielä kruunaamassa "komeuden".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalat ja kädet liikkuvat eri tahtiin. jäykkä niska, vain silmät liikkuvat, hymy on vakava. Rahaa löytyy kuitenkin. Voi olla hyvä sängyssä mutta en tiedä koska en ole seurustellut.

Mä en kestä. Tää on niin mainio 😆

Vierailija
144/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit emakot täällä ringissä röhkimässä.

Vierailija
145/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa osua arkaan paikkaan? Voit perustaa toisen ketjun jossa kerrotaan minkälainen naistyyppi on ehdoton ei.

Vierailija
146/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkainen metalliukko.

Parhaita. Kun on vanhan koulukunnan tapaus, about 60-70 -luvuilla syntynyt, oikein  nallekarhu, tyylillä kasattu, eikä mitään musta-hopea ankeutta ja liimalettiä.

Juu ei mitään harmaantunutta bändipaitaista metallivanhusta, hyi. Joku pukinparta vielä kruunaamassa "komeuden".

En puhu ollenkaan tuommoisesta. Pitkä puhdas tukka, aina kunnon levikset, T-paita ja hyvä nahkatakki. Arvot kohdallaan ja elämänkokemusta. Näitä on kyllä olemassa. Mulla on yksi.

Vierailija
147/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit emakot täällä ringissä röhkimässä.

Mä olen laiha. Haittaakse?

Vierailija
148/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kaikki paitsi tuo oma kumppani. Olen ollut aina nirso ja tyypistä riippumatta oikein muu kuin itselleni täydellinen ei sytyttänyt.

Jos teille tulisi ero tai hän menehtyisi, olisit siis loppuelämäsi yksin? 

Vierailija
149/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan mies

Vierailija
150/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava, petollinen tai jotain muuta toiselle vahingollista tekevä, mutta sitä ei voi kyllä oikein mistään tietää pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
151/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolla on aiemmin ollut ei-suomalainen tyttöystävä.

Mulla taas se, että ON ollut suomalainen tyttöystävä/vaimo. Siten tiedän, ettei miehellä ole minkäänlaista makua naisten suhteen, ei tykkää naisellisuudesta ja haluaa miesmäisen naisen. T. ulkomaalainen nainen

Joo suomitantta onkin hirveän naisellinen jos vertaa vaikka brasilialaisiin muodokkaisiin naisiin. Suomimamma on tasapaksu persjalkainen lihapulla shokkiväreillä verrattuna kuumaan latinoon 😂

Latino on mies. Brasilialaisilla miehilläkin on varmasti hyvä perse, ei siinä

Vierailija
152/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu tauski eli pottukoira on kaikinpuolin kamala.

Vierailija
153/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jolla on aiemmin ollut ei-suomalainen tyttöystävä.

Mulla taas se, että ON ollut suomalainen tyttöystävä/vaimo. Siten tiedän, ettei miehellä ole minkäänlaista makua naisten suhteen, ei tykkää naisellisuudesta ja haluaa miesmäisen naisen. T. ulkomaalainen nainen

Joo suomitantta onkin hirveän naisellinen jos vertaa vaikka brasilialaisiin muodokkaisiin naisiin. Suomimamma on tasapaksu persjalkainen lihapulla shokkiväreillä verrattuna kuumaan latinoon 😂

Naurattaako muitakin espanjan kielen taitoisia?

Vierailija
154/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumainen ja äärioikeistolianen. Ääri-mikä tahansa. 

Vierailija
155/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei panosta lainkaan omaan henkiseen kasvuunsa eikä itsensä kehittämiseen.