Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?
Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat, pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆
Kommentit (204)
Mä kestän AP kyllä sen, että en oo sun tyyppiä. T: virkamies
Vierailija kirjoitti:
Persumainen ja äärioikeistolianen. Ääri-mikä tahansa.
Mikä ääri persu on? Äärifiksu?
Tahallisesti ilkeä. Ei jatkoon.
Alkoholia juova, kaksimielisyyksiä viljelevä sovinisti. Sellainen paksuniskainen, lihansyönnistään öyhöttävä ja rasistinen, joka ei koskaan lue ainuttakaan kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Perässävedettävä kivireki. Sellainen saamaton lökäpöksy. Jolle kaikki on ihan sama. Ei aloitekykyä, ei mitään mielenkiinnon kohteita.
Hämmästyttävää, ettei kaltaisesi kelpaa..
Kaikki liian erikoiset. Esim. hevari, hippi, gamer, bodari... Mä olen tylsä keskiluokkainen virkanainen, ja mulle sopii mieluiten harmaa virkamies tai liikemies.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia juova, kaksimielisyyksiä viljelevä sovinisti. Sellainen paksuniskainen, lihansyönnistään öyhöttävä ja rasistinen, joka ei koskaan lue ainuttakaan kirjaa.
Olen kapeaniskainen ja lukenut Fifty Shades of Grey-kirjan. Eli meillä olisi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen, tyhjännauraja, hölöttävä moottoriturpa. Sellainen, joka ei ole kasvanut aikuiseksi mieheksi, joka kantaa vastuun asioista ja johon voi luottaa.
Tässä on paljon kyllä minua..luotettava olen , mutta muuten natsaa. Ethän tuota noin vain ole puolisoni?
No,sellainen kaljaa kittaava isomahainen mies,urheilua katsova,vanhat ukkelit 55-75v jotka tuijottaa ostoskeskuksessa naista kuin naista silmät kiiluen.Minua ei isoisän ikäiset papuskit kiinnosta,kaksimielisiä juttuja kertovat yöks.Sellaiset vetelät ukot joita ei mikään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tahallisesti ilkeä. Ei jatkoon.
Ne pahimmat osaa valitettavasti piilottaa tämän tosi hyvin. Eksästäni ei kukaan uskoisi, miten ilkeä hän oli minua kohtaan. Muiden seurassa sellainen kunnon Nice Guy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen, tyhjännauraja, hölöttävä moottoriturpa. Sellainen, joka ei ole kasvanut aikuiseksi mieheksi, joka kantaa vastuun asioista ja johon voi luottaa.
Tässä on paljon kyllä minua..luotettava olen , mutta muuten natsaa. Ethän tuota noin vain ole puolisoni?
Sama juttu. Eihän sitä tahallaan ole sellainen, mutta en oikein luonnolleni voi mitään. Ei ne varmasti hyviä piirteitä ole näissä tarkoitusperissä
no kaikki politiikasta kiinnostuneet feministimiehet on ällöjä. myös veroja makseleva selkärangaton vässykkä tuo oksua suuhun. parhaiten iskee sellainen jässikkä, joka kulkee vain omia polkujaan, tienaa kivasti ja verottomasti, eikä pidä yhteiskuntaa minään. niinkuin en minäkään. ihmisvihamielisyys on oltava huipussaan, etenkin tännekuulumattomia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo tyyppi josta tulee mieleen sammakko joka seisoo takajaloilla. Eli iso maha, kuolleet pakara lihakset ja laihat jalat. Ällöttävin ja vähä urheilullisin kaljamaha vartalo tyyppi, jota näkee ja paljon.
Treenatkaa sen verran että pysyy edes pakara lihas aktiivisena miehet!
:D
Vierailija kirjoitti:
Persuileva miestyyppi.
Sinuako häiritsee orjatyövoiman vastustaminen? Toivottavasti olet johdonmukainen ja canceloit myös muut orjuutta vastustaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuileva miestyyppi.
Sinuako häiritsee orjatyövoiman vastustaminen? Toivottavasti olet johdonmukainen ja canceloit myös muut orjuutta vastustaneet.
Onkohan alkuperäisen viestin kirjoittaja "lady" tyyppiä? Sellainen mukavasti muita nenänvartaan katsova joka toivoo muilta palveluksia.
Sellainen naisia hyväksikäyttäjä ja naisilla maksattava vätys,hakkaaja,uskoton,alkoholisti,epäsiisti,sottainen ukon kuvotus.
Sellainen vähän niinku Riikka Purra
Naismaisret ja feminiiniset miehet ovat minulle turn-off.