Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex-mieheni on edelleen kiinnostunut minusta?

Vierailija
13.04.2007 |

Olemme eronneet vuosia sitten. Meillä on yhteisiä lapsia, joten olemme tekemisissä viikottain. Haluasin kanssakäymisemme rajoittuvan vain lasten asioihin, enkä ole kiinnostunut hänestä enkä kenestäkään muustakaan missään muussa mielessä. Omistaudun nyt täysin lapsilleni. Siis harrastan kyllä, käyn tietysti töissä ja olen sosiaalinen luonne muutenkin.

Hakeeko vain seksiä vai voiko olla muustakin kysymys? Ideoita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaatte taas pointin, niinkuin miehet yleensä;)

ap

Vierailija
22/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on yleistä sukupuoleen katsomatta se hallitsemisen halu. Mua vaan ärsyttää se että täällä vaan haukutaan miehiä. ei kaikki oo paskoja mäkin olen koti-isä. En halua jalustaa koti-äitejä on varmasti enemmän. Mua ärsyttää sun lasten puolesta ja miksei sunkin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sullakaan on paljoa tarjottavaa, 31...

Vierailija
24/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet typojakin koko ajan yhä enemmän, kun niin kiihottaa.

Vierailija
25/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei ole yleistää, luulin kirjoittaneeni koko ajan ex-miehestäni ja omasta tilanteestani.

Voisin tietysti kauniisti ajatella, että se on hän joka menettää, mutta kyllä tässä ainakin joskun oli kysymys lastenkin hyvinvoinnista. Allekirjoittaneen hyvinvoinnilla tuskin on miehelle mitään merkitystä, paitsi siinä yhdessä mielessä.

Toi yksi nyt hukkaa itsensäkin kohta ja on aina vaan ihan väärässä asiassa:) Tässä taas yleistys: yksioikoinen on miehen mieli, enkä minä ainakaan opi sitä koskaan ymmätämään.

ap

Vierailija
26/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilet jo, että menisit kontallesi ja sitten tarttuisin lujasti lanteista ja... kun vasta puolet olisi sisällä, voihkaisisit jo nautinnon ja kivun sekaisesti.

Vierailija
27/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan taas joskus.

ap

Vierailija
28/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen polvillaan olevista kaksosista saa sisäänsä suonikkaan kullin, toisen g-piste saa tehokasta sormihierontaa.

Vierailija
29/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hän on koneensa äärellä reidet levällään, sormet harhailevat litisevässä pillussa. Kirjoittaisipa se pervo lisää, tämä rouva miettii.

Vierailija
30/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntea petomaiset näykkäisyt nänneissään, karhean suudelman kaulallaan.

Vierailija
31/31 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, kuinka minä olisin imenyt klittaasi, nainut eläimellisesti sinua... ja tehnyt sen uudelleen... ja uudelleen. Julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän