Ällöttää nää ohjeet: Ei saippuaa lähellekään alapäätä!
Ihan oikeasti. Takapuoli pestään saippualla, ja normaalilla motoriikalla ja anatomialla varustetulla ihmisellä ei ole vaaraa siitä, että saippua kulkeutuu vaginaan. Mikään ei ole niin yököttävä kuin pesemätön perse.
https://www.is.fi/terveys/art-2000011551832.html
Kommentit (206)
Mitä jos haistelisit vähemmän muiden takapuolia?
Alapesu tehdään pelkällä vedellä, koska saippua pesee myös hyvät bakteerit pois.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Voi tarjota saippuaa tai ph-pesuaine. Ei liian tujua kuitenkaan. Mitä se limakalvo kestää sitten.ö
Avecyd-pesuneste apteekista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se artikkeli: jos ymmärrät lukemaasi, siinä on selitys, miksi naisihmisiä kehoitetaan jättämään saippua väliin, vesi riittää.
Vesi ei todellakaan riitä. Ei sitä saippuaa tarvitse sukuelimiin silti työntää vaikka pesee perseensä. Se haju näiden vesihuljuttajien jälkeen vessassa on ihan kauhea.
Ap
Onko sinun jälkeesi vessassa ruusuntuoksu?
Se on pikkasen eri asia, että miltä uloste haisee kuin että miltä takapuoli haisee. Vai hierotko sinä sen lopputuotteen ensin takapuoleesi.
Joidenkin jäljiltä on ihan törkeä pesemättömyyden katku vaikka kävisivät vain kusella.
Ap
Hinkkaa sä mulkkusi vaikka teräsvillalla jos haluat mutta älä puutu typerillä kommenteillasi asioihin joista et mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Myös perse kannattaa ehdottomasti jättää pyyhkimättä paskalla käynnin jälkeen, niin pysyy peräaukon seudulla luonnollinen bakteerikanta ja ph-taso.
Inselipoika ei ole nähnyt vaginaa sen jälkeen kun syntyi.
Saippualla olen aina pessyt ilman mitään ongelmia.
Olen 54-vuotiaa ja aina pessyt pimppini hajusteettomalla saippualla. Limakalvoni voivat hyvin iästä huolimatta eikä minulla ole koskaan ollut mitään tulehduksia kuten hiivaa. Eli näillä ohjeilla ja varoituksilla pyyhin perseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se artikkeli: jos ymmärrät lukemaasi, siinä on selitys, miksi naisihmisiä kehoitetaan jättämään saippua väliin, vesi riittää.
Vesi ei todellakaan riitä. Ei sitä saippuaa tarvitse sukuelimiin silti työntää vaikka pesee perseensä. Se haju näiden vesihuljuttajien jälkeen vessassa on ihan kauhea.
Ap
Onko sinun jälkeesi vessassa ruusuntuoksu?
Se on pikkasen eri asia, että miltä uloste haisee kuin että miltä takapuoli haisee. Vai hierotko sinä sen lopputuotteen ensin takapuoleesi.
Joidenkin jäljiltä on ihan törkeä pesemättömyyden katku vaikka kävisivät vain kusella.
Ap
Hinkkaa sä mulkkusi vaikka teräsv
Olen nainen. Ja siksi myös luonnollisesti asioin naisten wc:ssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ruokavalio ja kakan koostumus on kunnossa ei ole juurikaan mitään pestävää.
Et sinä mitään lähdevettä pasko vaikka kuinka söisit nätisti ja vain vihreitä kasviksia.
Kiva kasvatella kunnon homesienirihmastoa toosassa 👌
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän kullin pesemättä niin on enemmän miehekästä makua vaimolle maisteltavaksi
Niin siis homokaverisi jättää omansa jotta sinä saat päivittäiset protskusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei puhuttu takapuolen pesusta se ei tietääkseni ole sukupuolielin.
Jätä alapesusta pois kaikki pesuaineet. Ja kuten huomaat, niin tässäkin keskustelussa on mukana ihmisiä, jotka eivät pese edes takapuoltaan saippualla.
Ap
Alapesuun on ihan omat pesuaineet kuten hyvin tiedät, yrität vain saada taas riitaa aikaiseksi.
KAIKKI pesuaineet. Kaikki.
Ap
Juu, käytä sä vaikka kloriittia, tolua ym. me fiksut käytämme vettä ja korkeintaan intiimipesuainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mennä nuolemaan daamin alakertaa ja pökertyä hajusta 👍
Monet daamit haisevat mieluummin raadolta kuin ottaisivat sinun nuolemaan yhtään mitään, vähiten alakertaa.
Meidän alakerrassa on parketti, jolle ei tee hyvää nuoleminen. Saunan lattiaa saat nuolla.
Jokainen normaali ihminen saa alapäänsä puhtaaksi pelkällä vedellä. Tietenkin jos on erittäin paskainen perse, niin eihän se lähde.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kasvatella kunnon homesienirihmastoa toosassa 👌
Mieluummin sitä kuin miehensiemeniä, jos siitä lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä perseestä mutta lääkärit eivät suosittele emättimen pesua muulla kuin vedellä,kaikki pesuaineet kun kuivattavat herkkiä limakalvoja ja ärsyttävät ihoa. Jotain on vialla,jos pelkällä vedellä huuhdottu toosa haisee.
Jutussa luki, että pesuaineella pesty juuri alkaakin haista, kun bakteeritasapaino järkkyy.
liiallinen saippua kuivattaa tappaa hyvät pöpöt . pahat pöpöt valtaavat ja alkaa haju haitat lisää saippua pesua ja oravan pyörä pyörii. minulla tua oli ongelma kauhistuin kun lääkäri kielsi saippua pesut. vain kerran viikossa saippualla ja alapää ei enää haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä jaksa olla lapsellinen.
Ikäni olen pessyt takapuolen ja alapään kevyesti tavallisella suihkugeelillä. Hengissä edelleen.
N35
Miksi pitäis pilata maku saippualla?