Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää nää ohjeet: Ei saippuaa lähellekään alapäätä!

Vierailija
13.10.2025 |

Ihan oikeasti. Takapuoli pestään saippualla, ja normaalilla motoriikalla ja anatomialla varustetulla ihmisellä ei ole vaaraa siitä, että saippua kulkeutuu vaginaan. Mikään ei ole niin yököttävä kuin pesemätön perse.

https://www.is.fi/terveys/art-2000011551832.html

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue se artikkeli: jos ymmärrät lukemaasi, siinä on selitys, miksi naisihmisiä kehoitetaan jättämään saippua väliin, vesi riittää.

Vesi ei todellakaan riitä. Ei sitä saippuaa tarvitse sukuelimiin silti työntää vaikka pesee perseensä. Se haju näiden vesihuljuttajien jälkeen vessassa on ihan kauhea.

Ap

Mitä sä oikein syöt, ap, kun tuollaisen hajun saat aikaiseksi?

Oletko karppaaja? Suosittelen kuituja.

Vierailija
82/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominainen EI ALAPÄÄTÄ PESE. 

Kummaa että ulkomailla pidetään kyllä huoli raikkaudesta.  

Eikö mielestänne ole vähän outoa, että teillä on noin suuri hinku lähelle naisen ULOSTEAUKKOJA? Siis kirjamellisesti sitä aluetta, mistä paska ja kusi tulevat ulos? Ja sitten olisi jotenkin naisen vika, että alueelta tulee ulos kusta ja paskaa, eikä ole RAIKAS kuin joku lähde? 

Ennemminkin miettisin mikä on miehen päässä vialla jos haluaa väkisin peräsuolen lähettyville vaikka kakka ällöttää. Mistä moinen mielenhäiriö?

Ja samat tyypit kauhistelevat toisessa ketjussa Roope Salmisen anustappikokeiluja 😂 Mut hei, kaikki ovatkin sitten yhtäkkiä asiantuntijoita NAISTEN alapesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tunkee kusemisen jälkeen vehkeen housuun hautumaan ja sitten itkee,kun nainen ei ota suihin eikä pildekään tuoksu kukkasilta. Jaksuhalit.

Vierailija
84/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset ole kuulleet Lactolinesta. 

Vierailija
85/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue se artikkeli: jos ymmärrät lukemaasi, siinä on selitys, miksi naisihmisiä kehoitetaan jättämään saippua väliin, vesi riittää.

Vesi ei todellakaan riitä. Ei sitä saippuaa tarvitse sukuelimiin silti työntää vaikka pesee perseensä. Se haju näiden vesihuljuttajien jälkeen vessassa on ihan kauhea.

Ap

Onko sinun jälkeesi vessassa ruusuntuoksu?

Se on pikkasen eri asia, että miltä uloste haisee kuin että miltä takapuoli haisee. Vai hierotko sinä sen lopputuotteen ensin takapuoleesi.

Joidenkin jäljiltä on ihan törkeä pesemättömyyden katku vaikka kävisivät vain kusella.

Ap

Olen nainen. Ja siksi myös luonnollisesti asioin naisten wc:ssä.

Ap

Ne, joiden jäljiltä sanot tällaista hajuhaittaa kokevasi voi olla hyvin niitä saippualla peseviä. Et voi sitä mitenkään tietää. 

Vierailija
86/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koko alapää sienellä ja sopivalla ph saippualla,ihan jalat auki istuen kylppärin lattialla. kyllä ihmiset haisee kun kevyt huuhtomine . lemahtaa sivulliselle,oma nekku tottunut. yöllä olkaa ilman pösyi, anatomia tykkää ilmakylvyistä,ei hautumia ja niitä pöksysuojia vain vuodon lopussa tai ovulaatiossa. peskää kunnolla. noi pikapideet vain ensiavuksi. naisillakin klit. on esinahka, siellä muhii möhnää kuten ukoillakin. ja noihin ei pääse käsiksi kuin istumalla ja kasvot sinne päin.

En käytä minkäänlaisia tai mallisia alushousuja koskaan, en päivällä sen enempää kuin yölläkään. En moisia edes omista koska olen pikkulapsesta asti inhonnut sitä miltä ne tuntuu ja lakkasin kokonan käyttämästä niitä jo lapsena, yli 40 vuotta sitten kun äitini kyllästyi tappelemaan kanssani eikä saanut niitä mulle enään väkisin pu

En kuulu kyllä yhtään mihinkään puolueeseen, en kannata yhtään mitään puoluetta, enkä äänestä yhtään mitään puoluetta koska mua ei politiikka kiinnosta. Mä en myöskään ole luonnonsuojelia, vaikka toki luontoa arvostan ja pidän se puhtaana omalta osaltani, mä myös syön lihaa ja kalaa sekä metsästän ja kalastan. En mä asu kaupungissa, enkä ole vegaani. Muuta mä en vihreistä ja vasmmistosta sit tiedäkkään, kun nuo piirteet. Jos nyt heitä se vihervassari edes tarkoittaa. Et en varmaan kovin hyvin kelpaisi heidän joukkoon. Älä muutenkaan viitisi sotkea politiikkaa asiaan johon se ei kuulu millään tavalla. Mua ei politiikka voisi kerta kaikkiaan vähempää kiinnostaa. En seuraa, en äänestä, en ota kantaa. 

Vierailija
87/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne alapäät, etenkin perse, haisee jos ei pese saippualla. Kyllä itse pesen ihan saippualla ja alapäälleni ei ole käynyt yhtään mitään, kunhan en vaginan sisälle sitä saippuaa työnnä.

Vierailija
88/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa noudata annettuja ohjeita, ap.

Vierailija
89/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alapään voi pestä saippualla. Huulten väliin ei työnnellä käsiä ja saippua, vain vettä. Pllua ei tarvitse pestä koskaan millään. Se on itsekseenpuhdistuva. Sitä voi stumuloida (ulkoapäin) jos oma kastuminen on heikkoa, mutta rasvoja ja saippuoita sinne ei työnnetä.

Vierailija
90/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseen pesen miedolla saippualla ja pimperon vauvan pesuöljyllä :D....kyllä vaihdevuodet opettaa ettei sitä saippuaa parane pimppiin laittaa jotta pysyy iloliiteri kunnossa..

Vierailija
91/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama pätee miehiinkin liiallisella saippua pesulla takaa tuoksut varsinkin nykyisillä suihku geeleillä eivät ole tarkoitettuja alapesuun.

Vierailija
92/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset ole kuulleet Lactolinesta. 

Olen, ja vastaavista muistakin intiimisaippuoista. En tarvitse yhtään mihinkään, enkä käytä. Se ettei käytä jotain ei taatusti tarkoita etteikö niistä olisi ihan jokainen kuullut. 

Vierailija
93/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mennä nuolemaan daamin alakertaa ja pökertyä hajusta 👍

Älä hanki itsellesi kurkkusyöpää nuolemalla sukuelintä, vaan tyydy suutelemaan daamisi huulia.

Vierailija
94/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin joskus laittamaan kuukautiskupin sisälle sen jälkeen, kun olin pessyt sen tavallisella saippualla (ja tietysti huuhdellut huolellisesti). Ei ollut miellyttävä kokemus.

Vierailija
95/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon alapäätään pesevät ja jatkuvasti pikkuhousunsuojia vaihtavat naiset tuntuu inhoavan omaa sukuelintään, häpeävän sitä.

Vierailija
96/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ällöttää, miksi meni ihon alle yleisohje ? 

Vierailija
97/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne alapäät, etenkin perse, haisee jos ei pese saippualla. Kyllä itse pesen ihan saippualla ja alapäälleni ei ole käynyt yhtään mitään, kunhan en vaginan sisälle sitä saippuaa työnnä.

Miksei kukaan sitten ole koskaan valittanut siitä hajusta, vaikka en ole koskaan elämäni aikana pessyt alapäätä saippualla?

Vierailija
98/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin joskus laittamaan kuukautiskupin sisälle sen jälkeen, kun olin pessyt sen tavallisella saippualla (ja tietysti huuhdellut huolellisesti). Ei ollut miellyttävä kokemus.

Miksi ihmeessä sä pesit sen tavallisella saippualla kun se jo ihan sen kuukupin mukana tulevissa ohjeissakin ehdottomasti kielletään? Etkö osaa lukea vai oletko hieman yksinkertainen? Niille on ihan omat pesunesteensä ja niitä myös keitetään. 

Vierailija
99/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan eniten sitä että muiden perse ei kuulu mulle pätkääkään. 

Eikä ne muiden kausi- ja jouluvalot. Mitä seuraavaksi tulet rakastamaan.

Vierailija
100/206 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesit kuukuppis tavallisella saippualla? No sinähän älykäs olet. Et sit viitsinyt noudattaa ohjeita? Tavallinen saippua sekä tuhoaa sitä sun kuppias että tekee hallaa sille värkilles. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi