90-luvun alun yöelämä, Arkadia, KY, Lady Moon... parhaita aikoja koskaan... muistaako joku?
Ihan parasta elämää...
Ja Lady Moon Depeche Mode illat jalokivenä...
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Lady Mooniin päädyttiin sitten klo 3, jos ei ollut vielä löytynyt mistään unikaveria. Eli yleensä päädyttiin.
Me käytiin etkoilla. Siellä oli halpaa juomaa. 4 € drinkit.
Salakapakka Erikassa oli juomat 10 mk. Virosta tuomisia.
Muistan! Kävin myös Alibissa ja Tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lady Mooniin päädyttiin sitten klo 3, jos ei ollut vielä löytynyt mistään unikaveria. Eli yleensä päädyttiin.
Me käytiin etkoilla. Siellä oli halpaa juomaa. 4 € drinkit.
Ysärillä jo eurot muka käytössä? Alzheimer?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yökerho oli rautatieaseman alakerrassa?
Alladin. Ei hyt ihan alla, mut samoilla käytävillä. Oli kova paikka. Samoin kun Itiksen ainoa disco, jonka nimeä en nyt muista.
Itiksessä oli legendaarinen Bohemia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hamlet ollut aika pieni mesta ? Kävi paljon palomiehiä pitämässä hauskaa.
Palomiehet, poliisit ja sairaanhoitajat😁 Oli muuten FinnPan kantapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkadia ja KY kyllä tuttuja ysäriltä minullekin. Lady Moonissa kävin vasta 2010-luvulla. Nykyään en käy enää missään.
Eikö Arkadia ollut vähän sellainen pissismesta? Muistaakseni siellä kävi vähän eri tyypit.
Arkku oli "lihatiski".
Vierailija kirjoitti:
Mikä yökerho oli yliopistonkadulla?
Hesari, viralliselta nimeltään Helsinki Club.
Jep! Tuli vietettyä aikaa silloin tällöin aikaa Ky.llä, eli kytiksellä ja Tf.llä, eli Täffällä...T Turun paappa
Tätä on vaikee uskoo varmaan, mutta Bohemia oli itiksessä, ja itis oli ihan ok paikkana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä yökerho oli rautatieaseman alakerrassa?
Aladdin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkadia ja KY kyllä tuttuja ysäriltä minullekin. Lady Moonissa kävin vasta 2010-luvulla. Nykyään en käy enää missään.
Eikö Arkadia ollut vähän sellainen pissismesta? Muistaakseni siellä kävi vähän eri tyypit.
Arkku oli "lihatiski".
Joo, oli varmaan sitäkin, mutta sinne meni tosi nuoret. Oisko ollut sellainen poke, joka päästi aika liberaalisti sisään?
Onko KY ollut siis joku baari? Itse olen tottunut, että KY on kauppakorkean ylioppilaskunta ja jos olen mennyt bailaamaan KY:lle, niin olen mennyt sinne kauppislaisten biletyspaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on vaikee uskoo varmaan, mutta Bohemia oli itiksessä, ja itis oli ihan ok paikkana.
Onko itiksessä nyt mitään yökerhoa tai vastaavaa?
Cobacabana Yliopistonkadulla
Thunder Roadhouse Kaisaniemessä ja myöhemmin Kampissa
Corner pub Kampissa
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Kävin myös Alibissa ja Tavalla.
Ah tietysti Tavastia. Ja siihen aikaan oli hyviä keikkoja.
Ysärillä myös Kappeli, Kalle, Michelle, yläkerta ja alakerta. Sit isoroballa Helmi vai Kerma vai mikä se oli?
Täysiä sikojahan silloin oltiin. Ei naiset päässeet ilman miestä sisään ravitsemusliikkeisiin.