Mitä ajatella kun menestynyt, maskuliininen provider mies ei haluakaan kovaa uranaista?
Vaan pehmeän, kuuntelevan ja rauhaa tuovan naisen, jonka kanssa ei tarvitse kilpailla.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se mies on epävarma itsestään, ei ole itsevarma. Ja varmaan ihan syystäkin. Haluaa naisen, jota voi alistaa ja tuntea olevansa parempi ja rahalla pitää nainen aisoissa.
Olen hoitaja enkä kyllä tunne olevani "alistettu" vaikka mieheni tienaa yli 5x enemmän. Meidän perheeseen ei olisi mahtunut kahta uraa tekevää, sillä mies tekee yli 60-tunnin työviikkoa ja on kuukausittain työmatkoilla Atlantin toisella puolella. Minulla on upea, fiksu ja kiltti mies, jolla on hyvä sydän ja paljon rakkautta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies on epävarma itsestään, ei ole itsevarma. Ja varmaan ihan syystäkin. Haluaa naisen, jota voi alistaa ja tuntea olevansa parempi ja rahalla pitää nainen aisoissa.
Olen hoitaja enkä kyllä tunne olevani "alistettu" vaikka mieheni tienaa yli 5x enemmän. Meidän perheeseen ei olisi mahtunut kahta uraa tekevää, sillä mies tekee yli 60-tunnin työviikkoa ja on kuukausittain työmatkoilla Atlantin toisella puolella. Minulla on upea, fiksu ja kiltti mies, jolla on hyvä sydän ja paljon rakkautta 🥰
Mies on sinun kanssasi vain, koska olet oppinut, että rakkaus tarkoittaa miellyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten miehen vaatimukset naisen suhteen ovat aina naisten mielestä epävarmuutta.
Jos puhutaan kovasta uranaisesta, niin silloin työ vie ajan ja hän jahtaa pääsyä eteenpäin urallaan voimakkaasti. Ihan samoin kuin samanlaiset miehetkin, jotka sitten voivat olla niitä providereita. Harvoin perheeseen mahtuu kahta samanlaista, vaan silloin toisen on oltava toisenlainen ja mahdollistaa toisen menestys.
Nainen voi olla töissä kova ja kotona pehmeä. Usein toi kilpailuasetelma on enemmän miehillä, ei ymmärretä, että pelataan samassa joukkueessa ja kummankin menestys on ilo molemmille. Tai pitäisi olla.
Minä olen pehmeä ja feminiininen uranainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sinun kanssasi vain, koska olet oppinut, että rakkaus tarkoittaa miellyttämistä.
Kerro se miehellenikin, voit yllättyä vastauksesta (tai saada nenän kipeäksi) 😂 Onnellinen avioliitto taitaa olla melkoinen harvinaisuus nykyään, vai miksi se herättää kateutta?
Menestyneelle miehelle ei kelpaa kaltaisenne naiset, vaan hän haluaa hoivaavan ja lasten kanssa kotona muutaman vuoden olevan naisen. Uranaisen kannattaa ottaa vaikka jokin sosionomimies.