Miksei suomesta löydy laadukkaita kankaita? Ja miksi Eurokangas on nykyään ainoa kangaskauppa!
Inhoan Eurokangasta! Meidän kaupungissa ne on ainoat kangaskaupat ja jokaisessa on sama valikoima! Ei mitään laatukankaita, kaikki jotain sekoitteita tai pelkkää polyesteria. Etsin takkia varten villakangasta joka olisi 100 % villaa, mutta ei ole. Vuorikankaat on kaikki polyesteria.
Miksi kankaina myydään pelkkää muovia?!?!
Kommentit (71)
Forssassa on kivijalkakangaskauppa Kankainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan harva tietää, millainen on takin rakenne. Olihan täällä tämä yksi sankari pesemässäkin villakangastakkia hajujen vuoksi.
Et ole pesuloista tai kuivapesusta sitten kuullut. :)
No tuossa ylempänä se sama sankari kirjoitti, että villasekoitetakkia pitää pestä hajujen poistamiseksi, ja sitten se pesu pilaa villan.
Jos mun kommenttia tarkoitat, niin omat takkini on villaa ilman muovia, joten niitä ei tarvitse pestä. Vesipesusta en puhunut missään kohtaa mitään, en voi tietää miten te niitä muovitakkejanne pesette. Esimerkiksi villapukua en suosittele pesetettäväksikään, villa kärsii pesusta aina tehtiin se millä tavalla vaan. Toivottavasti kuitenkin pesette ne muovit
Eli sulla ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta, vaikka yllä toisin väitit. Tyypillinen trolli.
Siis siitä etten hanki muovitakkeja sä päättelet, että mulla ei ole kokemusta mistä? Erilaisista materiaaleista vai? On paljonkin kokemusta ystävä kallis. *huoh*
Tylsää että joka ikinen ketju pitää pilata asian vierestä riitelemällä.
Eurokankaassa on liian suppea valikoima. Halusin tilata vahakankaan keittiön pöydälle mutta valittavana oli kourallinen tylsiä vaihtoehtoja. En halua mitään riemunkirjavaa enkä marimekkoa. Neutraaleja ei ollut monta. Niistä valitsin sitten yhden. Olen siihen kyllä ollut tyytyväinen mutta jos nyt haluaisin vaihtelua, niin mitään muuta siellä ei olisi.
Villakangastakkiin laitetaan yleensä vuori. Joka useimmiten on kaiketi polyesteria tai jotain asetaattia. Ja sehän on keinokuitua juurikin. Eli pointtini on se, että takissa on jotain keinokuitua joka tapauksessa vaikkei itse villakankaassa olisikaan. Joten ihan sama sen puoleen vaikka itse villakankaassakin olisi vähän polyamidia tai -esteriä rakennetta vahvistamassa.
Onhan Eurokankaalla tilausmalleista näytepalat, eli ei joudu näkemättä ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Villakangastakkiin laitetaan yleensä vuori. Joka useimmiten on kaiketi polyesteria tai jotain asetaattia. Ja sehän on keinokuitua juurikin. Eli pointtini on se, että takissa on jotain keinokuitua joka tapauksessa vaikkei itse villakankaassa olisikaan. Joten ihan sama sen puoleen vaikka itse villakankaassakin olisi vähän polyamidia tai -esteriä rakennetta vahvistamassa.
Ei todellakaan aina. Esimerkiksi viskoosikin on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin muovi, kupro kaikista paras. Edes langan ei tarvitse olla polyesteria. Polyesterivuori pilaa villakangastakin ilman muuta, mutta sen kanssakaan ei ole "ihan sama" mitä materiaalia se ulompi kangas on.
Tallinnassa iso hyvä kangaskauppa keskustasta pari km itään Lasnamäen suuntaan. Löytyy myös hyvät valikoimat ompelutarvikkeita ja lankoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan aina. Esimerkiksi viskoosikin on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin muovi, kupro kaikista paras. Edes langan ei tarvitse olla polyesteria. Polyesterivuori pilaa villakangastakin ilman muuta, mutta sen kanssakaan ei ole "ihan sama" mitä materiaalia se ulompi kangas on.
Viskoosi ei ole kovin kestävää mutta joo sitä kyllä käytetään. Minä valitsisin polyamidiviskoosivuorin varmaan. Pelkkä viskoosivuorikin kävisi mutta polyesteriä en ottaisi. Sitä tosin on lähes kaikissa valmisvaatteissa vuorikankaana.
Vierailija kirjoitti:
Eurokankaassa on liian suppea valikoima. Halusin tilata vahakankaan keittiön pöydälle mutta valittavana oli kourallinen tylsiä vaihtoehtoja. En halua mitään riemunkirjavaa enkä marimekkoa. Neutraaleja ei ollut monta. Niistä valitsin sitten yhden. Olen siihen kyllä ollut tyytyväinen mutta jos nyt haluaisin vaihtelua, niin mitään muuta siellä ei olisi.
Etolasta olen itse löytänyt.
Eli sulla ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta, vaikka yllä toisin väitit. Tyypillinen trolli.