Annoin tyttärelleni vain yhden elämänohjeen: klassista musiikkia kuunteleva mies on aina rikas
Kommentit (56)
Räppiä kuunteleva mies on aina yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sivistys on kunnossa. Samoin, jos ymmärtää jazzin päälle.
Nojaa. Enpä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin rikas, niin onko hyvä parisuhteessa. Minun ex mies kuunteli ja oli varakas. Ainut vain, että oli väkivaltainen pettäjä ja kaiken lisäksi tyhmä.
Sama täällä, vaikka ex ei minun mittapuullani ollut rikas. Sanotaan hyvätuloinen.
Jaa, no, mun duunarimies (hitsaaja) kuuntelee klassista musiikkia. Ei oo rikas.
Vierailija kirjoitti:
Naisista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista puhumattakaan.
Se on eri asia, ne on uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka, klassinen musiikki ja museokortti. Se on merkki laadukkaasta vävykokelaasta. Uskokaa tai älkää.
Miten määrittelet laadukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no, mun duunarimies (hitsaaja) kuuntelee klassista musiikkia. Ei oo rikas.
Koska on sun kanssa?
Pannaan vielä toinenkin ote La Bohemesta, ihan vaikka siksi, ettei sellaisia enää tehdä:
No ei kyllä pidä paikkaansa tuo ap:n väittämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka, klassinen musiikki ja museokortti. Se on merkki laadukkaasta vävykokelaasta. Uskokaa tai älkää.
Kuulostaa vanhalta tai vähän homahtavalta.
Kuulostaa miltä tahansa, niin ota joka tapauksessa onkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet laadukkaan?
Aloita kasvisruokailu, tutustu klassiseen musiikkiin ja käy museoissa. Saat vastauksen kysymykseesi.
Mun isäni (olen mies) myös antoi minulle oikeastaan vain yhden elämänohjeen: "Ota itsellesi 10 vuotta nuorempi vaimo, niin saat koulutettua siitä sellaisen kuin haluat!" No, otin itselleni reilut 10 vuotta itseäni nuoremman miehen..
Tervetuloa tutustumaan klassisen musiikin opiskelijoihin, voin kertoa että täällä ei raha pyöri ja työllistymisestä valmistumisen jälkeen ei tietoakaan 🙃. Tosin, eipä kaikki klasariopiskelijat tai ammattilaisetkaan vapaa-ajallaan klasaria kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Mun isäni (olen mies) myös antoi minulle oikeastaan vain yhden elämänohjeen: "Ota itsellesi 10 vuotta nuorempi vaimo, niin saat koulutettua siitä sellaisen kuin haluat!" No, otin itselleni reilut 10 vuotta itseäni nuoremman miehen..
Hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Onks John Williams glassista? On mulla meökern tonni rahaa.
On se kitaristien joukossa sieltä paremmasta päästä. Breamin ja Paco Penan kanssa soitellut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska :D
Naisillahan on aina se miehen kouluttamisajatus taustalla, iästä riippumatta. Heille tuore aviomies tarkoittaa riittävän kelvollista aihiota.
Niin ja voi olla rikas vaikka ei kuuntele klassista musiikkia ikinä. Mutta ei niitä rikkaita kaikille riitä. Ja varmasti pitäisi muutakin olla kuin pelkkää rahaa?
Samoin.