Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet aikuisena tavannut uusia ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Olisi kiva kuulla :)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä. Tänäänkin olen lähettänyt viestejä kolmen eri työkaverin kanssa asioista jotka ei liity töihin.

sulla on varmaan isot tissit, jos työkaverisi sietävät häirikköviestejäsi työpäivän aikana

Vierailija
42/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ja urheiluseurassa. Vaimo löysi ulkomaalaisille suunnatulla kotouttamis- / integraatiokurssilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa.

Vierailija
44/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa, naapureista. Yksi löytyi yllättäen nettikeskusteluryhmästä

Työpaikalla ei kiinnostanut ystävystyä kenenkään kanssa. Ei vaan sattunut olemaan samanmielistä porukkaa.

Vierailija
45/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän päivän tuttuja koirapuistossa ja lenkillä. Ystäviä ei ole 

Vierailija
46/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. 

47/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa, minun tapauksessani tanssikursseilla ja lavatansseissa. 

M60

Vierailija
48/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijassa.lomamatkalla.

Vierailija
49/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa joissa kokoonnutaan usein ja säännöllisesti.

Vierailija
50/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje: Mikäli haluat uusia, entisiäkin ystäviä ja sukulaisia niin laita liikkeelle huhu, että olet voittanut päävoiton tms. Kohtapian edellä mainittuja alkaa ilmestyä ns. " ovista ja ikkunoista". Mahdollisesti kellaristakin. Eikä tarvitse lähteä minnekään.

Mikäli haluat olla rauhassa, seuraa vailla, niin ilmoita sairastuneesi ja tarvitsevasi apua sekä, että sairautesi kuluttaa koko omaisuutesi. Saat olla varma, että korkeintaan ulosottovouti ilmestyy, ei muita.

.

Tai ehkä Jehovantodistajaduo. Mutta nekin häipyvät pikajalkaa kun kerrot olevasi pe rse hiirenmentävällä reiällä.

Vierailija
51/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla, naapureista, lasten kavereiden vanhemmista koulussa ja harrastuksista. Pitkin vuosikymmeniä siis. 

Olen ihmetellyt tätä helppoa ystävystymistä, kun mä koen itseni hiljaisena, sulkeutueena ja arkanakin tapauksena. Enkä lähde helpolla kahveille tms. 

Noissa tutustumisissa on tietty jo se "lähteminen" tapahtunut, kun olen jo töissä tai ruokiksella, naapurit ovat siinä - jutellaan, lasten harrasteissa on helppoja puheenaiheita aloittaa samoin koulussa. Löytyy jutun juurta helposti ja sellaista yhteenkuuluvuutta, kun ollaan samaa mieltä. Siitä ne sitten ovat lähteneet.

N53

Vierailija
52/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Ystävät ja kaverit pitäisi löytää jo kouluaikana muuten on peli menetetty ainakin näin Suomessa.

Vierailija
53/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että armeijasta voisi löytää vielä kavereita, vaan erehdyin, ei ne kylään tule ja eivät ne kahville lähde. opiskelin aikuisena uuden ammatin ja luulin että koulusta voisi löytää kavereita vaan erehdyin, ei sieltäkään. netistä olen hakenut kaverihaku palstalta, vaan turhaa hommaa. eivät uskalla kuvalla näyttäytyä eikä tavata ollenkaan.  eli en mistään ole löytänyt ketään.

Vierailija
54/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään :(

Vierailija
55/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendie sovelluksen kautta löysin hyvän ystävän.

Vierailija
56/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändiharkoissa. Tanssiharkoissa. Teatteriharkoissa. Yliopistolla. Yo-kylässä. Ala-asteella. Lukiossa. Kesätyöpaikoissa ja työpaikoissa. Sinkkuryhmissä (fb), eri kaupunkien. Matkoilla.

Vierailija
57/57 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisena saanut ystäviä/kavereita työpaikalta, harrastuksesta, naapurista, sairaalasta huonekaverista . Mulla on aina ollut ihan huippuja työkavereita ja ystävätarjonta on ollut yli tarpeen. Monesti mietin, että mitähän jollekin tyypille kuuluu, jonka kanssa ois halunnut kaverustua/ystävystyä, jos ois ollut enemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän