Suomalaisten miesten kummallinen tapa treffeillä
Useamman kerran eri miesten kanssa on käynyt niin, että mies on kassalle sanonut maksavansa molempien osan. Sitten kuitenkin pöytään päästyä sanoo minulle, että voin sitten maksaa hänelle mobilepaylla osuuteni. Ei siinä, ei minulle ole ongelma maksaa omaa kahviani, mutta maksaisin sen mieluummin itse suoraan siinä kassalla.
Jotenkin tuo, että ensin annetaan olettaa, että tarjotaan vaikka todellisuudessa todellisuudessa ei kuitenkaan haluta tarjota on epäviehättävää.
Kommentit (64)
Maksoin miehen kahvit, päästiin pöytään, niin alkoi tivaamaan tilinumeroa. Sanoin, että hän voi maksaa sitten seuraavalla kerralla, mutta ei sopinutkaan. Tilinumeroa vaan kinusi. Join kahvit ja sanoin heippa. En tiedä mitä olisi sillä tilinumerolla tehnyt. Nykyään sanon kassalla, että maksan itse omat syömiseni, maksakoon mies omansa.
Tommoinen ulkokultaisen näyttely heti alussa on parempi ottaa varoitusmerkkinä. Myöhemmin se voi mennä siihen, että mies esittää esimerkiksi ravintolassa tai hoplopissa ah niin huomioivaa ja ihanaa herrasmiestä, mutta kotona on täysi hirviö tai välinpitämätön vaimoa ja lapsia kohtaan.
Ja toinen hyi, eikö mobilepayin kautta näe koko nimen ja puhelinnumeron? En todellakaan kertoisi koko nimeäni ensitreffeillä. Mieluummin maksan kassalle kuin menen mukaan tuohon miehen esitykseen.
Mutta sä oot mies jossain akkojen palstalla 🤣 onkohan niin, että sun kassa on tyhjä ja naiset kiertää kaukaa. Siitäkö johtuu naisviha? Vai hylkäsikö äitees sut?
Ohis