Suomalaisten miesten kummallinen tapa treffeillä
Useamman kerran eri miesten kanssa on käynyt niin, että mies on kassalle sanonut maksavansa molempien osan. Sitten kuitenkin pöytään päästyä sanoo minulle, että voin sitten maksaa hänelle mobilepaylla osuuteni. Ei siinä, ei minulle ole ongelma maksaa omaa kahviani, mutta maksaisin sen mieluummin itse suoraan siinä kassalla.
Jotenkin tuo, että ensin annetaan olettaa, että tarjotaan vaikka todellisuudessa todellisuudessa ei kuitenkaan haluta tarjota on epäviehättävää.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mobilepaysta saat naisen oikean, koko nimen ja voimassaolevan puhelinnumeron.
Ette pääse enää eroon pelkästään poistamalla matchia tinderistä, hähäää 😱
M43
Yök. Ei taida juuri mätsejä tulla?
Tulee, koska osaan esittää herrasmiestä sinne kahvilaan asti. Naiset tykkää miehistä jotka näyttää heille kaapin paikan ja vaikkeivät halua sitä myöntää, tykkäävät siitä että ovat miehelle pelkkä pilluhenkari ja spermaviemäri. M43
Mahtaa elämäsi olla ankeaa kun sulla ei oo sunnuntaisin muuta tekemistä ku huudattaa naisia vauva.fi:ssä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleen että joku kehtaisi tehdä noin, noloa. Enkä käytä mobilepayta. Kysyisin mieheltä tilinumeron että voin laittaa sinne kun on noin tärkeää.
Älä laita, sitäkin kautta hän saa sinun koko nimesi.
Kuka edes lähtee kahville ventovieraan kanssa, jolle ei edes nimeä voi kertoa?
Monikin. Mulla on seksisuhde yhden ihmisen kanssa ollut kohta jo kymmenen vuotta, hän ei tiedä minun nimeä enkä minä hänen. Emme jutustele vaan pelkkää seksiä. Kämpän ovessa hällä sukunimi lukee, mutta eihän sekään ole tae mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mobilepaysta saat naisen oikean, koko nimen ja voimassaolevan puhelinnumeron.
M43
Tulee, koska osaan esittää herrasmiestä sinne kahvilaan asti. Naiset tykkää miehistä jotka näyttää heille kaapin paikan ja vaikkeivät halua sitä myöntää, tykkäävät siitä että ovat miehelle pelkkä pilluhenkari ja spermaviemäri. M43
Mahtaa elämäsi olla ankeaa kun sulla ei oo sunnuntaisin muuta tekemistä ku huudattaa naisia vauva.fi:ssä 🤣
Huomasitko, että itsekin olet täällä ja osallistut keskusteluun? M43
haha, incel-emakon miesvihaulinat
ethän sä ole koskaan edes ollut treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Aika ikävää tekstiä nyt. Miten olisi asiakeskustelu?
M54
Käy, aloita sinä. M43
Vähän myöhäistä, kun paskot ketjua. Mutta olen kyllä samaa mieltä, että jos kavikuppi kaataa talouden ei pidä lähteä treffeille.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Huomasitko, että itsekin olet täällä ja osallistut keskusteluun? M43
Mutta sinä et keskustele, vaan käytät tuota itsellesi tyypillistä nimmerkkiä: Spermaviemäri.
eri
Vierailija kirjoitti:
Tuo trolli on oikeassa: ei kannata antaa miehelle henkilökohtaisia tietojaan. Kiitos tästä, en ollut tullut ajatelleeksi sitä näin. Ei siis mitään maksuja uusille tuttavuuksille.
Tämä oli vilpitön alkuperäinen ajatukseni, varoituksen sana yksityisyydensuojasta. Puhelinnumero, mobilepay, auton rekisteritunnus ym voi asiaa etsivälle paljastaa paljonkin. En nyt sano että APN kahvikaveri olisi tällainen, mutta ainahan on mahdollista että toinen on stalkkeri.
Sitten kun alkoi tämä minun haukkuminen, oli pakko lyödä lekkeriksi tämä keskustelu. M43
Monillako treffeillä m43 olet ollut? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo trolli on oikeassa: ei kannata antaa miehelle henkilökohtaisia tietojaan. Kiitos tästä, en ollut tullut ajatelleeksi sitä näin. Ei siis mitään maksuja uusille tuttavuuksille.
Tämä oli vilpitön alkuperäinen ajatukseni, varoituksen sana yksityisyydensuojasta. Puhelinnumero, mobilepay, auton rekisteritunnus ym voi asiaa etsivälle paljastaa paljonkin. En nyt sano että APN kahvikaveri olisi tällainen, mutta ainahan on mahdollista että toinen on stalkkeri.
Sitten kun alkoi tämä minun haukkuminen, oli pakko lyödä lekkeriksi tämä keskustelu. M43
Olet kusipää. Ihan oikeasti. Kukaan ei hauku, jos et olisi täysmulkku.
Mulle ei oo ikinä käynyt noin. Sanoisin että laitan, en laittaisi, eikä tulisi uusia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Aika ikävää tekstiä nyt. Miten olisi asiakeskustelu?
M54
Käy, aloita sinä. M43
Vähän myöhäistä, ku
Arvasin ettet pysty. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kusipää. Ihan oikeasti. Kukaan ei hauku, jos et olisi täysmulkku.
No nyt on aikuinen ihminen näppiksen äärellä. M43
On kahvilla käynnistäkin näköjään tullut vaikea prosessi. Ei vissiin tällaistakaan osata toteuttaa ilman etukäteissuunnitelmia ja miehenä pidän erikoisena tuota maksamispelleilyä. Kuittaan molempien kahvit, jos on sopinut, tai toinen on maksanut, jos on halunnut. Jälkeenpäinlässytystä tästä vielä pöytään käytäessä. Hei, sujautakko mulle pöydän alla rahat, jotta voin maksaa??? Tuolla välissä joku pöhkö rinnastaa petokseen, jos nainen on luvannut maksaa mutta ei maksakaan? Voin kuvitella päivystäjän ilmeettömän ammatti-ilmeen, jos menisin luukulle tekemään ilmoituksen tällaisesta.
Oon kanssa muutaman kerran kokenut tän ja tosiaan suomalaisten miesten kanssa. Keskieurooppalaisista miehistä on myös kokemusta, mutta he eivät todellakaan ole tällä tavalla alkaneet pelleillä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa muutaman kerran kokenut tän ja tosiaan suomalaisten miesten kanssa. Keskieurooppalaisista miehistä on myös kokemusta, mutta he eivät todellakaan ole tällä tavalla alkaneet pelleillä.
Voiko johtua osittain siitä, että mobilepay ei ole keskieuroopassa käytössä ja heillä on joku muu appi ja tietävät, että suomalaisella tuskin sitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko johtua osittain siitä, että mobilepay ei ole keskieuroopassa käytössä ja heillä on joku muu appi ja tietävät, että suomalaisella tuskin sitä on?
Voin kertoa että ei johdu siitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö miten noloa ja pyhiä tuollainen on? Mulla tuli jo myötähäpeä kun kaveriporukassa oltiin ulkona, yksi toi pöytään halvan viinipullon ja kysyi kukapa haluaa jakaa.. hinta jaettiin sentilleen mobilepayllä :DD
Vierailija kirjoitti:
Onko kassalla ollut kaunis, nuori nainen, kun näin on tapahtunut? Esittävät kassalle herrasmiestä.
Kuinka usein kahviloiden kassoilla on vanhoja ja rumia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Eli naisen kannattaa luvata että maksaa, ja sitten jättää maksamatta ja poistaa match.
Jos haluaa syyllistyä petokseen ja kavallukseen, niin kyllä. Rikosilmoitusta pukkaa sellaiselle joka lupaa muttei maksa.
M43
Muhahhahhaa 😅🤣🤣 siis oikeasti luulet, että joku vitosen kahvin maksamatta jättäminen johtaisi johonkin toimenpiteisiin 🤣 Juu ei!
Ja tiedoksi tuskin nainen kirjallisesti mitään lupasi, siinäpä vakuutat poliisille, että "Maija ei maksanut vitosen kahvia vaikka lupasi. Eikä ole edes todisteita" Johan sulle nauraa naurismaan aidatkin.
Jos tällainen ukko tulis vastaan, että lupasi maksaa ja sit kinuu rahoja, niin lähtisin välittömästi pois paikalta.
Jos 5 euroon kaatuu miehen talous, eipä meillä ole mitään yhteistä jatkossakaan.