Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni on kiusallisen selkeästi ihastunut ystävääni

Vierailija
12.10.2025 |

Eli on seurusteltu n.4 kuukautta ja miesystäväni on selvästi ihastunut ystävääni. Satuimme näkemään kaupassa kun olimme olleet yhdessä n.2 kuukautta. Miehen silmät loisti niin, että minua hänen olisi kuulunut niin katsoa. Huomasin myös, että mies tuijotti lähes lumoutuneena ystäväni suuta. Sen jälkeen hän alkoi ottamaan ystäväni puheeksi häiritsevän usein. Olen meinannut menettää pinnani jo pari kertaa, mutta en halua näyttää, että olen mustasukkainen. Mielessä on myös käynyt, että mitäs jos heillä on jo suhde. Olemme n.50 vuotiaita kaikki, eli mistään teinidraamailusta ei ole kyse. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa vaiheessa voi pistää suhteen poikki, kun se ei ole oikeasti edes vielä alkanut. 

Totta, jos vaikka siinä on muutakin. Turha puhua asiasta tai muuta aikuismaista, paras vaan käyttäytyä kuin alakoululainen ja pistää poikki. Ehkä tekstarilla vielä.

Vierailija
122/126 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk seukkailua takana ja tollasta... jooh... ja 50 vuotiaista kysymys... ja vauva keskustelufoorumissa kysymässä apua tälläseen... jooh.... onkohan nyt ihan oikeesti näin? että 50v elämän kokemuksella ei itse osaa tätä asiaa ratkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakin KURPAN sijaan Kottaraisen,ihan normia.

Vierailija
124/126 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla nuori satutäti Porvoosta. 50-vuotiaat?🤣

Ei kyllä ole. Mun tuttu vielä vanhempi eli 57v. Kuulin yhden jutun ja meinasin kuolla nauruun. Että tuossa iässä noin lapsellista meno.

Vierailija
125/126 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kyllä ole. Mun tuttu vielä vanhempi eli 57v. Kuulin yhden jutun ja meinasin kuolla nauruun. Että tuossa iässä noin lapsellista meno.". 

Oma hernosto/järki/tunteet ei jakaisi moista. Jos se muille sopii niin siitä vaan, heidän oma päätös omissa suhteissaan.

Jos en luota toiseen, suhdetta ei edes synny. Ja jos joku luottamukseni rikkoo, niin O-ou. Se on mulle aina lopullinen päätös erosta.  

Vierailija
126/126 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystäväni on mm asunut Pariisissa, ollut mallina. Kun ollaan jossain, arvaa ketä katsotaan ? Esim jos ollaan jossain tilaisuudessa, minne tulee toimittaja, häntä aina haastatellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän