Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni on kiusallisen selkeästi ihastunut ystävääni

Vierailija
12.10.2025 |

Eli on seurusteltu n.4 kuukautta ja miesystäväni on selvästi ihastunut ystävääni. Satuimme näkemään kaupassa kun olimme olleet yhdessä n.2 kuukautta. Miehen silmät loisti niin, että minua hänen olisi kuulunut niin katsoa. Huomasin myös, että mies tuijotti lähes lumoutuneena ystäväni suuta. Sen jälkeen hän alkoi ottamaan ystäväni puheeksi häiritsevän usein. Olen meinannut menettää pinnani jo pari kertaa, mutta en halua näyttää, että olen mustasukkainen. Mielessä on myös käynyt, että mitäs jos heillä on jo suhde. Olemme n.50 vuotiaita kaikki, eli mistään teinidraamailusta ei ole kyse. 

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietyntyyppiset "ystävänaiset" antaa yleensä jotain singnaalia miehelle, monilla saattaa olla ihan halua rikkoa ystävän parisuhde, kokemusta valitettavasti on.

Vierailija
62/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on moniavioisia olentoja joten tuo on ihan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tuohon ikään tajunnut, että ihmiset huomaavat myös muut kuin oman rakkaan? Se ei tarkoita sitä, että hän olisi menossa pettämään tai edes rakastaisi toista. Minusta olisi pelottavaa jos oma puolisoni ei huomaisi ketään muuta kuin minut. 

Et ole enää teini. Miksi siis et ota asiaa puheeksi jos tuo ärsyttää sinua? 

Saahan sitä huomata, mutta jossain vaiheessa voi alkaa tuntumaan kiusalliselta, kun kumppani jää tuijottamaan jotakuta tai perään, tai katse vaeltelee vieraan vartalolla. Toisille se ok, mutta toisille ei.

Jos kerron kumppanilleni, ja perustelen miksi, että joku toiminta loukkaa mua, mutta hän haluaa jatkaa sitä, meistä ei tule paria. Yksinkertaista. 

Vierailija
64/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota kimppaseksiä

Todellinen miehuuskoe jos pystyy jyystämään kahta mummontuheroa. Voi olla että kauhea näkyy pistää miehen veitikalta niskat nurin.

Naisilla alapäät mummoutuneet, mutta vanhentuneella miehellä vaan pysyy veitikkana? Jep jep.

Naisen alapää muutu miksikään, hoitajana niitä nähnyt, mutta vanhoille miehille tulee vitja pallit. 

Vierailija
65/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitioon kannattaa aina luottaa, se ei valehtele koskaan. 

Vierailija
66/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tuohon ikään tajunnut, että ihmiset huomaavat myös muut kuin oman rakkaan? Se ei tarkoita sitä, että hän olisi menossa pettämään tai edes rakastaisi toista. Minusta olisi pelottavaa jos oma puolisoni ei huomaisi ketään muuta kuin minut. 

Saahan sitä huomata, mutta jossain vaiheessa voi alkaa tuntumaan kiusalliselta, kun kumppani jää tuijottamaan jotakuta tai perään, tai katse vaeltelee vieraan vartalolla. Toisille se ok, mutta toisille ei.

Jos kerron kumppanilleni, ja perustelen miksi, että joku toiminta loukkaa mua, mutta hän haluaa jatkaa sitä, meistä ei tule paria. Yksinkertaista. 

Silloin suhde ei tule kestämään ja on parempi lopettta..

Vierailija
67/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on noin tuore niin heitä mäkeen ennen kuin hänestä äityy isompi ongelma. Ongelma kannattaa hoitaa pois päiväjärjestyksestä silloin kun se on mahdollisimman pieni. Toivottavasti et ole avannut koipiasi tuollaiselle koiralle.

Vierailija
68/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös mustasukkainen, mutta sanon sen suoraan miehelle. Toivon ettei meille tule eroa sen takia. :(

En tiedä mitä voisi tehdä. Itse aina tuollaisen jälkeen vetäydyn henkisesti ja mietin hetken että antaa olla, oon vaikka yksin.

Miehen käytös loukkaa sua ja koettelee sun rajoja. Jos olet kertonut miehelle tästä mustasukkaisuudestasi, mutta mies ei halua muuttaa käytöstään, se tietenkin nakertaa sun turvallisuudentunnetta. Haluatko todella olla suhteessa, jossa et tule kuulluksi? 

Vierailija
69/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös mustasukkainen, mutta sanon sen suoraan miehelle. Toivon ettei meille tule eroa sen takia. :(

En tiedä mitä voisi tehdä. Itse aina tuollaisen jälkeen vetäydyn henkisesti ja mietin hetken että antaa olla, oon vaikka yksin.

Miehen käytös loukkaa sua ja koettelee sun rajoja. Jos olet kertonut miehelle tästä mustasukkaisuudestasi, mutta mies ei halua muuttaa käytöstään, se tietenkin nakertaa sun turvallisuudentunnetta. Haluatko todella olla suhteessa, jossa et tule kuulluksi? 

Entäpä jos nainen on sairaalloisen mustasukkainen? Onko sekin miehen vika?

Vierailija
70/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko mustasukkaista sakkia täällä.

Vierailija
71/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota siihen mitään kantaa. Apn tapauksessa hän kertoo kertoneensa miehelle mustasukksisuudestaan, joten mies voi itse valita miten toimii, haluaako muuttaa käyttäytymistään vai ei, jolloin loukkaa apta jatkuvasti.

Me ei voida vaatia toista muuttamaan käyttäytymistään, mutta me voidaan kertoa toiselle, mikä meitä loukkaa, tai missä kulkee meidän rajat. Tällöin toinen saa mahdollisuuden tehdä valinnan, muuttaako omaa käyttäytymistään tai ei. Ja tästä voi sitten se toinen taas tehdä omat päätelmänsä. Ei se sen kummempaa ole.

Ei tarvitse etsiä aina syyllistä, joskus me vaan ollaan erillaisia. 

Vierailija
72/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ystäväsi on? Onko selkeästi kaunis nainen? Voithan joskus heittää vitsillä miehelle, että taidat olla ihastunut ystävääni. Katso kuinka reagoi.

Ihastumisia tulee ja menee, mitä sitten?

Juu, pitkässä suhteessa näin onkin. Mutta noin tuoreessa suhteessa kun se alkuhuuman pitäisi olla sitä luokkaa, että hyvä kun edes huomaa muita ihmisiä ympärillään.

Niin nostaisin kyllä kytkintä, jos huomasin ihastuneen toiseen. Pahalta varmasti tuntuisi, muttei auttaisi kuin yrittää ajatella, että ehkä se oikea löytyy sitten aikanaan.

Vierailija
73/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tämä mies sinulle se oikea. Yleensä suhteessa edes niiden ekojen kuukausien aikana on pelimiehelläkin silmät saaliissa.

Vierailija
74/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota siihen mitään kantaa. Apn tapauksessa hän kertoo kertoneensa miehelle mustasukksisuudestaan, joten mies voi itse valita miten toimii, haluaako muuttaa käyttäytymistään vai ei, jolloin loukkaa apta jatkuvasti.

Me ei voida vaatia toista muuttamaan käyttäytymistään, mutta me voidaan kertoa toiselle, mikä meitä loukkaa, tai missä kulkee meidän rajat. Tällöin toinen saa mahdollisuuden tehdä valinnan, muuttaako omaa käyttäytymistään tai ei. Ja tästä voi sitten se toinen taas tehdä omat päätelmänsä. Ei se sen kummempaa ole.

Ei tarvitse etsiä aina syyllistä, joskus me vaan ollaan erillaisia.

Ei tarvitse etsiä syyllistä, mutta silti oletat että tässä(kin) tapauksessa syypää on mies. Meillä ei ole kuin APn kertomus asiasta. Mikä on se lumoutunut katse? Miten usein mies on ottanut oikeasti naisen kaverin esiin? Onko mitään ihastumista tapahtunut muuta kuin APn mielikuvituksessa? Emme voi tietää joten turha syyllistää miestä sen enempää kuin naistakaan.

Vierailija
75/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hold your horses. 

Maailmassa on miljoonittain viehättäviä naisia mutta ei niiden kaikkien kanssa voi olla suhteessa eikä pelkkä katselu vie mihinkään. Voin kertoa että yli viiskymppisenä miehenä olen lumoutunut varmaan kymmenien naisten silmistä ja suista, eikä minulla siltikään ole ollut  heidän kanssa koskaan mitään edes suhteen alkua.

Vierailija
76/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en osaa ottaa kantaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen, koska se on täysin oman kokemusmaailmani ulkopuolella. Itse pyrin avoimuuteen ja rehellisyyteen alusta asti, toinen voi sitten päättää, haluaako elää mun rajojeni kanssa. 

Mutta lyhyesti, jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. 

Vierailija
77/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en osaa ottaa kantaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen, koska se on täysin oman kokemusmaailmani ulkopuolella. Itse pyrin avoimuuteen ja rehellisyyteen alusta asti, toinen voi sitten päättää, haluaako elää mun rajojeni kanssa. 

Mutta lyhyesti, jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. 

Kyllä. Myös sinä otat vastuun omasta käytöksestäsi. 

Vierailija
78/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota siihen mitään kantaa. Apn tapauksessa hän kertoo kertoneensa miehelle mustasukksisuudestaan, joten mies v

Täh? Tottakai tämä on apn versio, eli HÄNEN kokemus asiasta. Mikset halua uskoa, kun hän kertoo, miltä_hänestä_tuntuu? Ohitatko aina muiden ihmisten tunteet ja kokemukset hölynpölynä? Surullista, jos näin. 

Vierailija
79/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietyntyyppiset "ystävänaiset" antaa yleensä jotain singnaalia miehelle, monilla saattaa olla ihan halua rikkoa ystävän parisuhde, kokemusta valitettavasti on.

Ikävä että tästä tehdään jotenkin sen naisen vika. Jotkut miehet on ääliöitä, eikä se ole kauniiden naisten vika. Minulla on tuttavapiirissä yksi mies, mieheni nuoruuden kaveri, joka aivan liian avoimesti katselee minua ja on yliystävällinen, vaikka kumppaninsa on ihan vieressä. Nolottaa miehen puolesta, ja välttelen tämän pariskunnan näkemistä.

Vierailija
80/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näkisi suhteella mitään tulevaisuutta, jos huomaisin kumppanin jo noin tuoreessa vaiheessa ihastuneen toiseen.

Enkä näkisi asiassa mitään keskusteltavaa kuin sen verran, että asiallisesti kertoisin miksen halua enää tavata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi