Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni on kiusallisen selkeästi ihastunut ystävääni

Vierailija
12.10.2025 |

Eli on seurusteltu n.4 kuukautta ja miesystäväni on selvästi ihastunut ystävääni. Satuimme näkemään kaupassa kun olimme olleet yhdessä n.2 kuukautta. Miehen silmät loisti niin, että minua hänen olisi kuulunut niin katsoa. Huomasin myös, että mies tuijotti lähes lumoutuneena ystäväni suuta. Sen jälkeen hän alkoi ottamaan ystäväni puheeksi häiritsevän usein. Olen meinannut menettää pinnani jo pari kertaa, mutta en halua näyttää, että olen mustasukkainen. Mielessä on myös käynyt, että mitäs jos heillä on jo suhde. Olemme n.50 vuotiaita kaikki, eli mistään teinidraamailusta ei ole kyse. 

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälykäs mies on aina vahvasti tietoinen siitä että naisensa kokee olonsa kuningattareksi.

Sama myös toisinpäin.

Miehen ei tarvitse koskaan ajatella että naisensa kujertelee muille.

Oikeassa rakkaudellisessa suhteessa ei tarvitse peljätä.

Vierailija
42/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota kimppaseksiä

Todellinen miehuuskoe jos pystyy jyystämään kahta mummontuheroa. Voi olla että kauhea näkyy pistää miehen veitikalta niskat nurin.

Et vissiin ole paljon 50v naisia nähnyt tai asut kellarissa, voi Pena kun nyky 50v on on uusi 40v. Monet naiset vielä hyvässä kuosissa ja naamalleenkin voi tehdä vaikka ja mitä. Eikö voi mistään edes asiallisesti keskustella, kun aletaan naisia nälvimään? 

Toi pena vihaa naisia kun ei naiset anna pimppa sille koskaa. Aloittaa aamulla ja on 23 asti julistamassa manifestiaan tällä palstalla.

Ohita sen kommentit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen pikku poika ja haihattelija, luulee itsestään liikoja, eikä pysty sitoutumaan kehenkään. Tehkää testi ystävättäresi antaa miesystävällesi puh.numeron,katsokaa tarttuuko syöttiin? Älä tuhlaa kallisarvoista aikaasi ja elämääsi moiseen vätykseen, olet ansainnut parempaa. 

Vierailija
44/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole teini mutta käyttäydyt kuin teini...

Vierailija
45/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole suhdetta. Miesystäväsi ei puhuisi sinulle tuosta naisesta jatkuvasti, jos jotain salattavaa olisi tapahtunut, vaan kohtelisi tätä kuin ilmaa. Kiusallista toki tuollainen ihastuminen.

Vierailija
46/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota kimppaseksiä

Todellinen miehuuskoe jos pystyy jyystämään kahta mummontuheroa. Voi olla että kauhea näkyy pistää miehen veitikalta niskat nurin.

Naisilla alapäät mummoutuneet, mutta vanhentuneella miehellä vaan pysyy veitikkana? Jep jep.

Vierailija
47/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tollasen tyypin , jolla vaihtuu muija parin vuoden välein. Se lähentelee kuuttakymppiä ja maailma pyörii sen pikkkumunan ympärillä.

Sillä on nyt viiskybänen muija. Kyllästyy siihen kyllä pian.

Ootteko missä maakunnassa ap?

Vierailija
48/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastui kertalaakista, eikä sille voi mitään. Ei se ystäväsi ole tehnyt mitään väärää. Oli vain väärässä paikassa väärään aikaan.

Ota asia puheeksi miehen kanssa ja teette keskustelun jälkeen ratkaisut tilanteeseen. Joko jatkatte ja mies yrittää unohtaa ystäväsi tai eroatte.

Vierailija
49/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota kimppaseksiä

Et vissiin ole paljon 50v naisia nähnyt tai asut kellarissa, voi Pena kun nyky 50v on on uusi 40v. Monet naiset vielä hyvässä kuosissa ja naamalleenkin voi tehdä vaikka ja mitä. Eikö voi mistään edes asiallisesti keskustella, kun aletaan naisia nälvimään? 

Ei hyvä tavara miksikään muutu. Kun täyttää 50 vuotta. 

Vierailija
50/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee jokaisen naisen mahdollisena pelikaverina, joten tyypillistä, että miehesi fantasioi kauniista ystävästä. 

Vierailija
51/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SEKASAUNAAN kerralla koko jengi

pökköä pesään jos ei oo sähkösaunaa

Vierailija
52/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tuohon ikään tajunnut, että ihmiset huomaavat myös muut kuin oman rakkaan? Se ei tarkoita sitä, että hän olisi menossa pettämään tai edes rakastaisi toista. Minusta olisi pelottavaa jos oma puolisoni ei huomaisi ketään muuta kuin minut. 

Et ole enää teini. Miksi siis et ota asiaa puheeksi jos tuo ärsyttää sinua? 

Vierailija
53/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suoraan hyökkäykseen, sano äijälle:

Kun se Irmeli sinua niin paljon viehättää, niin sinne vaan, tämä oli tässä.

Vierailija
54/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä homma, mutta näitä sattuu. Ehkä sinun kannattaa miettiä tätä juttua uudelleen. Pahimmillaan asiat voi mennä pahasti solmuun. Ja kaverisihan on syytön asiaan.

Vierailija
55/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Mistä tiedät että on ihastunut? Ettet vain päättänyt mielessäsi mustasukkaisuus kohtauksessa että sen on pakko olla ihastunut kun minä niin päätin ja tämän avulla voin uhriutua ja syyllistää miestä niin kuin monet naiset tekee. Itseäkin on joka parisuhteessa syytetty ihastumisesta toiseen naiseen vaikka en ole ollut ja kun olen sanonut että en ole niin minua ei olla uskottu kun nainen mustasukkaisuus kohtauksessa päätti näin minun puolesta. Pitäisikö miestenkin alkaa päättämään naisen puolesta että nainen haluaa pettää jos katsookin toista miestä niin kuin naisetkin syyttävät miehiä Jos mies katsoo toista naista

Vierailija
56/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän voisi puhua auki miesystävän kanssa?

Rauhallisesti tyyliin

"Hei, olen huomannut että puhut aika usein mun kaverista Jaanasta. Tämä ei tunnu minusta ei hirveän kivalta. Olisi mukavaa jos voitaisiin keskittyä tutustumaan ihan meidän kahden."

"Moi, mua on painanut viime aikoina yks asia. Musta on tuntunut siltä että viime aikoina olet puhunut paljon mun kaverista Jaanasta. Onko tässä jotain mistä minun pitäisi huolestua?"

"Moi. Halusin puhua yhdestä jutusta. Tykkään tosi paljon ajasta sun kanssa, mutta mulle tulee epävarma olo kun puhut niin paljon mun kaverista Jaanasta. Mä haluaisin keskittyä tutustumaan ihan vain toisiimme ilman muita. Sopiiko tämä sinulle?"

Jne.

Vierailija
57/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen kannattaa ottaa puheeksi kun sinua kalvaa. 

Ja 100% varmuudella mies kieltää kaiken ja hyvässä lykyssä kaasuvallottaa apn täydellisesti. 

Vierailija
58/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tuohon ikään tajunnut, että ihmiset huomaavat myös muut kuin oman rakkaan? Se ei tarkoita sitä, että hän olisi menossa pettämään tai edes rakastaisi toista. Minusta olisi pelottavaa jos oma puolisoni ei huomaisi ketään muuta kuin minut. 

Et ole enää teini. Miksi siis et ota asiaa puheeksi jos tuo ärsyttää sinua? 

Aloittaja vaikuttaa kyllä muulta kuin 50 vuotiaalta kirjoituksensa perusteella. Ehkä hän ei vain osaa esittää asiaa kunnolla.

Vierailija
59/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös mustasukkainen, mutta sanon sen suoraan miehelle. Toivon ettei meille tule eroa sen takia. :(

En tiedä mitä voisi tehdä. Itse aina tuollaisen jälkeen vetäydyn henkisesti ja mietin hetken että antaa olla, oon vaikka yksin.

Vierailija
60/117 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelua on takana vasta muutamia kuukausia, pitäisi olla niin umpirakastunut ettei edes näe muita. Mietippä, ap, miten mies alkaa käyttäytymään, kun ensihuuma (jos sellaista miehellä edes on, epäilen) alkaa haihtumaan? 

Mä olin ollut saman aikaa viimeisen miesystäväni kanssa, kun hän jäi kiinni -samaan aikaan kun vannoi mulle rakkauttaan- sydämien lähettelyistä joillekin ympäriinsä haalimilleen naisille, joista ei paljoa muuta tiennyt, kuin nimen. Kerroin, että tämä loukkaa mua, ja hän lupasi lopettaa ja eihän se "ollut mitään". No, jäi kiinni n kk tästä. Suutuin, koska rikottu lupaus. Itseään mies vain ajatteli huomion kipeydessään. En epäillyt mitään pettämistä, mutta tuntui pahalta, että mun selän takana tapahtuu asioita, joista ei haluta mulle kertoa. Miehen käytösmalli toistui jatkuvasti samanlaisena, mikä koetteli mun rajoja toistuvasti, vaikka asiasta keskusteltiin. No, suhde sitten karahti kiville, kun mies oli edelleen sitä mieltä, että saa toimia, kuten haluaa. Niin saakin, tietenkin, mutta kun jatkuvasti loukkaa toista, jossain vaiheessa sillä alkaa olemaan seurauksia.

Mieti, ap, todella tarkkaan, haluatko jatkaa miehen, joka nyt jo osoittaa ongelmallista ja loukkaavaa käytöstä sua kohtaan? Toki voit keskustella asiasta miehen kanssa, mutta arvioi tarkkaan, ymmärtääkö loukanneensa sinua, vai harmittaako vaan kiinni jääminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi