Ei tässä elämässä ole järkeä
Olen 59v nainen ja olen tullut siihen tulokseen, että kait se on parempi poistua täältä maailmasta oman käden kautta. Ei ole mitään odotettavaa enää tulevaisuudelta. Ei ole lapsia,. Yksinäistä taapertamista on. Kun äidistä aika jättää, niin sitten voin lähteä itsekkin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas mielikuvituksetonta oman napansa tuijottelijaa liikenteessä.
Miten niin? Oletko yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Eipä olekaan, siksi niitä päihteitä otetaankin, että jaksaa.
Ilman päihteitä olisin jo tappanut itseni.
Vierailija kirjoitti:
Järki tulee vasta 75 ikävuoden jälkeen, joten älkääpäs poistuko etuajassa.
Tuon jälkeen vasta tulee kaikki syövät, reumat, dementiat, sepelvaltimotaudit ja aivoinfarktit. Ei kauhean hääviä.
Jos tapat itsesi joudut helvettiin. Sitten kuolet toisen kerran lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapat itsesi joudut helvettiin. Sitten kuolet toisen kerran lyhyessä ajassa.
Täyttä potaskaa. Onneksi tähän ei tosissaan usko enää juuri kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että helvetti on olemassa?
Jos jaksaisi alkaisin keräämään roskia tienvarsilta ja luonnosta. No ehkä sitten kun olen paremmassa kunnossa.
Josko siitä saisi jotain merkitystä ja mielekkyyttä elämään ja olisi hyödyksi toisille.
Itsekin olen hyvin yksinäinen ja ahdistuksesta kärsivä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä tapa itseäsi, mutta helvettiin et tietenkään joudu missään skenaariossa. Sen enempää kuin Anubiksen kuulusteluun. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä vuotta nuorempi, mutta muuten täysin samat sanat, äitiä myöten.
Ai sinulla on sama tilanne.
Jep. Pitkä sairastaminen takana eikä enää mitään mahdollisuuksia päästä takaisin työelämään. Edessä vain kipuja, köyhyyttä, yhteiskunnan loisena ja sylkykuppina kituuttamista ja yksinäisyyttä. Juuri tein lopullisen päätöksen, ettei tarvitse jaksaa enää kuin sen aikaa, kun äiti elää. Ihana sisäinen rauha laskeutui. Alan tehdä kuolinsiivousta.
Ota kaljaa, se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä rakas; aika monelle se helvetti on jo täällä. Ihan meidän yhteiskunnassammekin, puhumattakaan vaikkapa sodan lapsiseksiorjista. Ei hirveästi paina helvettipelottelut.
Kylläpä te nyt taas olette ankeita. Ette ainakaan syysihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se syksy tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Pidän syksystä, mutta ei se minun elämääni muuta.
Oletko mistäön asiasta kiitollinen?
Kivut, kolotukset ja sairaudet ne vasta tuleekin 75 ikävuoden jälkeen. Katsos kun se vanhuus ei tule yksinään.