Kumpaan näistä kahdesta maasta voisit kuvitella muuttavasi: Thaimaa vai Gambia?
Kommentit (23)
Voisin lähteä Thaimaahan. Ei kuitenkaan Pattayalle tms. turistien kansoittamiin viihdekeskuksiin. N63
Thaimaa, meillä on siellä jo talo. Eläkeikää odotellessa
n48
No en nyt kumpaankaan olisi muuttamassa, mutta jos nyt täytyisi valita niin Thaimaa. Vietnamissa olen asunut puoli vuotta digital nomad hommia tehden. Nyt kiinnostaa lähteä kiertelemään Etelä-Amerikkaa.
N28
Ilmaston vuoksi voisin muuttaa, ja sehän noissa molemmissa on hyvä. Gambiassa on liikaa ongelmia ja perässäroikkujia, joten ilman muuta Thaimaa. Nainen.
Olen nainen ja vastaan Thaimaa, koska todella kaunis luonto ja rakastan thai-ruokaa.
Thaimaahan sukupuolen takia. Oletn, että Gambiassa ei voi elää normaalia elämää valkoisena naisena.
Naisena Gambiaan ja miehenä Thaimaahan.
Ääni Thaimaalle. Miksi: lämmintä vuoden ympäri, melko edullinen hintataso, ihmisiä kunnioittava kulttuuri, eivät roiku perässä ja intä. N
Vierailija kirjoitti:
En kumpaankaan. Olen musu
Etelä-Thaimaassa on musuja.
No en usko, että kovin moni haluaisi Gambiaan muuttaa, yksi maailman köyhimpiä maita.
Thaimaa rikkoo eläinten-ja ihmistenoikeuksia. Lisäksi se on Venäjän hallinnassa oleva kommunistimaa.
Eli jää toinen kakka Gambia.
Vierailija kirjoitti:
Naisena Gambiaan ja miehenä Thaimaahan.
Tätä tässä kysymyksessä varmaan yritettiin hakea. Mutta tulos kertoo muuta. Ei naisten tarvitse muuttaa mihinkään seksin takia, eikä suurin osa tykkää jos miehet roikkuvat perässä.
Jos olisi pakko valita niin Thaimaa, joka on varmaan naiselle turvallisempi.
En todellakaan kumpaankaan. Ei iske vähäisemmässäkään määrin.
En voisi kuvitella muuttavani kumpaankaan. Kesät on ihan hirveitä kummassakin, puhumattakaan sadekaudesta. Jos on ihan pakko valita niin Thaimaa. Olen nainen. Ihmiset ovat kohteliaita ja ruoka on hyvää, mutta kaikki muu mättää.
Thaimaa. Opiskeluaikojen kämppikseni oli sieltä ja lupasi tulla oppaaksi jos tulen joskus hänen kotikaupunkiinsa. Oli aika kaukaa suosituista turistikohteista. Olen siis nainen.
Kumpaankaan en halua, mutta Gambiaan en muuta missään tapauksessa. Ihan hirveä maa naiselle ja olen jo vanhusikäinen. Lisäksi terveydenhuolto poppamies-tasoa, Thaimaassa taas hyvät sairaalat.
up