Jos whatsapp maksaisi 3e/kk maksaisitko?
Minkälaisen kuukausi hinnan suostuisit maksamaan vai haittaako tuo 3e/kk??
Kommentit (37)
En maksaisi senttiäkään niin kauan kuin Telegram, Signal ym. ovat ilmaisia.
Viestit ei mee perille, puhelut ei toimi
Ei ole järkeä. Sen salaus avataan jossain vaiheessa.
En maksaisi, kun en edes käytä kuin aivan todella satunnaisesti.
Riippuu muista käyttäjistä. Siitä on muodostunut eniten käytetty viestittelykanava monessa eri porukassa, johon kuulun. Eli jos muut maksaisivat, minäkin maksaisin. Muuten siirtyisimme johonkin muualle.
En maksaisi WhatsApin käytöstä yhtään mitään. Vaihtoehtoja löytyy, perusliittymien txt-viestipaketitkin menevät melkein tuhansissa.
Vaikka moni käyttää päivittäin niin jostain kumman syystä ei moni ole valmis maksamaan, ei edes 1e/kk
Vaikka se on toisaalta kätevä ohjelma. Ja saa tehtyä tila-päivityksiä
En maksaisi, ei ole mitään aktiviteettia siellä enää. On kuin facebook ja instagram, mummojen valtaama.
En, en maksa mistään euroakaan. Keksin muut tavat.
En maksaisi. Minulla on rajattomat viestit ja puhelut liittymässäni.
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi, ei ole mitään aktiviteettia siellä enää. On kuin facebook ja instagram, mummojen valtaama.
Valtaama? Itse olen omassani päättänyt ketä siellä on.
Tosi harvoin näen jonkun laittavan tila-päivityksen! Ihmettelen miksei sitä käytetä kun saa lisättyä kuviin musiikin jne.
Vierailija kirjoitti:
En, en maksa mistään euroakaan. Keksin muut tavat.
Savumerkit tai LA puhelin ihan toimivia.
En ole identifoinnut mihinkään. Edes mitään kaupan appeja en ole ottanut ja parkkeeran paikkoihin, missä ei ole appeja.
Minun poikani osaa tehdä netissä kaiken. Hän osaa etsiä minulle ilmaisen vaihtoehdon. En maksa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin näen jonkun laittavan tila-päivityksen! Ihmettelen miksei sitä käytetä kun saa lisättyä kuviin musiikin jne.
Monella se on yhteydenpitoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka moni käyttää päivittäin niin jostain kumman syystä ei moni ole valmis maksamaan, ei edes 1e/kk
Vaikka se on toisaalta kätevä ohjelma. Ja saa tehtyä tila-päivityksiä
Mikä virka niillä tilapäivityksillä on?
Olen wa käyttänyt varmaan kymmenen vuotta, enkä ole yhtään tilapäivitystä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nut En ole identifoinnut mihinkään. Edes mitään kaupan appeja en ole ottanut ja parkkeeran paikkoihin, missä ei ole appeja.
Kerran kävelin Jumbosta Inhumtin haastatteluun, koska en halunnut ladata parkkiappia.
En mitN