Pyytääkö teidän miehet anteeksi jos sanoo jotain tökeröä?
Meillä ei. Ainoastaan jos minä sanon ensin, vaikken ois mitään tehnytkään mutta haluan sopia.
Kommentit (10)
Munki mies ois kuulema ku unelma jos mä vaan oisin erilainen. Vaikka tiedän et ollu samalainen kuumakalle koko elämänsä
Haitarista..
Onko sun mies muuten ok? Meillä on.. Siks en viitsis heivata poiskaa.
Ei kai omasta mielestään sano koskaan mitään rumasti..
sehän siinä on kun kuitenkin tuntuu että tässä suhteessa olis jotain. just saatu pari lasta pykättyä joten stressaavaa aikaa. kusipää ollu nyt muutaman kuukauden ajan mutten haluais luovuttaa. 3
Ennen vollotin joka kerta silmät turvoksiin. Enää ei tuu edes itkua. Ärsyttää vaan. Mutta vähemmällä pääsee ku antaa se hinarin vaan olla. Meillä kans yks lapsi. SIt kohta taas ei oo mitään hätää..
itkut täälläkin jo itketty. nyt vaan tyhjä olo. hetken kestää ja sit taas kaikki normaalisti (kunnes tulee seuraava riita..) 3
Kuten minäkin häneltä, jos suustani livahtaa tökeryyksiä.
ensimmäiset yhteiset vuodet oli kyllä hankalia kielenkäytön takia, mutta tarpeeksi kun tapeltiin ja keskusteltiin, niin rupesi ymmärtämään että kyllä se haukku haavan tekee, vaikkei itse sillä mitään tarkottaisi. Nykyään harvemmin riidellessäkään rumasti sanoo, ja jos sanoo niin pyytää kyllä anteeksi. Tsemppiä vaan, kyllä ne voi muuttuakin ja jos ei niin jos muuten ihana mies, niin voihan niitä huonojakin puolia olla.
Ja sitten ihmettelee, et miten voin muistella jotain sanomisia. Suuttuessa kuulema voi sanoa sellaista mitä ei tarkoita. Mutta ei sitten tule mieleen, että just niistä sanomisista pitäiskin pyytää anteeksi. Liian monta kirjainta vissiin tuossa anteeksi sanassa.
Toisaalta eipä tuota miestä jää myöskään kaivelemaan kenenkään muunkaan sanomiset. Ei vois kuulema vähempää kiinnostaa.
anteeksi vaikka kävi käsiksi kun kuulemma minä provosoin.. hohhoh