Miehen viive vastaamisessa
Tapasin kiinnostavan miehen ja vietimme yhdessä mukavan ns. yhdenillan jutun. Pari päivää myöhemmin lähetin hänelle viestin eräässä sovelluksessa, jossa hän ei ole aktiivinen. Mies vastasi kuuden päivän kuluttua positiiviseen sävyyn. Tein johtopäätöksen, että okei hän ei ole kiinnostunut ja unohdin koko asian. Kuitenkin sama mies on sen jälkeen seurannut kaikkia tekemisiäni somessa jo kauan aikaa. Ei ole kuitenkaan ottanut yhteyttä. Onko tuo mies kiinnostunut vai ei? Itse olin ja olen kiinnostunut, mutta oletin vain, että ei häntä kiinnosta.
Kommentit (24)
Teit alussa jo sen virheen että teit itse aloitteen. Nyt mies ajattelee että hänen ei tarvitse tehdä mitään asioiden eteen. Luultavasti voi myös olla että ei ole kiinnostunut. Jos olisi ottaisi kyllä yhteyttä.
Eli mun neuvo on että unohda tuo mies ja jatka eteenpäin. Naisen tehtävä ei ole jahdata miestä.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa: vakisuhde tai pelkkä paneminen.
Vakisuhteeseen et kelpaa, joten voit suoraan ehdottaa panosuhdetta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea rokan syö eli ota yhteyttä ja sano että haluaisit toisetkin treffit .
Olin jo kertaalleen aloitteen tekijä. Mielestäni se olisi hänen vuoronsa tehdä aloite. -ap
Ei ole kun ei ole kiinnostunut. Usko jo :D
Okei. Miksi hän seuraa minua herkeämättä siellä samassa sovelluksessa, jossa ei ole muuten ollenkaan aktiivinen? -ap
Ei jeesus, mitä touhua. Joskus hävettää kaikkien aikuisten ihmisten puolesta.