G: Millainen on vihkisormuksesi?
kiviä vai ei ja hinta?
Jos nyt saisit valita niin ottaisitko samanlaisen?
Kommentit (22)
hintaa en tiedä. En aivan sellaista valitsisi, ottaisin vähän isomman, mutta pidän mielettömästi sinisestä kivestä.
Vierailija:
Valkokultainen, kolme kiveä ja maksoi muistaakseni jotain 250 e.
Ottaisin edelleen saman. :)
ja siis kuten hoksaatte, niin minun sormuksessani ei mitään timantteja ollut.... ;)
eli Kalevalan vihkivormus kultainen.
hommaan suunnittelin toisen samanlaisen kuin vihkisormus =p
Emme kokeneet aiheelliseksi hankkia.
Ottaisin samanlaisen, mutta paljon isommat kivet vaatisin...En muista paljonko maksoi viisi vuotta sitten, ei kamalasti.
Minä vaan olen outo naiseksi ja en pidä koruista ja kihla ja vihkisormukset ovatkin ainoat korut päälläni.
yhdellä timantilla, muistaakseni ja euroiksi käännettynä n.2500e
todella kaunis, simppeli ja tyylikäs, teetetty mulle enkä vaihtais :)
yksi iso kivi ja hintaa arvotodistuksen mukaan 7300e. nyt jos saisin valita niin ottaisin vielä vähän isomman kiven ja pikkutimantit kiertämään koko sormuksen.
hinta:2250egeä ostaisin uudelleen=))
Ne ovat aivan tavalliset leveät kultarenkaat, mutta niissä lukee hebreaksi: " Ani le-todi ve-todi li" . Se on katkelma Raamatun Laulujen laulusta 6:3: " Minä olen rakkaani oma, ja rakkaani on minun..."
Raamatussa em. jae jatkuu vielä:" Minä olen rakkaani oma, ja rakkaani on minun - hän, joka paimentaa liljojen keskellä."
Pidän todella paljon vihkisormuksestani, sillä se kuvastaa myös minun suhdettani Jumalaan, Herraani Jeshua Messiaaseen ja Pyhään Henkeen, sen lisäksi, että se kuvastaa myös suhdetta vaimooni.
Vanhat kaiverrukset ovat sormuksessa edelleen. Ja kyllä, ottaisin vieläkin tunnearvoltaan mittaamattoman arvokkaan sormuksen.
kihlasormus jonka isäni on joskus aikoinaan ostanut. yksi timantti kultasormuksessa. hinta ei tiedossa mutta tunnearvo mittaamaton.
Sileä kultainen, viisi pientä tähdenmuotoista " timanttia" , hintaa oli 200e. Ottaisin edelleen saman.
Taidan erota taas joukosta aika radikaalisti. Mulla yksinkertainen titaaninen sormus, melkein kuin pätkä putkea olisi leikattu sormeen. Hintaa en muista, vaikka häistä vasta muutamia kuukausia, mutta tuo sormus tuli samalla tein kun menimme kihloihin, ei se nyt ainakaan yli 200 maksanut. Ilmanmuuta ottaisin samanlaisen. Kihlasormus on muuten samanlainen, mutta siinä on miehen nimi kaiverrettuna siihen " sivulaitaan" eli ei sisälle eikä päälle vaan suoraan reunaan.
kultainen, jossa 12 tai 14 timanttia kahdessa rivissä. Hintaa en todellakaan enää muista :)
Nyt ottaisin ehkä sellaisen, jossa yksi iso kivi.
sellaista. Allergian vuoksi en voi kauheesti sormuksia pitää joten en halua siihen kauheesti tuhlata.
Ostohinta oli muistaakseni n. 6000mk. Suurin piirtein samanlaisen voisin vieläkin ottaa.
Valkokultainen, kolme kiveä ja maksoi muistaakseni jotain 250 e.
Ottaisin edelleen saman. :)