Saako jokainen nainen satoja mätsejä tinderissä?
Kommentit (21)
Luulen minäkin, että on naisten markkinat siellä. Siksi en olekaan erityisen kiinnostunut siitä.
Ehkä kuitenkin satoja tykkäyksiä, koska niistä tykkääjistä 98% on "turhapuroja".
Hyvin on tykkäyksiä tullut, tein profiilin naisena.
Ihan on naisesta itsestään kiinni.
Itselläni oli parisenkymmentä. Seula oli tiukka. En pitänyt millään lailla oleellisena haalia mahdollisimman paljon mätsejä vaan sopivan oloisia.
Mieheni löytyi tuosta valikoidusta joukosta.
Minä menin tinderiin 40-vuotiaana. Olin ihan kaunis, mutta persoonallisella tavalla, en laiha mitenkään.
Suomessa ja pääkaupunkiseudulla tuli alkuun satoja tykkäyksiä, niistä noin 6 oli ok eli etsin samanlaista ihmistä kuin mitä itse eli ihan sitä omaa tasoa.
Olin tinderissä noin 5 vuotta ja pariuduin.
Kaveri 50 v sai. Ei ole mikään näyttävän näköinen vaan harmaa hiirulainen
En saa ensimmäistäkään kun olen niin nirso. Tykkäyksiä taas satelee oikealta ja vasemmalta.
Naisena painoin sydäntä vain niille, jotka etsivät pitkäaikaista kumppania, asuvat alle 200km päässä, ovat savuttomia ja raittiita, lyhyet hiukset eikä partaa, asiallinen profiiliteksti ja asialliset kuvat. Ei yhtään Matchia, ja poistuin Tinderistä.
Joo jos itsellä ei ole mitään kriteereitä, ja ei haittaa että ne miehet on tykänneet kaikista ja etsii vain helppoa seksiä. Tuhannesta tykkäyksestä ehkä 2 on lukenut naisen profiilin ja etsii oikeaa parisuhdetta.
Minulla on nyt reilu 100 matchia. Ehkä n. Kolmasosa aloittaa viestittelyn
Joo ihan jokainen saa.
-Pirkko 78 vee
Joko nyt kertoisitte mihin suuntaan niitä ehdokkaita siinä näytöllä heitetään? Joskus kysyin täällä niin prkeleesti tuli vaan alanuolia.
Tiedän kyllä että täällä ei saisi kysyä jos ei itse tiedä. Mutta....
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt kertoisitte mihin suuntaan niitä ehdokkaita siinä näytöllä heitetään? Joskus kysyin täällä niin prkeleesti tuli vaan alanuolia.
Oikealle tykkäys, vasemmalle hylkäys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja kumarrus.
En saa, koska tykkään ehkä yhdestä miehestä per 500. Jotta saisin satoja matseja niin pitäisi selata lävitse aivan mieletön määrä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ylöspäin super like.
Kyllä.