Ihanaa kun on ydinperhe
Kommentit (176)
Vierailija
Se kertoo vain heistä ja heidän oman päänsä sisällä olevista loppu viimein käsittelemättömistä asioistaan.
Eli sinua saa ihan suoraan haukkua ihan kaikesta, mitä olet elämässäsi tehnyt ja kokenut? Myös niistä, mitkä eivät ole millään tavalla omaa syytäsi. Näinhän se aina menee, kun asiat käännetään sinuun päin. Näitähän riittää.
Siis mitäää, onko romantiikka palannut mörskään??? Kyllä nyt kelpaa!!
Ja silti iniset, kuinka yksin sä oletkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on aina niin negatiivinen suhtautuminen. Ihan sama millaisen ketjun tekee.ap
Kateuttaan ja pienuuttaan huutavat ja solvaavat niitä jotka onnistuvat.
Joskus ero on epäonnistumista. Ne ketkä muuta väittävät pakenevat jotakin.
Parisuhde, avioliitto ja perheen perustaminen ei voi perustua joidenkin oman lapsuuden vaillejäämisten paikkailuun. Sellainen on petos.
Tuollaisesta petoksesta kun saa täysin aiheesta kritiikkiä niin se tulee ottaa nöyrästi ja mukisematta ihmisten edessä vastaan. Ja muuttaa tapojaan. Pysyvästi.
Joo. Eipä tätäkään ketjua ymmärretty. Minä olen asunut aikanaan uusperheessä ja nyt minulla on ydinperhe. Omasta mielestäni näin on helpompi, kun ei tarvitse puolison lapsia ottaa huomioon, kun nykyisellä miehelläni ei ole muita lapsia kuin teinimme.ap
Eikö ap:n mielestä olisi ihana asua rakastavan miehen kanssa hyvässä parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Olen eronnut lapseni isästä, ja kyllä kadehdin ydinperheitä joissa vanhemmat rakastavat toisiaan ja lapsilla on vain yksi koti. Elämässä kuitenkin tapahtuu asioita, meidän kaikkien elämänpolkumme ovat erilaset. En oikein ymmärrä miksi onnellinen ydinperheelinen katsoisi tarpeelliseksi sunnuntaina aamupäivällä tehdä vauvaplastalle oman avauksen aiheesta. En siis oikeastaan kadehdi aapeeta lainkaan, selvästi jotain elämässäsi on vähän pielessä vaikka ydinperheessä elätkin.
Just näin.
Jotain on vaan vialla kun kerkee palstailemaan. Nauttis nyt ukkonsa kainalossa.
Sitä ei tällä trollipalstalla edes ymmärretä, mitä on keskustelu. Oikeat, fiksut keskustelijat puhuvat eri mieltä ollessaankin rauhallisesti, toisia syyttelemättä ja haukkumatta. Tai itseään nostamatta ja muita alentamatta. Mutta kun "älyn" taso on mikä on, niin eipä ihme että "keskustelusta" tulee juurikin itsensä kehumista ja muiden haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko jotain kaavaa eronneissa versus pitkät liitot? En siis tarkoita pitkällä liitolla mitään 10 vuotta vaan 20-30 mitä ei montaa varmaan ole kenenkään tuttavapiirissä. Niinsanottuna vanhana naisena näen selkeän kaavan; eronneet ovat merkkitietoisia, materiaa arvostavia ja kaipaavia tekorikkaita (ei siis oikeasti rikkaita mutta pyrkivät näyttämään siltä), ulkonäkö edellä ja myös naisilla sisustus tärkeää ja miehillä vastaavasti autot ja myös some usein näyttelee merkittävää osaa. Pitkäliittolaiset ovat keskituloisia käytännöllisyyteen keskittyviä, ei niinsanottua mersuväkeä vaikka itse sitä mieltä olenkin että Mersu on erittäin hyvä automerkki. Eivät mainosta onnellisuuttaan sen kummemmin vaan ottavat elämän elämänä vaan, suruineen ja iloineen. Ovat jotenkin meikittömämpiä elämännäkemykseltään vaikka jotain luksusta joskus jossain olisikin.
Juu, varmasti näin. Tyydytään siihen mitä saadaan koska parempaankaan ei ole saumaa. Ihmissuhteissa ei vaadita arvostusta, toisen huomioimista vaan kunhan vaan siedetään sitä hönttiä jonka kanssa on tullut mentyä naimisiin.
Joskus harvoin on niitä oikeasti onnellisia pitkä liittoja, silloin ollaan usein päädytty yhteen vasta lähempänä 3-kymppiä, että tiedetään jos itsestä ja elämästä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tällä trollipalstalla edes ymmärretä, mitä on keskustelu. Oikeat, fiksut keskustelijat puhuvat eri mieltä ollessaankin rauhallisesti, toisia syyttelemättä ja haukkumatta. Tai itseään nostamatta ja muita alentamatta. Mutta kun "älyn" taso on mikä on, niin eipä ihme että "keskustelusta" tulee juurikin itsensä kehumista ja muiden haukkumista.
Kyllä tuota samaa joillain jo netistä poistuneilla sivustoilla oli.
Pelkkää huomionhakemista, itsensä ylentämistä sekä normaalien tapojen mukaan elävien solvaamista. Eipä ihme että poistui verkosta.
Otin eron kun oltiin ollu yhdessä 33 vuotta. Johtu siintä että exmieheni harrasti muita naisia.
Ihan nolottaa kun ennen ton selviämistä olin rinta rottingilla pitkästä suhteestani. Varmasti myös aikasempaa kirjottanut jotain hölmöä tänne vauvallekin kuinka erinomasia oltiin. Itsekehua, sitten selvisi asiat, voi mikä häpeä.
Mulla on pari ystävätärtä jotka ovat myös pitkissä suhteissa, +30 vee kestäneissä. Näissä suhteissa ovat naiset saaneet antaa anteeksi pettämisiä. Että silleen, missään pitkässä tuntemassani suhteessa ei ole ukko pitänyt munaa housuissaan.
Älkää naiset olko kynnysmattoja ja sylkykuppeja.
Ap syyttää aina muita, jälleen kerran käänsi asian niin että HÄNET on ymmärretty väärin. Sama koskee sen miestä, sukua, naapureita...Lisäksi on ihan itse myöntänyt, kuinka sitä huvittaa kun saa ihmiset ärsyyntymään. Aikuinen ihminen pitäisi olla kyseessä. Jotain perusteellisesti vinossa, lisäksi valehdellut vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Otin eron kun oltiin ollu yhdessä 33 vuotta. Johtu siintä että exmieheni harrasti muita naisia.
Ihan nolottaa kun ennen ton selviämistä olin rinta rottingilla pitkästä suhteestani. Varmasti myös aikasempaa kirjottanut jotain hölmöä tänne vauvallekin kuinka erinomasia oltiin. Itsekehua, sitten selvisi asiat, voi mikä häpeä.
Mulla on pari ystävätärtä jotka ovat myös pitkissä suhteissa, +30 vee kestäneissä. Näissä suhteissa ovat naiset saaneet antaa anteeksi pettämisiä. Että silleen, missään pitkässä tuntemassani suhteessa ei ole ukko pitänyt munaa housuissaan.
Jos mulla olis tytär niin neuvoisin eroamaan, ihan sama suhteen pituus, jos on pettämistä taustalla.
Sillon mies ei arvosta naistaan, tai nainen miestään.
Kadulle vaan.
Ydinperhe
Arvotalo
Rapujuhlat
Akateemisuus
Kansainväliset ystävyyssuhteet
Ylin 10% tuloluokka
Musikaalisuus
Private Banking
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa
Mielummin yksin kuin horjuvassa ydinperheessä. Valitettava tosiasia on, että kun vuosia on mittarissa paljon, niin pettämistä ja muuta perseilyä ilmaantuu melkein kaikkiin suhteisiin. En tahdo elää noin.
Vierailija kirjoitti:
Computer says no!
Little Britain on munkin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ydinperhe
Arvotalo
Rapujuhlat
Akateemisuus
Kansainväliset ystävyyssuhteet
Ylin 10% tuloluokka
Musikaalisuus
Private Banking
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa
Älä unohda että pettäminen tulee hyväksyä sen varakkaamman taholta.
Tietty se huonompiosanen on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis tytär niin neuvoisin eroamaan, ihan sama suhteen pituus, jos on pettämistä taustalla.
Sillon mies ei arvosta naistaan, tai nainen miestään.
Kadulle vaan.
Kerrasta poikki. Sairaimmat pettäjät syyttävät kumppaniaan omista teoistaan. Kaatopaikalle vaan haaskalintujen nokittavaksi.
Ydinperhe on jees, mutta vaihtaisin kyllä ydinvoimalaan ja -aseisiin